01.

17.9K 659 269
                                    


"Dün akşam tam kulağından vurulan KİM Yoo Kwon'un katili V, ama hiçbiryerde yok kaçıyo bulamıyoruz o yüzden bu görevi sana veriyorum JEON Jungkook eğer yapamazsan işten kovulacaksın" komser bu büyük görevi bana vermişti ve bu beni çok zorluyacaktı.

Bugün emliyette işim kalmadığına göre evime gidebilirdim. Silahımı belime koyup çıktım. Bu büyük görev için plan yapmam lazımdı.

Yoksa atılabilirdim, işimi seviyordum ve atılmak gibi bir niyetim de yoktu. Bu V denen şahıs nasıl bişeyse bulunmuyordu.

Bir markete girip eve gereken yiyecekleri aldım. Poşetlerle beraber cebimdeki anahtarı çıkartmaya çalıştım ve ve bu çok zordu. Poşetleri yere indirip anahtarı çıkarttım ve geri alıp eve doğru yürümeye başladım.

Evin kapısına geldiğimde anahtarı deliğe soktum. Bu evde tek başına kalıyordum sessizdi. Sessizlik bana göre değildi. Poşetleri mutfağa bırakıp koltuğa oturup düşünmeye başladım.

Nasıl onu enselemeliydim. Karnımın gırıldamasıyla bütün herşey aklımdan gitti. Açtım ben. Kendime bişeyler hazırlayıp yemeğe başladım.

Yemeğimi bitirdiğimde masama oturdum. Bir kağıt çıkartıp karalamaya başladım. Aklıma bir planım vardı. Onların arasına sızıcaktım.

Ve V yi bulucaktım. Benim polis olduğumu anlamıyacaklardı zaten. Planımı kurduğuma göre uyuyacaktım.

Üzerimi değiştirip yatağa yattım. Silahı yastığın altına koydum neme lazımdı. Polistim sonuçta herşey olabilirdi. Gözümü kapattım.

Polis olmak gerçekten de zordu. İnsan yoruluyordu. Uykum yavaş yavaş gelmeye başladığında bişey düşünemeden uyudum.

✳✳✳✳✳✳✳

Araştırmalarıma göre katil deposundaydı. Normal bir insan olarak giricektim polis olarak değil. Biraz tedirgindim benim polis olduğumu anladıklarında herşey yapabilirdi.

Depoya geldiğimde elim terlemeye başlamıştı. Pantolonuma ellerimi sürüp elimdeki teri sildim. Arabadan inip ilerlemeye başladım.

Kapıyı yavaşça açtım içeride üç kişi vardı. Öksürdüğümde üçü de birden silah çıkarttılar. "M-Merhaba" niye kekelediysem içinden birisi güldü. "V" içeriye sevimli birisi girdi.

"V burda değil gitti o " deyip bana baktı. Hay aksi burda değildi. "Ne işin var senin burda" boğazımı temizledim.

"Sizin aranıza girip insanları öldürmek ve uyuşturucu satmak istiyorum"....

Yehuu!!! Yine ben . Yine bir Vkook hikayesi wattpada giriyor. Polisiye yazmak istedim. İnşallah beğenirsiniz. Sıkıcı gibi gelebilir ama diğer bölümleri bekleyin. Vote ve yorumlar verinnn!!! :) (yine uyumlu oldu beyaa)








Policeman # Vkook #Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin