Andy P.O.V.
Priveam socat toata scena din fata mea. Imediat cum Kiley a sarit in bratele lui McCullen, Drake a rabufnit. Nu am vrut sa ma bag, pentru ca merita sa isi exprime ura fata de ei. Nu cred ca e usor sa fi parasit la altar. Le-am vazut intr-un colt pe Stacy si Crystal si m-am indreptat spre ele. Pareau speriata,cel putin Crystal, pentru ca Stacy se bucura . De ce ar face asta? Parca Drake era prietenul nostru.
-Iubito. soptesc luandu-le in brate.
-Tati, ce s-a intamplat? De ce unchiul Drake o cearta pe matusa Kiley? Se uita curioasa la mine.
-E o poveste lunga,Crystal. Nu vrei sa te duci la unchiul Drake si sa ii spui sa se calmeze? Il aduci aici ,bine? Intreb si o las jos.
-Andy-ma atentioneaza Stacy speriata.
-Nu o sa-i faca nimic. Drake nu ar putea nici macar sa tipe la ea. Soptesc privind-o cum se strecoara printre oameni.
Crystal P.O.V.-Unchiule Drake? Spun cand ajung langa el. Nu ma asculta, continua sa se certe cu matusa Kiley si cu baiatul de langa ea. Ce as putea sa fac? Sunt doar un copil mic. O idee nebuneasca imi vine in minte si tin minte ca am vazut-o de multe ori la desene. Mereu mergea, de ce nu ar merge si acum ?
-Auuu! Tip cazand pe jos. -Unchiule Drake! Tip lacrimile curgand pe obrajii mei. Cred ca o sa devin actrita. Se intoarce spre mine in urmatoarea secunda privindu-ma ingrijorat. Pana acum nu ma baga in seama si acum mai ca se arunca pe jos pentru mine. Adultii astia.
-Oh Doamne, Crystal! Se aseaza in genunchi langa mine, privindu-ma speriat. La fel face si matusica Kiley si omul de langa ea, ca mai apoi sa vina si mami si tati.
-Esti bine, Crystal? Intreaba matusa mea privindu-ma cu ochi mari.
-De ce va certati? Intreb privindu-i pe fiecare in parte, incetand sa mai plang.
-Oh, Crystal. Ne-ai speriat foarte tare. Sa nu mai faci asta. Spune mama , ceilalti rasufland usurati.
-Eu ti-am spus ca va deveni actrita. Zambeste tata primind un cot in burta de la mama. Rad zgomotos iar unchiul Drake ma ridica de pe jos.
-Sa mergem acasa, unchiule. Nu mai vreau sa stau aici. Zambesc iar el porneste cu mine spre usa, la fel facand si mama si tata. -Matusica Kiley? Tu de ce nu vi, intreb iar toti se opresc.
-Eu nu pot veni,scumpo. O sa plec intr-o vacanta lunga, dar promit ca ma voi intoarce sa te vizitez intr-o zi.
-Bine atunci. Te astept. Zambesc pupand-o pe obraz.
Tata ma ia de mana, indrumandu-ma sa merg spre iesirea din biserica, dar ma opresc in loc. Imi intorc privirea spre ceilalti oameni cautand-o pe Eve. Pe matusa Eveline.
-Eve! Tip alergand spre ea.
-S-a intamplat ceva scumpo?imi zambeste putin trist.
-Am uitat sa imi iau la revedere de la bebe. Pa pa, bebe! Zambesc sarutand burtica matusii Eve. -Sa veniti in vizita. Ranjesc si fug din nou spre usa. Nimeni nu mai spunea nimic, toti stand socati si uitandu-se la matusa Eve. Am spus ceva rau?
-De unde ti-a venit ideea asta, Crystal? Intreaba amuzata.
-Te-am auzit vorbind cu unchiul Mike acum doua zile. A spus ca va avea grija de bebe chiar daca tu nu vrei. De ce a spus asta? Intreb curioasa.
-Eu- incerca sa spuna privindu-ma in ochi. Cateva lacrimi curg pe obrajii ei, iar atunci ma simt luata pe sus de mama.
-Nu iti fac griji , matusica Eve. Unchiul Mike sigur il iubeste pe bebe daca a spus ca va avea grija de el. Tip in timp ce mama se grabeste spre iesire. O vad cazand pe jos si incepand sa planga. Ma incrunt usor, nestiind de ce a facut asta. Sper ca unchiul Mike sa aiba grija de ea. Sigur o iubeste mult de tot. Am vazut asta cand a pupat-o pe matusica Eveline. Si mami si tati se pupa cand se iubesc. Sau asa cred.Thomas P.O.V.
Am trantit telefonuĺ nervos pe masa de sticla din sufragerie dupa care m-am intors spre Eve si Mike.
-Explicati-mi! Tip dand cu pumnul in perete. Jess tresare speriata venind langa mine si luandu-ma in brate.
-Tata,te rog. Sopteste Eve plangand.
-Am avut incredere in tine,Eveline. Iar tu ce faci? Ramai insarcinata cu Mike? Sa iti reamintesc ca te-a parasit si a plecat? Mai are si o iubita pe langa asta.
-De fapt, m-am despartit de Scarlet dupa noaptea in care a inceput totul. Se balbaie el.
-Nu ma intereseaza, Kincaid! Acum ce se va intampla? Un lucru stiu sigur. Voi doi o sa spuneti tuturor ca va iubiti si ca despartirea dintre voi a fost doar o prostie. O sa spuneti ca ati luat doar o pauza dupa toate incidentele neplacute din trecut si ca acum ati hotarat sa va casatoriti si sa va reluati viata. Iar copilul arata lucrul asta.
-Nici gand. O sa-mi cresc singura copilul. Nu am nevoie de el. Il urasc.
-Nu ma intereseaza,Eveline! M-ai dezamagit atat de tare. Oare ce ar fi zis mama ta despre situatia asta? Intreb privind-o dezamagit. Isi ridica privirea indurerata spre mine, privindu-ma cu ochi mari. Va trebui sa suporte consecintele, pentru tot ce a facut. O pup pe Jess pe frunte si dau sa trec pe langa ei ca sa merg in camera.
-Ai face bine sa respecti ce am zis, Kincaid, sau o sa te dau pe mana politie si o sa te acuz de viol. Iar tu, Eve, vei suferi la fel de mult. Ramai aici peste noapte, ca sa va faceti povestea mai credibila. In urmatoarele zile o sa va mutati impreuna si vreau sa vad un inel de logodna pana saptamana viitoare. Le spun rece ,privindu-i superior.
Mike P.O.V.-Imi pare rau, copii. O sa incerc sa il calmez si va promit ca voi fi alaturi de voi in toata situatia asta.Imi pare rau sa va spun, dar intr-un fel Thomas are dreptate . Trebuie sa va asumati consecintele. Zambeste incurajator Jess urcand scarile in urma tatalui lui Eve.
Imediat ce ramanem singuri, ea cade la podea incepand sa planga. Tresar speriat punandu-ma in genunchi in fata ei si o iau in brate. Ma impinge brutal, stergandu-si lacrimile si imi arunca o privire plina de dezgust si de ura.
-Eve,imi pare r-
-Nu te obosi, Mike. Vom vorbi maine mai multe despre asta. Poti sa dormi in camera de oaspeti de langa camera mea. Sopteste ridicandu-se. -Si sa sti ca fac asta doar pentru copilul asta nevinovat. Suspina punandu-si mana pe burta. -Noapte buna. Spune rece plecand de langa mine. Ma asez pe canapea oftand puternic. Viata mea se distruge pe zi ce trece. Dar va trebui sa lupt in continuare. O voi lua de la capat, chiar daca va fi greu. O sa sterg trecutul si o sa ma axez pe viitor. Viitorul meu cu Eve si cu ,copilul nostru. Dar partea cea mai grea va fi sa ii recastig increderea si iubirea lui Eve, ceea ce nu stiu daca voi reusi. Dar va trebui totusi, urmeaza sa avem un copil, sa traim impreuna, sa ne casatorim. Va trebui sa accepte adevarul, chiar daca ii va fi greu,iar eu va trebui sa am rabdare, sa o inteleg si sa incerc sa fiu cel mai bun sot si tata. O sa o recastig incetul cu incetul.Zack P.O.V.
Stateam pe o banca din parc, impreuna cu Kiley si ne gandeam. Lumea care trecea pe langa noi ne privea ca pe niste ciudati. Ea in rochie de mireasa,eu in costum, amandoi obositi si ciufuliti. Cu toate ca era noapte, nu puteam sa plecam. Ne era frica de ce va urma, de ce o sa patim in continuare. Dar macar eram impreuna si nimeni nu putea sa intervina intre noi.
-Kiley, haide sa mergem. E frig afara.
-Nu pot. Imediat ce voi intra in vechiul nostru apartament amintirile vor napadi si o sa izbuncesc in lacrimi.
-Sa mergem la un hotel atunci. Doar sa plecam undeva.
-Sa parasim orasul. Haide sa mergem in Caraibe. Nu vreau sa stau aici ca sa fiu aratata cu degetul. Maine, toata presa de scandal va vorbi despre nunta care nu a mai avut loc. O sa aparem pe primele pagini , iar eu nu vreau sa indur asta.
-As vrea sa pot, iubito,dar maine trebuie neaparat sa ma intorc la firma. Eu si Eve am mai ramas si nu vrem sa o pierdem. In ultimul timp nimeni nu a mai trecut pe acolo. Tata m-a sunat azi-dimineata sa imi spuna cum mai decurg lucrurile.
-Si cum merge proiectul?
-E bine. Constructiile sunt aproape gata si vom putea sa inauguram oficial peste cateva luni lantul de complexe. Am trecut si peste faza cu falimentul si putem sa incheiem odata.
-Ce veti face dupa?
-Am vorbit cu Eve si cu parintii vostrii inainte sa plec. Am hotarat sa incheiam orice parteneriat care ne leaga pe noi si sa lasam "batranii" sa continue afacerile. Noua ne-a ajuns tot ce s-a intamplat. Nu mai vreau inca o experienta neplacuta. Oricum, am de gand sa imi incep propria afacere. Am inceput deja sa investesc in ea .Ma gandeam ca te vei intoarce la mine si ma vei ajuta.
-La ce ai inceput sa lucrezi?
-Vreau sa deschid o casa de moda in Paris. Acolo m-am refugiat tot timpul.
-De ce tocmai o casa de moda? De ce te-ar interesa?
-Modelele arata mult prea bine.ranjesc si ma aleg cu un pumn in umar.
-Nu e amuzant.
-Bine. Am ales asta pentru ca stiu ca tie mereu ti-a placut sa creezi haine, iar mie mi-au palcut mereu picioarele lungi si corpuriile de zeite.
-In momentul asta ti-as spune cateva despre modelele perfecte la care visezi, dar faptul ca faci asta pentru mine ma face sa uit. Multumesc. Zambeste apropiindu-se de mine. Isi pune o mana pe piepul meu, lipindu-si buzele calde de ale mele intr-un sarut pe care il asteptam amandoi.
-Te iubesc. Soptesc cu fruntea lipita de a ei.
-Si eu te iubesc. Multumesc ca ai venit inapoi. Daca nu erai tu probabil acum eram cu Drake intr-un avion care sa ne duca in luna de miere. Se stramba dar eu doar zambesc.
-Nu te-as fi lasat. As fi venit dupa tine pana la capatul lumii. Soptesc luand-o in brate.
-Stiu ca ai fi facut-o. Ma saruta scurt cu o sclipire in ochi.
Ne ridicam amandoi de pe banca care a fost martora iubirii noastre si ne indreptam spre hotelul din apropiere. Maine va fi o noua zi, o zi in care o vom lua de la inceput.
CITEȘTI
Afaceri
Teen FictionKiley Travolta, Zack McCullen, Eve Smith, Mike Kincaid. Cei patru adolescenti miliardari care se intalnesc la o petrecere in cinstea semnarii contractului dintre firmele parintilor lor. Liceul e locul unde se vor revedea. Oare se vor intelege? Vor f...