17.

3.9K 292 61
                                    


Bana yaklaştı yanağımdan öpücekti ama ensesinden tutup dudaklarımızı bastırdım. Öpüşmüyorduk sadece birbirine bastırmıştım.

Biraz öyle bekleyip dudaklarımı çektim. Jungkook gözlerini yine kaçırıyordu. "Jungkook bana bak yoksa seni tekrardan öperim" bana baktı.

Ona sarıldım. Kulağına "Saol" diye fısıldadım. Elimde bir ıslaklık geldiğinde elime baktım, kandı ve o kan Jungkook'un karnından geliyordu. Dikişleri açılmıştı.

"Jungkook lanet kendini niye zorluyorsun git koltuğa yat karnını dikicem" bana şaşkın bir şekilde baktı. "O-olmaz" ellerimi saçlarıma daldırdım. "Jungkook koltuğa yat" iğne ve ipliği aldım.

Yanına oturduğumda kolumdan tuttu. "V yapma nolur" onun iyliği için yapmam lazımdı. İğneyi derisine batırdım. "V ahhh yapma nolur" ağlamaya başlamıştı.

Yastığı sıkıyordu acıdan. Onun bu hali cidden çok üzücüydü. "Sadece, sadece biraz daha dayan" çok az kalmıştı. Son kez sokup çıkarttım. Bitmişti işte.

Ama Jungkook da bitmişti, halsizdi. Onu kucaklayıp diğer tarafa yani yatağına yatırdım. Üstüne örtüyü örtüp odadan çıktım.

Diğer tarafa geldiğimde sandalyede oturdum. Böyle olmaktan mutluydum ama bugün yorgundum. Koltuğa gidip uzandım belki uyurum ümidiyle....

▶◀▶◀▶◀▶◀▶◀▶◀

Jungkook'un Ağzından

Sancılarımla uyandım. Karnım fazlasıyla ağrıyordu. Dün V dikmişti ve onun ağrısı fazlaydı. Bağırıp onları uyandırmak istemiyordum ama bağırmazsam rahatlayamazdım.

"Ahhhhh" kendini zorlama Jungkook sakin ol. Sanki çocuk doğuruyordum. V kapıyı sertçe açtı ve koşarak yanıma geldi. "Jungkook ne oluyor" "Karnım, karnım çok fazla ağrıyor" V , hoseok'u çağırıp kulağına bisey söyledi.

"Simdi Jungkook sana sakinleştirici yapıcam" Hoseok igneyle yanımıza geldi. V hemen koluma batırdı. Gözlerim kapanıyordu. Herşey bulanıklaşıyordu.

1 Hafta Sonra

Artık bişeyim yoktu ve iyidim. V, dün bana çok bağırmıştı neden onun önüne atladım diye. Bugün ise onlar bir yere gidiceklerdi ve ben gidemicektim. Neymiş yeni iğleşmişim sana bişey olmasın.

Hepsi hazırlanıp gittiler. Bende ayağa kalkıp V'nin odasına girdim. Yapacak birşeyim yoktu sonuçta. Bir masa ve bir koltuk vardı. Masaya oturdum. Çekmeceleri açtığımda içinde bir fotoğraf vardı. V ve bir çocuk daha.

Birbirlerine benziyorlardı. Fotoğrafı yerine koydum. Diğer çekmecelere de baktım. Bir sürü kağıt vardı. Bir sürü isimler ve bir sürü sayılar.

Onlarıda bırakıp diğer çekmeceye geçtim ama kilitliydi. Umursamayıp yerimden kalktım. Burası soğuktu dışarısı gibi. Jin'in verdiği sakızı cebimden çıkartıp paketini açtım. Sakızı ağzıma attım.

Naneliydi. Ensemde soğuk birsey hissettim anında sakızı yutmuştum. Arkama döndümde elinde bıçak olan yanağında kocaman kesik olan bir adamdı. "Merhaba Jeon Jungkook" ......


Arkadaşlar. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum :)

ZaraP04 adlı okuyucum istedi diye bu bölüm erken yazılmıştır. :)



























Policeman # Vkook #Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin