14.

4.5K 299 21
                                    


Yine aynı şekilde oturmuş bekliyoruz. " Bugün yine uyuşturucu satıcaz" deyip diğer tarafa gitti V. "Bizi niye emliyete vermedin" yanımdaki Yoongi konuşmuştu.

"Ben size alıştım ve sizi gerçekten çok sevdim. Sizi vermeye kıyamadım yani kendime maal oldu ama ben siz ile mutluyum" dedim Yoongi bana sarıldı.

Kulağıma "Çok iyisin" dedi. Sırıttım. Böyle arkadaşlarımın olması çok güzel birşeydi. Hoseok da gelip Yoongi'yi itti ve oda bana sarıldı.

Kahkaha attım çünkü Yoongi böyle bişey beklemiyordu ve yüz tipi çok komikti. Birbirimizden ayrıldık. Yapacak birşey yoktu. Elime yine gazeteyi aldım.

ZİCO ÖLDÜRÜLDÜ

"Zico öldürüldü. Bunun V'nin yaptığını düşünüyoruz" şeklinde açıklama yapan komser çalışmalara devam ediyor ama hâlâ birşey bulunmuş değil...

Mallar onu V değil ben öldürmüştüm. Ellerinde delil bile yok V'nin öldürdüğüne. "Niye gazeteyi sıkıyorsun" V'ye baktım çok şık giyinmişti.

"Zico'nun katilini sen sanıyorlar ama ben öldürdüm" "Oha sen mi öldürdün?" Hoseok'a döndüm. Sanki yeni dedikodu çıkmış onu bekleyen kadınlar gibi karşımda duruyordu.

"Evet" "Nereye gidiyorsun V" jimin sormuştu. "Hiç biryere böyle giyinnemez miyim?" kafasını tamam anlamımda salladı bende gazeteye geri döndüm.

Benim haberim de gazete de vardı. "Hadi hazırlanın gidiyoruz" ceketimi alıp ilerlemeye başladım. Bugün yürümek istiyordum onlar arabayla gitsinler.

"Millet ben yürüyerek gidicem bana adresi verin" V bana bakıp yanıma geldi. "Tamam siz arabayla gidin biz Jungkook ile yürüyerek geliyoruz" hayda nerden çıktı ya.

İkimizde sessizdik ve yavaş yürüyorduk. "Bişeyin mi var" V'ye baktım bana bakmıyordu. "Yok bişeyim sadece yürümek istiyorum" bende önüme döndüm.

V kolumu tuttuğunda ona baktım. "Kenara saklan" maskesini taktı. Bende köşeye saklandım. "Oooo V naber eski dostum" "Ben senin eski dostun değilim" ellerini kaldırmıştı.

"Tamam, tamam bisey demedim" deyip uzaklaştı. Çok rahat bir tipi vardı. Saklandığım yerden çıktım. "V bu kimdi" "Eski bir arkadaşım" ilerlemeye devam ettik.

Diğerleri çoktan gelmiş arabada bekliyorlardı. Onların yanına gittik. "Yine aynı sistemi uyguluyoruz" deyip arabadaki uyuşturucuları aldı.

Adamların yanına doğru ilerledik. V boynunu kırtlattı. "İlk önce paraları görelim" adamlar paraları V'ye verdi. V paraları sayarken hoseok ve yoongi geldi.

Silahla adamın kafasına indirdi hoseok. Diğeri ateş etti ve yoongi yere düştü. Silahımı çıkartıp alnından vurdum. Hemen yoongi'nin yanına koştuk. Neyseki kolundan vurulmuştu.

Hoseok kucaklayıp kaldırdı. Jimin uyuşturucuları ve paraları arkaya koydu. Arabaya binip depoya hızlı bir şekilde gittik. V hemen pansuman yaptı. Kolu kötü görünüyordu.

Bezle sarıp işi bitirdi. "Hadi hepiniz uyuyun, Yoongi sende o kolunun üstüne yatma" deyip gitti. Bizde hepimiz yatağa yattık. Gözlerimi kapattım. İyi geceler V...

V'nin Ağzından

Sandalyeme oturdum. İyi geceler Jungkook. Yapacak birşey yoktu. Ayağa kalktım. Hava yavaş yavaş esmeye başlamıştı.

Beyaz beyaz bişeyler düşmeye başladı. Kar yağıyordu. Severdim kışı. İlk defa birşeyi seviyordum. Sabaha kadar her yer bembeyaz olurdu....

Sabah

"Kar yağmış" Jimin'in çığlığı ile diğer tarafa giderken çarpışıp yere düştük. "Jimin ne oluyor?" ayağa kalkıp elini bana uzattı. "Kar yağıyorrrrr" deyip çığlık.

Elini tuttum ve beni kaldırdı. Koşarak dışarıya çıkarttı. Elimi bırakıp kar topu yaptı. Anında yüzüme fırlattı.

"Jimin sana ödetmezsem bunu" bende kartopu yapıp yüzüne fırlattım ama eğilmiş Jimin'in yüzüne değil Jungkook'un yüzüne gelmişti. Jungkook sinirli bir şekilde bana baktı.

O da yapıp bana fırlattı. Ben koşuyordum o benim peşimden taki ben hoseok'un yaptığı kar topularına takılırken Jungkook da benim üzerime düşene kadar....






Of biliyorum boktan çıkmış gibi bir bölüm oldu. Neyse ama siz yorum ve vote vermeyi unutmayın.....






















Policeman # Vkook #Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin