Capitolul 22

172 13 2
                                    

Jessica P.O.V.

M-am casatorit in sfarsit. Sunt fericita langa barbatul pe care il iubesc si am o fiica vitrega minunata. Chiar daca nu ma place, o sa o faca pe parcurs, sunt sigura.
-Iubito? Sopteste o voce in urechea mea facandu-ma sa zambesc.
-Da? Intreb somnoroasa sarutandu-l.
-Astazi trebuie sa trec pe la firma neaparat. Vreau sa vad cum mai decurge proiectul. Tu ce o sa faci pana vin?
-Nu stiu. Soptesc suparata.
-Of,iubito. Nu te supara, promit ca vin acasa cat de repede pot.
-Nu e vorba despre asta. Doar ca sunt multe parasute prin firma care se uita dupa fundul tau sexy. Ranjesc si pe el il pufneste rasul.
-Promit ca nu le bag in seama.
-Ai face bine. Tot ce e aici, e doar al meu. Il musc de nas, sarutandu-l scurt. Ma pune pe perna, urcandu-se peste mine , incepand sa ma sarute si sa isi plimbe mainile pe corpul meu gol.
Usa de deschide trantindu-se de perete, iar un mic tipat si o injuratura se aude.
-Momentul ala cand iti prinzi tatal facand sex. Tipa speriata Eve iesind pe usa.
Incep sa rad cu pofta, la fel facand si Thomas. Se ridica tragandu-ma dupa el, ca sa ma sarute , dupa care intra in baie, sub privirile mele flamande. Omul asta arata mult prea bine la varsta lui. Eve seamana cu el, dar sunt sigura ca si mama ei era frumoasa. A mostenit parul blond de la ea. Poate ca ar trebui sa merg cu el. Nu credeam ca o sa am vreodata probleme cu faptul ca arata mult prea bine, dar se pare ca de la iubita la sotie, nivelul de gelozie si protectie excesiva fata de populatia feminina a crescut mult prea mult. Revino-ti Jess! Tu esti sotia lui, porti pe deget inelul de la el. Am oftat aruncandu-mi capul in perna, dar am sarit repede din pat cand am auzit tipatul lui Eve. In cateva secunde amandoi ne indreptam spre sursa zgomotului, in cel mai patetic mod. Intr-un cearsaf si intr-un prosop. Suntem doi nebuni.

-Eve?! Strigam amandoi intrand in sufragerie.
Ne uitam unii la altii fara sa zicem nimic. Se pare ca Eve nu a patit absolut nimic, ea doar era "chinuita" de Mike.
Cum Mike e un iubit grijuliu, i-a acoperit ochii lui Eve cu mana, tragand-o la pieptul lui. A dat din cap dezaprobator, strambandu-se . Am inceput toti patru sa radem ca niste idioti,dupa care Mike ne-a tinut un mic discurs .
-Nt,Nt,Nt. Asta o invatati voi pe fiica voastra? Eve nu poate sa vada asa ceva, oricum are o imaginatie prea bogata.
-Eve e fata mare. Se descurca ea. Zambesc ranjind.
-Stai putin! Tu ai dormit cu fiica mea ,in acelasi pat, azi-noapte, Kincaid?
-Tata! Maraie Eve, rusinata.
-Eve, vreau sa stiu.
-Da,Eve. Tatal tau vrea sa stie daca o sa aiba nepotei in curand. Ranjesc draceste,agatandu-ma de el.
-Iubito, de ce toate discutiile dintre noi trebuie sa aiba legatura cu sexul?
-Thomas,scumpule, Eve are o varsta. Nu se stie niciodata cand o sa vina la tine si o sa-ti spuna ca e insarcinata. Eu vreau doar sa previn tot ce se poate intampla rau. Zambesc dulce si primesc o privire sinucigasa de la el, in timp ce Eve era rosie la fata. Mike doar statea si se uita la...
-Kincaid? Tu cumva te uiti la fundul meu, cand iubita ta e langa tine? Intreb ofticata.
-N-nu, e-eu doar- incearca sa spuna ceva, dar se balabaie incontinuu.
-Tine-ti ochii pe fundul iubitei tale, daca nu vrei sa te castrez. Imi mijesc ochii, folosind un ton amenintator.
-Deci asa. Eu sunt langa tine si tu te uit dupa altele. Se ridica indignata Eve de pe canapea.
-Iubito, nu e ceea ce pare. Devine panicat, dar la fel si eu. Cineva isi intra in rolul de tata si sot si presimt ca nu va iesii bine.
-Nu vreau sa aud nimic. Iesi! Tipa aratand spre usa.
-Nu,Eve. Iubito, nu fa asta. Nu imi place cand esti nervoasa si suparata pe mine. Te rog, te iubesc. Sopteste tragand-o in bratele lui, sarutand-o pe toata fata. Era atat de romantic si ei doi erau atat de simpatici.
-Sa nu se mai repete. Si va trebui sa faci ceva ca sa te iert.
-Orice, iubito. Orice. Spune repede.
Eve se apleaca spre urechea lui,soptindu-i ceva la care el face ochi mari. Era socat. O desprinde din bratele lui, uitandu-se cu ochi mari la ea, pe urma la Thomas si devine panicat.
-Iubito, te rog , nu ma pune sa fac asta. Se plange uitandu-se in ochii ei.
-Nu, asta sau nimic. Ori o spui ori pleci. Isi pune Eve mainile la piept, zambind superior.
Mike doar ofteaza , frecandu-si frunte cu doua degete, dupa care isi indreapta privirea spre Thomas. Ia o gura mare de aer, parca pregatindu-se de ce va urma.
-Domnule Smith, vreau sa va spun ceva. Sper doar ca nu ma veti omori dupa ce o fac.
-Sa auzim. Chicoteste el, amandoi fiind curiosi, de ce l-a pus Eve sa spuna.
-Vreau doar sa stiti ca o sa rup patul cu fiica dumneavoastra. Spune repede si o ia pe Eve in brate, fugind pe scari.
Ne uitam unul la altul socati, eu abtinandu-mi rasul. Thomas era de-a dreptul nervos, nevenindu-i sa creada ca Mike i-a spus asa ceva .
-Haide,iubitule. O sa intarzii la firma. Chicotesc luandu-l de mana.
-O sa il omor daca se atinge de Eve a mea. Maraie, eu privindu-l suparata.
-E iubitul ei, iar daca Eve vrea, are tot dreptul sa se atinga de ea. Iar tu,exagerezi. Il sperii pe saracul,Mike. Ce ti-a facut? El doar incearca sa dea bine in ochii tai,la firma si aici. Vrea sa fie iubitul perfect pentru Eve. De ce iti este asa greu sa accepti?
-Nu intelegi. Ea e printesa mea. Daca cineva o raneste nu stiu cum o sa reactionez.
-Mike o iubeste. Soptesc ,incepand sa ii caut haine prin dulap.
Ne imbracam amandoi,dupa care ne indreptam spre masina. Am decis sa merg cu el la firma, ca pe urma sa ne petrecem ziua impreuna in oras. Vrem sa le facem un cadou lui Eve si lui Mike.

Kiley P.O.V.

Ai trecut doua zile de la neplacutul eveniment. De atunci Zack nu a mai plecat de langa mine. Vrea sa imi recastige increderea si iubirea si de aceea sta langa mine tot timpul. Imi pregateste micul-dejun, ma tachineaza, ma saruta de fiecare data cand are ocazia. Se vede ca e disperat sa ma recastige.
-Iubito? Striga de la parter.
-Ce? Intreb imbracandu-ma.
-Vino putin. Am o surpriza pentru tine.
Ma intreb oare ce poate fi. Ma grabesc cu imbracatul, dupa care cobor repede scarile. Nu m-am mai putut nici un pas, eram mult prea surprinsa. Zack statea in fata mea cu un buchet mare de trandafiri rosii, dar si cu o cutiuta mica in mana. Am pasit usor spre el, privindu-l confuza, luand buchetul urias de trandafiri pentru ai mirosii. Ii zambesc dulce,sarutandu-l scurt pe buze. Imi prinde mana in a lui, indreptandu-ne amandoi spre canapea. Las buchetul intr-un colt al ei, fiind imediat trasa in poala lui. Ranjesc obraznic, incepand sa il sarut cu pofta, limbile noastre luptand pentru dominatie. Ma misc usor in bratele lui, facandu-l sa geama, simtind sub mine mica, pardon,marea lui umflatura. Ma prinde de solduri, ridicandu-se in picioare,fortandu-ma sa imi incolacesc picioarele in jurul lui. Ma lipeste de primul perete care ii apare in fata, incepand sa imi nuste usor gatul, ridicand in acelasi timp o parte din tricoul meu. Inchid ochii , dandu-mi capul pe spate. Il voiam asa de mult, dar nu eram inca pregatita sa fac pasul asta.
-Te vreau. Sopteste uitandu-se in ochii mei. Imi las capul in jos, fiind trista ca nu ii pot oferi ce vrea. Imi ridica barbia cu degetul, zambindu-mi dulce, dupa care spune: -Dar mai pot astepta.
Ii zambesc sarutandu-l cu pofta, jucandu-ma cu mainile in parul lui. Ne oprim imediat, fiindca in spatele nostru, cineva isi drege vocea. Ne intoarcem spre persoana respectiva, dand de tata. Mama era plecata din oras, la bunicii mei pentru cateva zile, iar eu am fost nevoita sa raman cu el.
Ma desprind din bratele lui Zack, fiind suparata ca ne-a intrerupt, dupa care iau buchetul de trandafiri ducandu-l in bucatarie. O rog pe bucatareasa sa ii puna intr-o vaza, intorcandu-ma in sufragerie. Dar se pare ca nu mai era nimeni acolo. Ma uit panicata in jur, observand ca usa care ducea in gradina era intredeschisa. Ma indrept cu pasi mici in accea directie, vazandu-i pe tata si pe Zack,care fumau uitandu-se spre gradina. Stateau pe niste scaune, fiind foarte concentrati la tigarile din mana lor. Ma indrept spre Zack, punandu-ma in poala lui. Il pup pe obraz, strambandu-ma usor. Ii prind tigara din mana, tragand un fum , dupa care o arunc in scrumiera. Se uita ciudat la mine, eu doar zambind.
-De ce ai facut asta? Intreaba confuz.
-Chestiile alea nu sunt bune pentru tine. Spun dand din umeri, indreptandu-mi privirea spre tata. Statea doar si se uita la noi, nezicand nimic.
-Dar tu de ce ai tras un fum daca nu e bine? Intreaba Zack cicalitor.
-Doar asa. Poate imi era pofta. Ii fac cu ochiul el razand. Ma pupa pe frunte, punandu-mi capul pe pieptul lui.
-Kiley, eu plec la firma. Azi aveti liber, ati muncit destul saptamana trecuta. Ai grija de ea , McCullen. Spune aruncand tigara in scrumiera. Ii soptesc un "Bine" sec, indreptandu-mi capul spre Zack. Astept ca sa plece, dupa care imi lipesc buzele de ale lui Zack. Avea un gust a tutun, cu putina menta. Era placut. Ne-am desprins din sarut, el intinzandu-si mana spre masa, luand mica cutie , punand-o in mainile mele. O dechid sfioasa, vazand o bratara din argint, subtire si simpla.
-Iti place? Ma intreaba curios.
-E minunata. Multumesc. Soptesc sarutandu-l.
-Orice pentru tine, Kiley. Spune serios punandu-mi-o pe mana. Imi venea perfect. Era discreta si speciala.
-Sper ca o sa ma ierti candva,Kiley. Sopteste suparat. Chiar acum trebuia sa isi aduca aminte?!
-Eu te-am iertat deja, Zack. Oamenii mai fac greseli. Ii spun putin prea rece.
-Nu,iubito. Nu cred ca m-ai iertat. Nu atat de repede. Mai este mult pana cand o sa ajungi sa o faci. Dar eu o sa astept, a fost greseala mea.
-Zack, eu am incredere in tine. Stiu ca nu se va mai repeta. Dar promite-mi ca daca o vei face din nou, te vei despartii de mine. Ma vei lasa, pentru ca eu nu as putea sa o fac vreodata.
-Iubito-
-Promite-mi. Soptesc uitandu-ma in ochii lui.
-Iti promit. Dar nu va fi nevoie de promisiunea asta,Kiley. Eu nu voi mai face greseala asta din nou. Te iubesc! Nu imi permit sa te pierd.
-Si eu te iubesc. Zambesc sarutandu-l dulce.
-De acum in colo, vom trece peste tot impreuna, Kiley. Nu te voi lasa niciodata sa suferi. Nu voi permite nimanui sa se atinga de tine.
-Impreuna. Mereu. Soptesc zambind , el sarutandu-ma le frunte.
Imi asez capul pe pieptul lui din nou, ascultandu-o bataile inimi. Inima care bate pentru mine.



AfaceriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum