Araba üstümden geçti. Biraz daha yan dursaydım vücudumun üstünden gecicekti. Hepsi yanıma koştu. "Jungkook iyi misin" ayağa kalktım. "Evet" V bana sarıldı. Kendimi taşıyacak halim yoktu kendimi V'nin kollarına bıraktım.
V'nin Ağzından
Jungkook'un arabanın altında ne işi olduğunu bilmiyordum ama araba çalışmaya başlamıştı. Araba ilerleyince elimle gözümü kapattım. Araba yanımızdan geçince gözümü açtım.
Hemen Jungkook'un yanına koştum. "Jungkook iyi misin" ayağa kalktı. "Evet" dediğinde ona sarıldım. Çok korkmuştum arabanın altında ezilecek diye.
Jungkook yere doğru düşünce onu sıkıca belinden kavradım. Korkudan bayılmış olması lazımdı. Onu hemen arabaya kadar taşıdım. Jimin ve hoseok arabada sıkışıklık olmasın diye yürüyerek yola devam ettiler.
Bizde arabaya binip ilerledik. Depoya gelince Yoongi, Jungkook'u kucağına aldı hemen. Ses çıkartmadım ama sinirlenmiştim. Onu yatağa bırakıp alnına bir öpücük kondurdu.
Bu sefer daha da sinirlenmeye başladığımda elimi yumruk yaptım. Benim arkadaşımdı ona vuramazdım. Elimi rahat bırakıp diğer tarafa geçtim. Sandalyeme oturdum. Yerde yürüyen kocaman böceğe ateş ettim.
Mermiyle duvara yapışmıştı. Jimin odaya girdi. "Bişey mi var V" kafamı hayır anlamında salladım. Yanıma gelip kolumdan tuttu. "Hadi dışarıya çıkalım dışarısı iyi gelir" beni götürmesine izin verdim. Koluma girdi.
"V, sen eskisi kadar benimle ilgilenmiyorsun" doğruydu hatta hiç ilgilenmiyordum. "Jungkook geldiğinden beri değiştin sen V kendine gel" bunuda doğru söylüyordu.
Kendime gelmem lazımdı. Kafamı salladım. "Haklısın" kendime ceki düzen vermem lazımdı. "Rahatladıysan içeriye geçelim" beni yine götürmesine izin vermiştim.
Yoongi, Jungkook'un yatağına oturmuştu. Artık umrumda değildi. Koltuğa oturdum. Bakma istemiyordum ama gözüm onlara doğru kayıyordu.
Kendine gel V. Jungkook mırıltılar çıkarttığında tam ayağa kalkıyordum ki Jimin bileğilmden tuttu. Jungkook yataktan doğrulduğu zaman Yoongi sarıldı. Bileğimi Jimin'den kurtarıp yanlarına gittim.
"Daha iyimisin Jungkook" kafasını salladı. "Hadi hepiniz yatın" ben çıkarken Yoongi'nin sesi geldi. "İstersen beraber uyuyabiliriz Jungkook" Çüşşşş "Gerek yok Yoongi" sırıtıp çıktım.
Kendi odama girip sandalyeme oturdum. Jungkook ile benim aramda ne vardı bilmiyorum. Ama benim değer verdiğim arkadaşımdı. Onu kıskanmam, onu korumam, ona bişey olucak diye korkmam hepsi ona değer verdiğim içindi.
Not kağıtlarının üzerine bıraktığım kağıdı aldım. Bu notu çoktan yazmıştım. Tarih ise yarın. Yarın bir parti vardı ve ben ezeli düşmanımı orda öldürecektim. Kağıdı yine yerine koydum. Yarın çok eglenceli bir gün olucaktı.
Yarın
"Hoseok ve Yoongi siz garsonluk yapıcaksınız, Jin ve Namjoon siz girişte bekleyin. Jimin, Jungkook ve bende işi halledicez" önüme gelen ilk masaya oturduk.
İçkileri servis ediyordu Yoongi ve Hoseok. İçkiden bir yudum aldım. İşte bizim it ordaydı. Sahneye doğru çıkıyordu konuşmak için silahımı bacağımda hazır tuttum hemen öldürmeyecektim biraz eğlence kimseye zarar gelmezdi.
1 Saat Sonra
Artık sıkılmıştım bir saattir konuşma yapıyordu. Masanın altından sürgüyü çektim. Namluyu tam alnının çatısına nişan aldım ve tetiğe bastım. Silahı ickinin bulunduğu kovaya soktum.
Herkes telaşla dışarıya çıkıyordu silahı geri alıp bizde hemen çıktık. Ardımızdan Namjoon ve Jin geliyordu. Arabayı açıp Hoseok ve Yoongi'yi beklemeye başladık onlarda son hız buraya gelirken Jin arabayı çalıştırdı.
Onlar arabaya binince hemen uzaklaştık. Jimin ve Jungkook içki içmemişti. Ben içtiğim için hafif baş ağrım vardı kafamı Jungkook'un omzusuna koydum. Ve gözümü kapattım....
Vote ve yorumlar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Policeman # Vkook #
Fanfiction"Sizin aranıza girip insan öldürmek ve uyuşturucu satmak istiyorum"