Liceul. Patru ani pierduti din viata pe la petreceri,incercand sa chiulesti, folosind fiecare minut din pauza ca sa stai prin colturi intunecate cu prietenii. Chiar daca Kiley,Zack,Mike si Eve nu au fost de acord cu faptul ca vor merge la un liceu privat,intr-un final au acceptat din diferite motive. Nu e usor sa fi persoana publica.
Cu toate ca ei ar trebui sa fie niste "copii model", se comporta ca niste liceeni nebunatici. Eve si Zack fumeaza la coltul scolii si in locuri ascunse, Kiley are o idila cu un inlocuitor al unui profesor de douazeci de ani iar Mike consuma cateodata droguri ,fie la petreceri ,fie la scoala.
Sa incepem sa le cunoastem viata de liceeni mai bine.
Kiley P.O.V.
Prima zi de liceu. Prima ora cu profesorul meu preferat si sexy. Chiar daca viata mea in afara liceului pare perfecta,fiind copilul model,in incinta sunt supranumita de prieteni "curvulita mica". Am o idila cu un profesor mai batran cu patru ani decat mine. Certuri monstroase la ora, saruturi pe ascuns in debara, antingeri "din greseala" la cantina sau in parcare. E frumos sa fi adolescent. Esti mereu intr-o actiune continua. Acum ,sa revenim la ora cu profesorul meu, Christian Stenford.
Am intrat cuminte in clasa si m-am asezat in ultima banca de la geam. Toata lumea stia ca aia e banca mea,de aceea nimeni nu indrazneste sa se puna acolo. Ultima fata care o stat acolo inca incearca sa isi scoata vopseaua galbena din par, sa isi ascunda vanataile de pe maini cu fond de ten si sa isi puna unghii false la doua degete. Din pacate degetele alea doua nu mai au nici un pic de unghie. Sunt atat de malefica cand vreau. As putea sa bag pe cineva in coma. Nici nu vreau sa ma gandesc ce o sa se intample cu fata care se va apropia de viitorul meu iubit. Probabil o sa faca terapie ani buni.
Am fost scoasa din gandurile mele de Christian ,care tocmai a intrat in clasa si ne-a salutat. Arata atat de sexy. Toate fetele din clasa incercau sa-i atraga atentia ,dar el se uita doar la mine.
-Neata ,copii. Stiu ca ar trebui sa incep ora cu un discurs plictisitor despre anul acesta scolar,dar eu nu sunt genul ala de persoana. Asa ca o sa trecem direct la lectie.
Am auzit in clasa mai multe susoteli si semne de protest. Sincer,nici eu nu eram multumita, era plictisitor sa incepem prima ora cu o lectie. Asa ca am luat initiativa.
-Domnule profesor! Nu e corect! Este prima noastra ora din an. Nimeni nu are chef sa asculte o lectie neinteresanta.
-Foarte bine,domnisoara Travolta. Prima care o sa treaca la tabla o sa fi tu. Sa incepem!
Fuck! In ce m-am bagat? Eu nu mai stiu nici un pic de literatura.
O sa fie o ora interesanta. Pun pariu ca o sa se uite la fundul meu tot timpul in care o sa fiu la tabla.Eve P.O.V.
Primele doua ore au trecut a naibii de greu. Trebuie sa ma relaxez cumva. Bine ca treaba cu afacerile nu se aplica si aici. N-as suporta sa fiu strigata si aici "mostenitoareo".Am decis sa merg in locul meu secret de anul trecut. Un colt pe care nu il vede nimeni in spatele scolii.
-Baieti. Zambesc usor cand ajung.
-Eve. Striga Jason,cel mai bun prieten al meu si ma strange in brate.
-Te-ai dat pe joint-uri, domnisoara Smith?
-Nu. Nu m-am dat pe niciun joint. Sunt tot eu.
-Da.. Deci tot virgina esti?
- Foarte matur,ce pot sa spun.
-Eram si eu interesat. Nu se stie niciodata. Da din umeri si rade cu ceilalti.
-Eu plec. Scuip si ma indrept spre parcarea scolii dar sunt oprita de Jason care ma strange de mana.
-Glumeam. Sti ca te iubesc. Sopteste si ma strange in brate dupa pupandu-ma pe crestetul capului.
-Si eu te iubesc. Ai fost mereu fratele pe care nu l-am avut si pe care nu mi l-am dorit niciodata. Zambesc dulce si incepem amandoi sa radem.
-Vi cu mine undeva in seara asta? Intreaba si il vad agitandu-se.
-Ma inviti in oras Jason?
-N-nu. Ma ga-gandeam ca vre-
-Vino si ma ia la sapte. Rad si plec de langa baieti dupa ce ii salut.
Zack P.O.V.
Dupa ce am terminat primele ore am mers pana in spatele scolii unde am fumat rapid un joint. Era sa fiu prins de fiul directoarei, dar nu imi faceam griji,era un prieten de al meu. Sunt in liceul asta de patru ani, trebuie sa am relatii incat sa nu fiu exmatriculat din cauza unei tigari. Ca tot venii vorba de liceu, din cate mi-au spus ai mei, Kiley si Eve au fost transferate tot la un astfel de liceu. Mike a facut doi ani de liceu aici,in New York, restul probabil in alt oras. Sper doar ca parintii nostrii sa nu se fi gandit sa ii transfere la liceul asta pentru ca o sa iasa un adevarat dezastru. Dar cred ca nu e treaba mea sa ma gandesc la asta. Am nevoie de o noua ocupatie.
- Rebecca! Strig dupa satena care ar fi trebuit sa fie iubita mea. E frumoasa, dar a trecut prin patul a jumatate din populatia masculina din liceu. Nu vreau o curva drept iubita.
- Ce s-a intamplat iubitule?se linguseste pe langa mine, mai bine zis se freaca de mine.
-Vino cu mine.o trag de mana pana in baia baietilor.
Poate ca e o curva,dar stie ce face.Mike P.O.V.
- Te rog,frate. Ultima data. Promit.
Eram la usa unui prieten de la liceu,cersind dupa inca o punguta de droguri.
-Amice, nu iti mai dau nimic. O sa devi dependent, e mai bine asa. Oricum, esti cu masina, du-te si pune o parasuta sa se frece de tine. Spune apasat si imi tranteste usa in fata.
-Curvaru' dracului! Injur in soapta si accelerez inapoi spre liceu. Mai am doua ore si o sa gasesc eu pe cineva care sa imi dea si mie niste amarate de droguri.Autor P.O.V.
Dupa ce fiecare dintre ei au terminat orele, soarta i-a adus inapoi impreuna. Mergand pe holurile scolii din patru parti diferite, Kiley,Zack ,Mike si Eve s-au intalnit.
-Ce cautati voi aici? Intreba Zack.
-Invatam aici,geniule. Raspunde Kiley enervata. Tocmai a primit detentie de la Christian, era enervata la culme.
-McCullen. Spune Mike si da mana cu el.
-Eu trebuie sa plec. Scuipa Eve enervata de comportamentul lui Zack.
-Nu atat de repede. Noi patru trebuie sa vorbim. Trebuie sa vorbim acum. Maraie amenintator Zack si se indreapta spre masina.
-Mike, ia-o pe Smith cu tine. Eu merg cu rasfata asta mica. Ne vedem la mine acasa.
-Nici gand. Mergem intr-un loc public .protesteaza Kiley.
-Mergem la mine. Urca in masina. Ii arunca Zack cuvintele si urca la volan.
-Ce nesimtit. Sopteste Kiley si urca revoltata in masina lui Zack.
Toti stiau ca o sa urmeze o discutie nu foarte placuta. Probabil o sa se aleaga cu cateva palme si cu vecini revoltati la usa....
"Asteptarea a luat sfarsit. In aceasta dupa-amiaza, Kiley Travolta si Zack McCullen, au fost surprinsi coborand din masina milionarului, in fata apartamentului acestuia. Oare ce s-a intamplat intre ei? E vorba de o relatie sau doar de niste afaceri?"...
Kiley P.O.V.
-Va jur ca nu am fost singura cu el. Spun imediat ce mama si tata opresc televizorul. Am dat de naiba.
-Jurnalistii spun altceva ,scumpo. Sopteste mana si o pot vedea ranjind.
-Sper ca v-ati protejat! Spune si incepe sa rada.
-P-poftim? Glumesti,nu? Eu nu am nimic cu omul ala. E o persoana enervanta,irascibila,tupeista. Un adevarat Casanova.
-Calmeaza-te Kiley. Zice tata si pleaca spre usa, zambind.
-Da,scumpo. Noi avem incredere in tine. Noi plecam la firma. Spune mama si isi ia botinele in picioare.
-Bine,mama.soptesc
- Apropo, maine luam cina cu totii. Poti considera ca dupa inceperea noului an, o sa fiti oficial parteneri. Incepem sa sarbatorim de pe acum. Zambeste mama si tranteste usa.
Inca sunt in stare de soc. Ea tocmai a plecat dupa ce mi-a dat veste asta. O sa mor . Bine ca m-a lasat singura.
Am inceput sa injur ca o nebuna sa tip prin toata casa. Jumatate din personal a venit sa ma calmeze,dar i-am dat pe toti dracu' si am plecat in camera mea, fierband de furie.
Cu siguranta ceilalti au avut reactii asemanatoare .Eve P.O.V.
Sa-mi bag piciorul in deciziile lor. Cum ar trebui sa ma conformez faptului ca o sa conduc o afacere de milioane de dolari?!
O sa ma asigur ca va fi cea mai proasta cina. O sa il distrug pe tata. O sa isi regrete deciziile.
Sa incep prin ai golii cardurile de credit. Doar merg la o cina importanta,nu?Mike P.O.V.
Asta mai lipsea. Afacerea asta mi-a dat viata peste cap. Cu toate ca o sa fiu langa Eve ,mai bine as renunta la ea decat sa fiu implicat in asta. Pot avea orice fata ini doresc la picioarele mele. Ea e doar una pe lista.Zack P.O.V.
- Sa dea naiba. Tip ca un disperat lovind peretele.
-Calmeaza-te odata. Tipa Amanda la mine si imi da o palma . Asta chiar a durut. Si nu accept asta de doua ori in aceeasi zi.
-Sa nu mai faci asta niciodata! Cine mama naibii te crezi? Nu o sa aceept sa ma mai palmuiasca o pustoaica. Prima data Kiley,apoi tu. Marai in timp ce o strang de incheietura.
Se desprinde din stransoarea mea, imi mai da o palma si fuge spre camera ei spunand:
-Se pare ca exista si fata care te va pune cu botul pe labe. O iubesc pe tipa asta. Tipa fericita si rade trantind usa.
Surorile astea! Cica! Nu ma pune pe mine cu botul pe labe nimeni. Sa nu uitam ca mai am inca poza aia cu ea si soferul. O sa ma distrez cu tipa asta.
CITEȘTI
Afaceri
Teen FictionKiley Travolta, Zack McCullen, Eve Smith, Mike Kincaid. Cei patru adolescenti miliardari care se intalnesc la o petrecere in cinstea semnarii contractului dintre firmele parintilor lor. Liceul e locul unde se vor revedea. Oare se vor intelege? Vor f...