22.

3.7K 297 56
                                    


'Saat 20.00 sularında ara sokakda kaza yapan araç feci bir şekilde patladı. Arabadan çıkan yangın hemen yakında bulunan barut deposu da sıçradı. Büyük bir patlama gerçekleşti . Aracın içinde kim varsa kül olduğu da belirtildi. Dafa fazla detay için...'

"Namjoon bu, bu bizim araba değil mi" televizyona baktı ve ayağa kalktı. "V nerde" "Ben buralara baktım ama yok" ellerini saçlarına daldırdı. Bir sağa bir de sola doğru ilerlemeye başladı.

O arabadaki V'di. Kül olduğunu belirtmişlerdi. Koltuğa oturdum ve boş bir noktaya bakmaya başladım.

"Jungkook kendine gel belki V değildir belki bu başka bir araçdır bizim değildir, başka birisidir içindeki" "Kendini ve beni bunla teselli etme V o" İçeriye kahkaha ile giren Hoseok'a baktık.

Bize bakınca yüzünü düşürdü. "Ne oluyor" "Araba nerde Hoseok" Namjoon sormuştu, araya koşarak Yoongi girdi. "Araba yok" işte böyleydi. O araç bizim araçtı ve kül olan da V. "V nerde" Namjoon yine sordu koşarak jimin girdi.

"V yok" ona daha sevdiğimi söylemeden gitmişti. Göz yaşlarıma hakim olamadan yere düşmeye başladılar. "Ne oluyo bize de anlatın" Namjoon da bende ses çıkartmıyorduk.

Böyle bişey olamazdı. V diyordu kötülere bişey olmaz diye. Ama oldu o öldü, kül oldu. Hırkamla göz yaşlarımı sildim. "Hey bize de anlatın" hoseok artık sabredememişti, haber olan kanalı durdurmuştum gitmesin diye.

Televizyona baktı ve eli ağzına gitti. "V, bu olamaz değil mi şaka bu hadi hepimiz gülelim" kendisi kahkaha attı ama bizim gülmediğimizi görünce kahkahasını yavaşlattı.

"Siz ciddisiniz" "Bu konu hakkında şaka yapılır mı?" diye bu soru yönettim. Kafasını hayır anlamında salladı.

V'nin Ağzından

Bana birşey olmamıştı ama araba birazdan patlıyacaktı. Arabadan hemen indim biraz uzaklasınca patlama sesi geldi arkama baktığımda araba cayır cayır yanıyordu.

Tam zamanında çıkmıştım. Çıkmasaydım benim küllerim olucaktı orda. Yangın barut deposuna da sıçrıyordu hiç sikimde değildi.

Kapşonumu takıp eve doğru yürüdüm bizimkiler merak etmiştir beni.

❇✳✴❇✳✴

Deponun kapısına geldiğim zaman kapıyı açtım. Ağlama sesleri geliyordu. Kim ölmüştü de ağlıyorlardı. Kapıyı açtım kimse bana bakmıyordu. Jungkook kafasını kaldırıp bana baktı.

"V" ayağa kalktı koşarak gelirken ayağını masaya vurdu. Acımıştı ama belli etmiyordu. Koşarak bana sarıldı. Islak yüzüyle. Bende ona sarıldım. Hepsi de teker teker gelip bana sarıldı.

"Noluyoz ya" Jungkook parmağı ile televizyonu gösterdi. Arabayı çarptığım haber vardı. Ayrıca barut deposunun da patlamasıyla her yer yanmıştı.

"Bu kazayı ben yaptım ama araban çıktım arabadan çıktıktan beş saniye sonra araba bu hale geldi. Size dedim kötülere bişey olmaz diye" koltuğa oturdum.

"Nerdeydin sen V nereye gitmiştin" Namjoon kalan gözyaşlarını temizlerken söylemişti. "Mağraya gitmiştim" Jungkook hemen atlayıp. "Birşeye mi sinirlendin de gittin" ensemi kaşıdım.

"Evet" kafasını salladı bu olayı bugün konuşacaktık. Hepimiz sessizdik yine aynı halimizde takılıyorduk. Ben yine Jungkook'a bakıyordum.

Bide Yoongi ile yan yana oturmuşlardı. Belkide sevgili oldular. Olabilir ki ben niye karışıyorsam. Fark etmeden yumruklarımı sıkmıştım. Elimi serbest bıraktım.

Elimi sıkınca bütün damarlar yukarıya kalkıyordu. Hemen ayağa kalkıp Jungkook'un kolundan tuttum ve sürüklemeye başladım.

Kendi odama girip kapıyı kilitledim. "Seni dinliyorum" deyip sakince koltuğa oturdum."Neyden bahsediyorsun" Anlamazlıktan geliyordu. Ayağa kalktım duvara yapıştırdım onu.

"Gözlerime bak ,Yoongi ile sen öpüşmedin mi bugün bu vaziyetteyken" kaşlarını çattı. "V sen neyden bahsediyorsun. Ben Yoongi ile öpüşmem, öpüşmedim de" onu duvarda biraz daha sıkıştırdım.

"Peki niye bu vaziyetteydiniz" derin bir nefes aldı konuşmak için. " Bende neden böyle bişey yaptığını bilmiyorum ama bana şaka yapıyorum dedi anlıyor musun" gözlerine baktım.

Doğruyu söylüyordu ama arkadan sanki öpüşüyorlar gibiydi. Tam geri gidecekken Jungkook ensemde tuttu ve dudaklarımızı birleştirdi.

Yavaştık. Bu sefer bu öpücüğün bitmesini istemiyordum sonsuza kadar sürsün istiyordum....

Arkadaşlar güzel oldu mu? Bence oldu gibi. Vote ve yorumlarrrrrrr :)))))






































Policeman # Vkook #Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin