Twelve; Hungry and nervous

12.6K 672 233
                                    

İlk durak, California Amerika! İkimiz de birbirimize baktık.

"Hayır!"

Belimden tutarak beni diğer koltuğa ittirdiğinde cam kenarına koşarak oturdu. Sinirle atıldığım koltuktan kalktım. Onun yanına oturduğumda ellerimi göğüsümde birleştirerek bekledim. "Hem piercing yaptırıyor hem de cam kenarını alıyor."

Camdan gözlerini alarak bana baktı. "Bir şey mi dedin?"

Yapmacık bir şekilde gülümsedim."Sana değil."

Telefonumu uçak moduna alarak kulaklığımı taktım. Şarkı listeme göz gezdirirken bacaklarımı koltuğa çıkarttım. Luke'un şarkı listemi dikizlediğini biliyordum.

"Sen şaka yapıyor olmalısın."

Ona baktım. "Yine hangi özelliğim sana battı?"

"Telefonunda ingilizce şarkı yok Alex."

"Evet Korece, Japonca falan dinliyorum daha çok."

"Iyy!"

Telefonuma baktı. "Alex bunlar çizgi film."

"Bunların adı anime Luke!"

"Sen üniversiteyi nasıl kazandın?"

Gözlerimi telefon ekranına çevirdim. İki kulağıma da kulaklığımı taktıntan sonra sol kulağımda olanı alarak dinlememe eşlik etti.

Ookami shoujo to kuro ouji'in açılış şarkısını dinlerken elimden telefonu aldı.

"Bu çocuk bana benziyor baksana Alex."

Evet baş karakterdeki çocuk şarışındı ama, ah haydi ama asla!

"Saçmalama Luke."

"Bak kızda sana benziyor senin piercingsiz ve güzel halin."

Gözlerimi devirerek onun kulağından kulaklığımı aldım. Gülerek camdan dışarı baktı. Daha sonra bana döndü.

"Evet Amerika'da 3 gün kalacağız. Yapmak istediklerinin listesini çıkarttın mı?"

Kafamı heyecanla sallayarak yanıma koyduğum ceketin cebinden kağıımı çıkarttım. "İlk olarak 'in-in-out Burger'a' gidelim. Ondan sonra California'da 'Red House' diye bir kafe var orada en iyi pas-"

Elimden kağıdı aldı. Kağıda uzunca baktı sonra bana baktı. "Gurme programlarına mı katılıyorsun? Listedende sadece yemek var."

Utanarak koltuğa biraz daha sindim. "Aslında aklımda birkaç plan var ama senin gitmek isteyeceğini sanmıyorum."

Kaşlarını çattı. "Haydi söyle."

"Konsere gitmek istiyorum."

Gülümsedi. "Ben konserlere giderim."

"Evet biliyorum ama bu bir rock değil."

"Tamam gideriz."

"Yarışların ne zaman?"

"Yarın gece."

"Bende gelebilir miyim?"

Bana baktı. "Hayır."

Ciddi bir şekilde. Buna şaşmadım. "Neden? Otelde sıkabilirim."

"Alex, yarışta odaklanmam gereken tek şey kazanmak olmalı. Orası senin için oldukç-"

"Senin gibi insanlarla mı dolu?"

Güldü. "Evet, benim gibilerle."

Kafamı eğerek onunla konuşmamızı sonlandırdım. Birkaç dakika öylece durarak bekledim. Elimdeki kulaklığa baktım. İlk defa Luke ile konuşmak istiyordum. Aslında bana hiçbir zaman göstermediği şeyleri sormak istiyordum. Neden yarış? Neden yurt dışı? Bunca amacı neydi? Ona bunları sormak için döndüğümde uyuyor olduğunu gördüm. Gülümsedim. Normalde her kitapta ya da filmde kızın uyuyan bir erkeği izlerken aklına iyi bir şey gelmesi gerekiyordu

Come with me.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin