Medya'da Burcu var.
İyi okumalar.Bahçenin ortasında Eylül'ü gördüğümde şaşkın bir biçimde oraya doğru yürümeye başladım. Kalabalığı ve bağırış seslerini duyan öğrenciler bahçeye toplanırken bende oraya doğru yürüyordum. Kalabalığa ulaştığımda öğrencileri yararak öne doğru geçtim ve karşımda duran iki yabancı kız ile saçı başı dağılmış olan Eylül'ü merakla izlemeye başladım.
Kızlardan birisi gülerek Eylül'e bakarken diğeri ise kızgın bir biçimde konuşmaya başladı.
"O benim, anladın mı?" diyen sinirli ve sarışın olan kız Eylül'den ses alamayınca hızlı bir şekilde Eylül'e yaklaştı ve Eylül'ün saçını tutup çekerken tekrar konuştu.
"Anladın mı dedim!" diyen sarışın kıza kafasını sallayarak cevap verdi Eylül. Kız bu cevaba tatmin olmamış gibi Eylül'ün saçını daha da çekerek dişlerinin arasından bir kez daha konuştu.
"Duyamadım?"
Ah, sanırım bu kıza sinir olmuştum. Ayrıca şuan kuzenime işkence ediyordu. Herkesin içinde. Evet, şuan bu kızı dövecektim. İnsanlara zarar vermeyi sevmezdim ama yine de dövecektim. Çünkü?
Sinir olmuştum.Kaşlarım çatık bir şekilde önümde duran çocuğu ittirerek ortaya girdim. Arkada durup gülen kız şaşkınca bana bakarken Eylül ile sarışının yanına giderek sertçe konuştum.
"Bırak onu."
"Sen kimsin be? Defol git."
"Bırak onu."
"Bırakmazsam ne'olur?" diyen kızın kolunu kavrayarak çektim ve geriye doğru kıvırarak serçe büktüm.
Benim hareketimle birlikte kız ufaktan bağırırken arkada duran arkadaşı hızlı bir şekilde bana yaklaşmaya başladı. Sarışın kızı sertçe ittirip bana iyice yaklaşmış olan kızın suratına yumruğumu geçirdim. Benim ani hareketimle neye uğradığını şaşıran kız yanağını tutarak kendine gelmeye çalışıyordu. Eylül'e baktığımda saçını düzeltmekle uğraşıyordu. Sarışın olan kıza baktığımda ise kendini yerden kaldırmak için çabalıyordu.
Ben sarışın kıza bakmakla uğraşırken yandan gelen sert sayılacak bir yumrukla yüzüm sağa doğru dönmüştü. Elimle çenemi tutup kontrol ettikten sonra yüzümü yavaşça bana vuran kıza döndürdüm.
Bu kız, bana vurmuştu. Bana!?!
Evet şimdi yanlış kişiye çatmışlardı. Sonuçta 5 ay boyunca kick-boks eğitimi almıştım. Bu gibi durumlar başıma gelirse diye ve şuan işime yarayacaktı öğrendiğim şeyler.
Şimdi sıçacaktım kızın ağzına.
Bana bakan kıza bir-iki adım attıktan sonra yaklaşmıştım bile yanına. Kız ile aramızda sadece bir adım vardı ve ben şuan bu kızın ağzını burnunu kırmak için can atıyordum.
Bana tedirginlikle bakan bu kıza bu defa daha sert bir biçimde tekrar yumruk attım. Kız yanağını tutarken bu defa elimle avuçladığım saçlarını aşağıya doğru çekerek kızın yere düşmesini sağladım. Kızı yere yatırdıktan sonra kızın üstüne çıkarak ard arda yumruk atmaya başladım. Kız elleriyle beni engellemeye çalışsa da ben istediğimi yapıyordum zaten. O sırada arkadan gelen sarışın kız beni tutmuştu ki bir güç buna engel olarak sarışını üzerimden kaldırdı. Yüzümü döndürüp arkama baktığımda Eylül sarışının saçını tutmuş benden uzaklaştırmaya çalışıyordu.
Umursamadan benim önümdeki kıza döndürdüm tekrar yüzümü. Kızın alt dudağı patlamış ve sol elmacık kemiği morarmaya başlamıştı. Bu kadar yumruğun yeterli olduğunu düşünüp kızın saçlarını tutarak bir kezde yere çarptırdım kafasını ve kızın üzerinden kalktım. Kız yerde kafasını tutarken arkamı dönüp sarışın kız ile Eylül'e baktım. Benden 5-6 adım ileride sarışın kızın altında saçları yolunan Eylül'ü gördüğümde gözlerimi devirerek arkamda duran ve yerde yatan kıza sert bir tekme geçirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHSUZ KADIN
ChickLitArkamı dönmemle duvara dayanmış olan ve beni kurtarmak için dayak yemiş bulunan çocukla göz göze gelmem bir olmuştu. Çocuk hafiften sırıtırken dayanmış olduğu duvardan kendini çekti ve bir adım yaklaşıp konuşmaya başladı. "Güzel vuruyorsun." "Seni...