Kiley P.O.V.
-Nu,nu vreau. Lasa-ma! Dispari!
-Dar acum esti a mea Kiley. Ranjeste diabolic
-Nu! Zack! Ajutor!
-Taci,tarfa! Zack nu mai vine, el e acum cu altcineva. Te-a uitat, nu iti amintesti? Tu l-ai inselat, l-ai ranit. Maraie nervos rupand bluza de pe mine .
-Te rog..soptesc speriata, lacrimile curgand pe obrajii mei.
-O sa fi a mea si nimeni nu ma va putea oprii.
O usa se tranteste, vocea care se aude tunand fiind foarte cunoscuta. Dar cine era?...
Ma trezesc brusc, tipand. Ce a fost asta? Totul parea atat de real si atat de dureros. Mici lacrimi s-au adunat in colturile ochilor mei, unele curgand pe obraji. Am coborat repede din pat, imbracandu-ma si am fugit spre masina. I-am spus lui Jake sa ma duca la apartamentul lui Zack. Trebuia sa stiu ca e inca aici, pentru mine.
Am urcat repede pana la ultimul etaj si am batut ca o disperata in usa. Dupa cateva secunde, care mi-au parut ani, usa s-a deschis , din spatele ei aparand Zack cu o fata somnoroasa si confuza. I-am sarit in brate, incolacindu-mi picioarele in jurul lui, facandu-l sa se dea cativa pasi in brate.
-Kiley? Ce s-a intamplat? Esti bine? Intreaba speriat cand ma vede ca plang.
-Eu-
-Kiley? Aud vocea somnoroasa a Amandei.
-Amanda, du-te la tine in camera. Spune Zack uitandu-se in ochii mei.
-Bine. Sopteste si dispare imediat de langa noi.
-Zack,eu,eu am avut un cosmar. A fost atat de rau. Eu te-am ranit, iar tu ai plecat si..si aveam nevoie de ajutorul tau,dar nu erai acolo. Eram neajutorata si foarte speriata. Spun repede balbaindu-ma in unele locuri.
-A trecut. Sopteste luandu-ma in brate. Ma pupa pe crestetul capului, dupa care ma conduce spre camera lui, cred.
Se aseaza in pat, tragandu-ma langa el. Stateam amandoi pe spate, eu fiind asezata pe pieptul lui,in timp ce el se juca cu parul meu.
-Totul e bine,Kiley. Eu voi fi mereu langa tine. A fost doar un cosmar.
-Parea atat de real. Soptesc ganditoare.
-Dar asta nu o sa se intample niciodata, eu voi fi mereu cu tine. Promit. Ofteaza si zambesc.
-Bine. Spun usor. -Zack?
-Da?
-Nu-i asa ca Eve si Mike sunt un cuplu dragut? Adica le sta bine impreuna.
-Da, se completeaza unul pe altul. Dar nu inteleg ce legatura are asta cu cosmarul tau.
-Nu are legatura. Suspin ridicandu-ma de pe el.
-Pai si atunci?
-Zack, ce suntem noi? Adica stam mai mereu impreuna, ne sarutam, ne certam. Ce suntem noi?
-Kiley,eu-
-Inteleg! E oricum o intrebare prosteasca. Noi suntem prieteni si asociati. Sunt asa naiva uneori. Pufnesc si pot simti cum vocea imi tremura.
-Nu,Kiley. Nu asta vroiam sa spun... Eu nu stiu ce suntem, nu stiu daca te iubesc, daca m-am indragostit de tine, dar simt mereu nevoia sa te am langa mine,niciun alt baiat sa nu se apropie de tine. Vreau sa te protejez, sa dorm noaptea langa tine si sa ma trezesc dimineata tot acolo. Vreau sa fi a mea. Numai a mea. Dar nu stiu daca asta e posibil,daca asta e iubire adevarata. Kiley,eu vreau sa fim impreuna. Vreau sa ne dam o sansa, sa vedem ce se va intampla. Spune si ma saruta usor pe buze. Mana mea se duce spre ele, atingandu-le constant.
-Nu spui nimic? Intreaba speriat.
-Cred ca m-am indragostit. Soptesc speriata si il vad fata amuzata. Probabil a mea semana cu a unui clown.
-Kiley Travolta. Vrei sa fi iubita mea? Intreaba ridicandu-se din pat, punandu-se intr-un genunchi in fata mea. Cu greu m-am abtinut sa nu rad, doar am chicotit. Era o situatie ciudata.
-Da. Da,vreau. Zambesc si ii vad chipul luminandu-se.
-Vreau sa imi traiesc povestea de dragoste langa tine,iubito. Sopteste zambind.
-Si eu vreau sa ne dam o sansa, sa traim unul langa altul, iubitule.Sarutul care ia nastere intre noi in urmatoarele minute e diferit de celelalte de pana acum. Simt ceva diferit. E mai pasional, mai " dulce" si mai intens. E ca si o explozie de emotii. Toate adunate in interiorul meu. Dar sper ca pe viitor cea mai mare sa fie iubirea. Iubirea dintre mine si el.
...
Eve P.O.V.
-Trezeste-te! Tip aruncand o perna inspre el.
-Inca 5 minute. Sopteste morocanos.
-Mike, avem o sedinta importanta la care o sa apara in sfarsit si Zack si Kiley. Haide!
-Hmm..ce am facut sa am o iubita ca tine? Maraie ridicandu-se din pat.
-Te iubesc. Soptesc si ma ghemuiesc in bratele lui.
-Esti atat de bipolara.rade si il lovesc cu pumnul in mana. -Adica si eu te iubesc! Tipa ultima parte optinand din partea mea un chicot.
-Sa mergem. Zambesc si il aud oftand.
-Da-mi 20 de minute,iubito.
CITEȘTI
Afaceri
Teen FictionKiley Travolta, Zack McCullen, Eve Smith, Mike Kincaid. Cei patru adolescenti miliardari care se intalnesc la o petrecere in cinstea semnarii contractului dintre firmele parintilor lor. Liceul e locul unde se vor revedea. Oare se vor intelege? Vor f...