Ne yapıyordum ben karşılık vermemem lazımdı. Ama kendimi durduramıyordum bişey vardı ve beni tutuyordu. Geri çekildi "Şimdi gidebilirim" deyip uzaklaştı. Bende eve girdim. Elime gelen vazoyu yere attım. "Kahretsin"Jungkook'un Ağzından
Öpüşmemin ardından çekip gitmek çok kötüydü. Göz yaşımı sildim. Sen bir polissin Jungkook o ise bir katil, sadist, hırsız..
Bir taksi bulup evimin adresini verdim. Yol uzundu gözümü kapatıp öpüştüğümüz zamanı düşündüm. Gerçekten de çok güzeldi.....
"Bayım geldik" gözümü açtım. "Bir dakika durun eve girip paramı alayım". Evime girdim yetecek kadar parayı alıp adama uzattım. Eve tekrar girdim.
Yine sesizlikten nefret ediyorum kendi evimden nefret ediyorum polis olduğum için kendimden iğreniyorum. Koltuğa oturdum. Eskiden bu koltukta yaya yaya oturmayı çok severdim şimdi ise çöpe atasım var.
Banyoya girdim. Aynadan kendime baktım. Benim öpüşüme karşılık vermişti ama hepsi bitti. Aynaya yumruğumu geçirdim. Parçaları derimi kesmişti,elim de kanıyordu.
Musluğu açıp elimi yıkadım. Üzerimdeki herşeyi çıkartıp boxer ile kaldım. Soğuk suyu açıp kafamdan boşalttım. Yere oturup ağlamaya başladım. Bu kadar çok mu seviyordum.
Bu kısa zamanda bu kadar mı bağlandım. Yarın emliyete gidip baş komsere bulduğumu söylicektim. Biraz daha kalıp banyodan çıkıp direk yatağa kendimi bıraktım.
Uyumak en iyisiydi. Gözlerimi kapattım bir daha hiç açmamak dileğiyle.
✴❇✳✴❇✳
Baş komserin kapısında durdum. Jungkook şimdi içeriye gir ve rahatça söyle. İçeriye girdim. "Evet Jungkook buldun mu?" boğazımı temizledim.
"Bulamadım" dedim. Masasının üstüne polis kartımı silahımı bıraktım ve odadan çıktım. Artık bir polis değil sıradan bir insandım.
Eve yürüyerek ilerledim. Onlarsız geçireceğim ilk günümdü. Eve girip kahve yaptım.
V'nin Ağzından
"V ne oldu da iyi nişan alamıyorsun" silahı yere fırlattım. Olmuyordu lanet.
"Jungkook'un nerde olduğunu da söylemiyorsun" saçlarımı sinirden karıştırdım "Gitti" "Ne?" "Malmısın gitti işte gitti anlıyormusun gitti" diye bağırdım hoseok'un yüzüne.
İkiletmeyi sevmediğimi bilmesine rağmen tekrarlatırıyordu. Lanet herif. Jungkook ile araştırma yapacaktım bugün kim diye belki ismi bile yalandır.
Soyad: JEON
Ad: Jungkook
Yaş: 20
Meslek: Polis
Polis mi?. Demek bunca zamandır aramızda bir casustu. Nasıl anlamadaım nasıl? Bizi ihbar edicekti. Şimdiye kadar etmesi gerekirdi. Ama kimse gelmemişti.
Belki de birazdan geliceklerdi. Bizi bu zamana kandırmıştı demek ki. "Lanet olası Jungkook bizi kandırdın bende seni kendi ellerimle öldürcem".
Silahımı arka cebime koyup kağıtta yazan ev adresine doğru sürmeye başladım.
▶◀▶◀▶◀▶◀▶◀▶◀
Kapısına geldiğimde boynumu kırtlattım. Ona en büyük acıyı çektirecektim. Kapıyı çaldığımda açan olmadı. Biraz daha denedikten sonra açıldı.
Beni görünce birden kapıyı kapattı. Kapıyı yumruklamaya başladım. "Jungkook aç şu kapıyı" yavaşça açtı.
"Ne işin var senin burda" elimle kapıyı itip içeriye girdim. Geniş koltuğa oturdum. Oda benim karşıma oturdu. "Cevabını söylemedin" yüzüne baktım.
Gözleri morarmıştı ve saçı başı dağınıktı. Ayağa kalkıp silahımı çıkarttım ve ona doğru tuttum.
"Neden bize söylemedin" "N-neyi" anlamamazlıktan geliyordu. "Bir polis olduğunu" o da ayağa kalkıp karşımda durdu.
"Sizi emliyete vericektim. Komserim bana bir görev verdi. Bana V yi bul yoksa işten kovulursun dedi. Bende sizin aranıza girdim. Ben size çok alıştım hatta sizin aranıza girme nedenimi bile unuttum. Ben sizi çok sevdim sizde beni. Artık işler uzamıştı. Bende gitmeyi planladım. Sen beni eve geri getirttin. Ben yine gidecekken bana yüzünü gösterdin. O yüzün muhteşemden daha fazla bişeydi. Seni öptüm sende karşılık verdin. Evime geldim. Ben üzülmedim mi zannediyorsun sizi öylece bırakıp gittiğim için. Bugün emliyete gittim. Baş komserime seni bulamadığımı söyledim. İşten kovuldum. Ben şimdi bir polis değilim V. Ben artık sıradan bir insanım. Şimdi vurmak istiyorsan vur"
Evettttt. Bölüm bitti. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. :))))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Policeman # Vkook #
Fanfiction"Sizin aranıza girip insan öldürmek ve uyuşturucu satmak istiyorum"