"Bana o kilitli çekmecedeki CD 'yi vericeksin eğer yapmazsan V ölür" bıçağın yatay tarafını boğazıma biraz bastırdı. Ona ihanet edemezdim. Beni affetmez nefret ederdi. "Yapmicam" Telefonu açıp birisini aradı. Görüntülü arama yapıcaktı.Yüzü görünmeyen bir adam ve çektiği kişi V. Aman tanrım V'yi takip ediyorlar. "Bak bakalım bizim için kolay mı zor mu V'yi öldürmek?" ellerim titriyordu. Yapamazdım ama yapmak zorundaydım V için. "T-Tamam yapıcam" sırıtıp "İşte böyle yola gel" dedi ayyaş pislik.
"Ne yapıcam peki" telefonunu geri cebine koydu ve o pis suratı ile bana baktı. Ağzı kokuyordu bu çok iğrenç birşeydi.
"Bana o CD'yi vericeksin bu kadar" ne olabilirdi ki o CD de Bir cinayet görüntüsü mü, para çalma görüntüsü mü veya başka birşey. Kafamı salladım. V'ye birşey olmasında ne olursa olsun.
2 Gün Sonra
O lanet çekmeceyi açmaya çalışıyordum ama açılmıyordu. Bunun bir anahtarı vardı ama nerdeydi. Heryeri aramama rağmen bir anahtarı bulamıyordum.
Belki burda değildi ama nerde olabilirdi. Tedirgindim, güçsüzdüm ve bir o kadar da savunmasız. İki gündür V bana tuhaf davranıyorsun diyordu.
Bunun yüzündendi işte tedirgindim ya anlasa ya öğrendiği zaman benden nefret edicekse. Bulamasam V ölücekti. CD'yi adama versem V beni affetmicekti.
En mantıklısı anahtarı bulmaktı. Masaya oturdum. Derin bir nefes aldım bulucaktım anahtarı.
Hastayım bahanesiyle depoda kalmış onlarda gitmişti. Şimdi bulma zamanıydı. Etrafa bakmaya başladım çekmecelere baktım.
"Jungkook ben geldiimmm" Yoongi'nin sesi ile yerimden sıçradım.Ne işi vardı burda. Hemen çıkmalıydım. Kapıyı sessizce açıp çıktım. "Hoşgeldin Yoongi" yanıma gelip "Nerdeydin" dedi.
" İşte burdayım" bana gülüp odaya doğru yürüdü. Derin bir nefes aldım yalan söylediğimi anlamamıştı. Onun yanına gittim. Of niye gelmişti ki.
"İyisin demi Jungkook" Yoongi'nin sesiyle ona baktım. "Ha ne anlamadım" "Diyorum ki iyimisin" "Evet evet. Yoongi ben uyuyacağım biraz başım ağrıyor" kafa salladı. Yatağa doğru ilerleyip yattım. Örtüyü kafama kadar çektim. Offf nerde bulucam bu anahtarı.
"Jungkook benim acele bir işim çıktı ben gidiyorum sende uyu" kapı sesi geldiğinde örtüyü kafamdan cekip hemen yerimden doğruldum. V'nin odasına yine girdim. Nerde ya nerde sandalyeye yine oturdum.
Sinirden ayağımı yere vurdum. Ayağımın olduğu taraf hareket edince ayağımı kaldırdım. Vurduğum yere doğru eğildim ve parkeyi çıkartıp kenara koydum. Küçücük bir kutuydu. Elime alıp içini açtım.
" Ah işte burdasın anahtar" kutuyu masaya bırakıp anahtarı elime aldım. Anahtarı deliğe soktum ve çevirdim. Çekmeceyi açıp CD yi elime aldım. Sadece CD vardı zaten. Bakalım bunun içinde ne var.
❇✳✴❇✳✴
Gözümü kapattım. V'nin arkadaşının kıza tecavüz ettiği CD'di. Geçen gün elime aldığım fotoda o çocuk vardı. V de ne işi vardı bilmiyorum ama çok kötüydü. CD'yi çıkartıp paketine geri koydum. Cidden çok kötüydü. Adam neden istiyordu ki.
Yoksa kıza tecavüz eden adam o muydu. "Özür dilerim V ama yapmak zorundayım senin için" Çekmeceyi geri kilitleyip anahtarı aynı yere koydum.
CD'yi de kendimde saklayıp odadan çıktım. Hemen yatağa yatıp CD'yi yastığımın altına koydum. Yarın bu iş biticekti.
Yarın
Bana verdiği adrese doğru yürümeye başladım. Verip bu baskıdan kurtulmak istiyordum artık. Adam orda beni bekliyordu. Eline leptopunu da getirmişti. Emin olmak için izlicekti. CD'yi cebimden çıkartıp elimde tuttum.
"Al işte istediğin CD" alıp leptopa taktı. Biraz izleyip"Afferin iyi iş başarmışsın" dedi ardından telefonunu çıkartıp birisini aradı.
Dün Akşam
Dayanamıyordum , V'nin yanına gittim. Kapıyı açıp içeriye girip koltuğa oturdum.
"V ben çok kötü birşey yaptım. Siz beni geçen gün götürmediğiniz için bende senin odana geldim. Etrafı biraz inceledikten sonra bir adam karşıma çıktı. Elinde bıçak ve yüzünde çizik vardı. Gelip bana ' bana o kilitli çekmecedeki CD'yi vericeksin yoksa V'yi öldürürüm ' dedi ilk başta kabul etmesemde telefondan seni takip ettikleri görüntüyü gösterdi, bende kabul ettim. CD'yi yerinden çıkarttım ama veremicem çok özür dilerim V beni affet"
CD 'yi ona uzattım ve gözümü kapattım. Yine bağıracaktı. "Biliyorum" dediği an gözümü açtım.
"Takip edildiğimin, senin bu tuhaf hallerinin fark etmediğimi mi zannediyorsun. Ve senin bana söylemeni bekliyordum ve söyledin" herşeyden haberi vardı.
Ve ben stresten delirecektim. "Ee ne yapıcaz o zaman" gülüp bana biraz yaklaştı. "Bir planım var"....
Bugün
Aradığı kişiyi kendi adamı zannediyordu ama o kişi V'di. "V'yi öldürebilirsin" ilerleyip giderken V ordan çıktı ikimizde silahlarımızı çıkartıp ateş ettik.
İşte bu kadardı. Bir daha V'ye söylemeden birşey yapmak yoktu. İkimizde silahı üfleyip birbirimize sırıttık....
Arkadaşlar bitti ama hiç içime sinmedi ya. Ama yine de vote ve yorum vermeyi unutmayın hepinize galbcikkkkk ♥♥♥♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Policeman # Vkook #
Fanfiction"Sizin aranıza girip insan öldürmek ve uyuşturucu satmak istiyorum"