Ten; no party no Luke

13.8K 708 325
                                    

Gece 2'ye geliyordu ve Luke yüzünden hala yürüyorduk.

"Ya sen nasıl bir aptalsın? Nasıl benzin koymayı unutursun?"

"Sen 9 tane donut yemeseydin benzin koyacak paramız olacaktı!"

Motoru ittirirken önünü kestim. "Ayakkabım yoktu ve çıplak ayak beni acıktırır."

Luke bana baktı. "Ben bu yüzden centilmen olmaya çalışmayacağım bir daha seninle. Alex ile gece gece eğlendik bir ona donut ısmarlıyım dedim."

Durdu. "9 tane ne ya? Oradaki adam bile şaşırdı. Arkamıza baktı grupça mı yiyeceğiz diye!"

Arka cebimde duran 20 doları çıkarttıp ona verdim. "Tamam sus artık."

Luke motorunun yanına çömeldi. "Bunu neden 2 saat önce vermedin? Benzin istasyonunu geçeli 2 saat oldu Alex!"

"Bağırma bana unuttum!"

Luke motoronu iterek önümden geçti. "Seni öldürmek istiyorum!"

&

Bikinimi giyerek arka bahçeye çıktım. Bir havuzumuz yoktu fakat bana yetecek bir güneş vardı. Havlumu yere serip güneşlenmeye başladım. Jimmy Eat World açarak '23' adlı şarkısını dinlemeye başladım. Kulaklıklarımı takarak rahatlamaya çalıştım. İç çekerek kafamı havluya gömdüm. İlk sırtımı yakmayı düşünüyordum. Yarın Luke ile yurt dışına gidecektik. Heyecanlı mıydım?

Katil olmak için mi? EVET!

Belki onu kapı arasında sıkıştırarak öldürebilirdim ya da bekleyin, tost mak-

Jenna beni dürttü. Kulaklığı çıkarttığım da hayallerime son verdim. Kafamı hafif kaldırdım. "Efendim?"

"Yakışıklı bir çocuk sana bir şey vermek için geldi."

Hızlıca dizlerimin üzerine çıktım. Aman Tanrım! Luke ile Calum'un fotoğrafını Instagram'da paylaşmıştık acaba benim ağzıma traş köpüğü dayayarak bedenimin %99'u köpük olduktan sonra beni ölüme mi terk edecekti? Hayır, bunu düşünecek kadar beyin hücreleri yok.

Jenna'ya baktım. "Kapıyı açtın mı?"

"Evet."

Dedi. "Ya neden? Ailen sana tanımadığın kişilere kapı açma demedi mi?"

Jenna beni hızlıca kaldırdı. "Çocuk bekliyor haydi. Alışverişe gideceğim daha."

"Hayır gitme. Tanık lazım."

"Ne tanığı? Tanrı aşkına Alex ne diyorsun?"

Eğer kafama sert bir şey ile vurursa Jenna bunu görebilirdi. Kafam da planlar yaparken Jenna bana baktı. "Marketten istediğin bir şey var mı Alex? Ayrıca çocuğun evde olmasını istemiyorum. Bahçede konuşun."

"Evime gelen ilk erkeği yatağa atacak kadar kudurmadım."

Jenna şaşırmış gibi baktı ve sonrasında güldü. "Annenim senin düzgün konuş."

Ellerimi kaldırıp yerden kalktım. "Tamam pekala." Arka bahçeye açılan kapı mutfağa bağlı olduğu için hızlıca mutfağa yürüdük. "Ah bu arada fıstık ezmesi alırsan sevinirim."

Mutfak masasının üzerinde duran uzun el bezini belime bağladım. Jenna bana baktı.

"Senin gerçekten birini yatağa atabileceğini düşündüğüm için utandım."

Ona güldüm. Ellerimi yana doğru çırptım. Calum umarım bana fazla bağırmazdı. Mutfaktan çıktığım anda elinde birkaç kağıt ile karşımda Luke duruyordu. Gözlerimi devirdim.

Come with me.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin