Medya Çağan.
İyi okumalar.Önümde duran çocuklara dik dik bakarken içlerinden sarışın olanı öne atıldı ve bir kolumu tutup çekelemeye başladı. Ben daha ne olduğunu anlayamadan sarışın çocuğun hareketlenmesiyle diğerleri de tutup beni yanda bulunan ara sokağa soktular.
''Kimsiniz lan siz!? Bırakın!'' demeye kalmadan çocuklardan ikisi kollarımdan tutup duvara dayadılar beni. Daha ben ne olduğunu çözememişken önümde duran iki çocuktan birisi yüzüme yumruğu geçirmişti bile. Bana gelen yumrukla birlikte suratım diğer tarafa dönmüşken karnıma gelen art arda 3 tekmeyle birlikte nefesim kesilmişti. Yanağımın acısı geçmeden karnıma gelen tekmeler iyice sersemlememe neden olmuştu. Ben kendi içimde nefes alma çabaları gösterirken çocuklardan biri saçlarımdan tutup yüzümü ona doğru sabitledi.
''Bu güzelliğe yazık olacak. Tüh, üzüldüm bak şimdi'' diyerek bir yumruk daha geçirmişti suratıma.
Kafam tekrardan yere doğru eğilirken ağzıma gelen kan tadı ile yüzümü buruşturup yere tükürdüm. Erkek kuvveti de bir başka oluyordu canım.
Sanırım dişim kırıldı.
Ben ağzımdaki kan tadını atmaya çalışırken yanağımdaki ağrı git gide artıyordu. Lanet olası pislik, baya da sert vurmuştu. Ellerim duvara sabit bir biçimde durduğu için ne hareket edebiliyordum, ne de karşı koyabilirdim. E benimde bir sınırım vardı yani. Dört erkekle nasıl baş edeyim?
Ben hala yüzümü yerden kaldırmamışken önümde oluşan hareketlenme ve seslerle birlikte yavaşça döndürdüm suratımı. Karşımda bulunan manzaraya şaşkınca bakarken olanları izlemeye devam ediyordum. Tanımadığım bir erkek daha gelmişti yanımıza ancak şuan bana vuran diğer iki erkekle kavga etmekle meşguldü. Ben önümde oluşan kavgayı izlerken beni kurtarmaya gelen çocuk birisini yere sermiş diğeri ile uğraşıyordu. E tabi benim kollarımı tutanlarda bu olayı izlediği için sağımda bulunan çocuk arkadaşlarına yardım etmek üzere bırakmıştı kolumu. Sağ kolumun serbest kalmasıyla yanımda bulunan esmer çocuğa yapıştırdım bir tane. Neresine geldiğine dikkat etmeden savurmuştum yumruğumu. Benim vurmamla birlikte çocuk hafiften inlerken kolumu bırakmış, iki eliyle burnunu tutuyordu. Sanırım yumruğum burnuna gelmişti. Çocuk burnunu tutarken bende serbest kalmıştım haliyle. Sanırım şimdi bu çocuğu dövebilirdim.
Esmer çocuk elleriyle burnunu tutarken kendi kollarımı doladım çocuğun boynuna. Çocuk ne olduğunu anlayamamışken bedenini yere eğip kasıklarına tekme attım. Çocuk acıyla bağırırken burnunda olan elleri kasıklarına gitmişti ve önümde yavaşça diz çökmüştü. Çocuğun yüzüne baktığımda yüzü acı içinde kasılırken burnundan yavaşça akan kan dikkatimi çekti. Umursamadan bir yumruk daha vurdum önümde diz çökmüş olan çocuğun suratına. Bu defa ki vuruşumla yere düşmüştü esmer çocuğun bedeni.
Gözlerimi yerde kıvranan çocuktan çekip diğer tarafa döndürdüm. Gördüğüm görüntü ile bir kez daha şaşırırken beni kurtarmak için ortaya atılan çocuk sarışından bir yumruk daha yedi. Gözlerimi onlardan kaçırıp şöyle bir etrafı süzdüğümde gördüğüm görüntü aynen şöyleydi;
Beni kurtaran çocuk diğer çocukların birisini yere sermiş, şuan da arkada kollarını tutan yeşil gözlü çocuğa karşı koymaya çalışırken bana vuran sarışın çocuktan dayak yiyordu. Benim önümde de benim alt ettiğim esmer çocuk duruyordu ancak görünüşe bakılırsa şu esmer olan birazdan ayağa kalkacaktı.
Beni kurtarmaya çalışan çocuk yanda dayak yiye dursun ben şu esmeri biraz daha döveyim düşüncesiyle çıktım esmerin üstüne. Art arda attığım yaklaşık 7 yumruktan sonra kalktım çocuğun üstünden. Arkamı döndüğümde beni kurtarmaya çalışan çocuk ki sanırım bunu başardı. En azından 4 erkek tarafından dayak yememi engelledi. Diğer ikisinin elinden kurtulmuş, ikisini aynı anda dövmekle uğraşıyordu. Bende biraz yardım etme düşüncesiyle adımlarımı hızlandırarak yaklaştım üçünün yanına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHSUZ KADIN
ChickLitArkamı dönmemle duvara dayanmış olan ve beni kurtarmak için dayak yemiş bulunan çocukla göz göze gelmem bir olmuştu. Çocuk hafiften sırıtırken dayanmış olduğu duvardan kendini çekti ve bir adım yaklaşıp konuşmaya başladı. "Güzel vuruyorsun." "Seni...