"Jin şu iti düzgün bağla da at gibi tepinmesin yerinde dursun" bugün ben acı çektiricektim.
"Namjoon sen yine şiş getir, Jimin kezzap, Yoongi çamaşır suyu getir, Hoseok kerpeten, Jungkook sen-" "Senin yerine ben yapıcam bugün V" dedim. Namjoon şişi ısıp verdi adam bana yalavarır bir şekilde bakıyordu, gözümü kapatıp adamın gözüne soktum.
Çığlığı depoya dolunca ağlamamak için kendimi zor tuttum. Kulağımda hissettiğim nefes ile gözlerimi açtım. "Yaparsın" V'nin sesiydi. Yapardım, yapabilirdim ama dayanamıyordum.
Diğer gözüne geçtiğimde yine gözümü kapatıp adamın gözüne soktum. Bu sefer dayanamayıp göz yaşlarım akmıştı. Şişi yere fırlatıp oturdum. V devam etmeye başladı. Hayır Jungkook dayanıcaksın sen yapabilirsin.
Ayağa kalkıp "V bırak devamınıda ben getircem yaptığım işi yarım bırakmam" deyip kerpeteni elime aldım. Tırnaklarını sökücektim. Teker teker hepsini söktüm.
Çamaşır suyunu elime verdiklerinde V ye baktım. "Onu içireceksin" yüzüne bakamıyordum. İçdiğinde elime kezzapı alıp kafasından boşalttım.
Namjoon yine elime şiş verdiğinde kulağından sokup diğer kulağından çıkarttım. İnsan yapa yapa alışıyordu. Bir şiş daha verdiğinde burnuna soktum kafasından çıktı. Soktuğumda çıkan ses insanın midesini bulandırıyordu. Arkama döndüğümde hepsi bana şaşırmış gözlerle bakıyordu V hariç. Çünkü bana benim yapabileceğimi söylemişti.
Depodan çıkıp arabaya bindik. "Yapacağını biliyordum Jungkook" ona gülümsedim. "Bugün kimse uyumasın güneş doğana kadar" V söylemişti. "Jin yol değiştir mekanımıza gidicez"
▶◀▶◀▶◀▶◀▶◀▶◀
Böyle yerleri nasıl bulduğunu bilmiyordum ama muhteşemdi. Hepimiz yere yattık. Yıldızlara baktık. Sıkıcıydı ama hep beraber farklı oluyordu. Biraz daha izledikten sonra oturur pozisyona geldim.
Hepsi uyumuştu rezalet. V de uyuyamıyordu zaten. "Sen hâlâ uyumadın mı?" "Hani kimse uyumuyacaktı" "Bunlarda mümkün mü?"
söylediği şeye kahkaha attım. Cidden fazla uyuyorlardı. V ile yan yanaydık. Geri yattım soğuk zemine. Gözümü kapattım.
✳❇✴✳❇✴
Kulağımdaki ıslaklıkla uyandım. Bir kediydi hemen kalkıp kediyi elime aldım. "Sen ne kadar tatlısın" "Bırak şu pis tüylü hayvanı" V yi dinlemeyip sevmeye devam ettim.
Bembeyaz tüyleri vardı. Kediyi Hoseok'un yüzüne yaklaştırdım. Diliyle yüzünü yalıyordu. "Hımm yapma, yapma" deyip benim kolumdan tutup üstüme çıktı. "Ne yapıyordun" "Kedi seni yalıyordu ben değil" dedim ve üstümden indi.
Aissh cidden bir daha böyle işlere kalkışmıcaktım. Ayağa kalktığımda V bana bakıyordu. Yanıma yaklaşıp "Kendini koru" dedi. Ah bu çocuk cidden şifreli konuşuyor. V, Jin'i uyandırdı gidicektik.
V'nin Ağzından
Gece boyunca Jungkook'u izledim. Narin bir yüze sahipti. Ama daha deminki olay iğrençti. Hoseok, Jungkook'un üzerine çıkmıştı. Sadece donuk bir şekilde onları izliyordum.
Arabaya bindiğimizde kimsede ses seda çıkmıyordu. Dün akşam Jungkook başarmıştı aynı bana yaptığı gibi bende ona yapmıştım. Ve o da başarmıştı.
Eve geldiğimzde hemen koltuklara hücum ettiler. Jungkook şöminenin yanına oturdu. Bende onun yanına gittim. "Kimden intikam alıcaksın" diye bir soru yönelttim.
Anında bana baktı teleşlı görünüyordu. "Ş-şey bir arkadaşım babamı öldürdü ondan intikamımı alıcam" kafamı salladım. Benim bir annem babam varmı bilmiyordum.
Jungkook'un elini tuttum "onu özlüyor musun?" "Ev-evet" yanımıza koşarak Hoseok geldi. "V .... Arka.. bahçede... Zico'nun adamları var" Nefes nefese söylemişti. Jungkook'un elini bırakıp silahımı aldım.
Herkes kendi silahını tutuyordu. Evden çıkıp çalıların araksına gizlendik. Bir gerizekalı ceylan oltaya gelmişti. Ateş ettim. Diğerleri de hemen bu tarafa geldi.
Jungkook da hemen ateş etti. Kimse kalmayınca hepimiz yerimizden kalktık. "Siz şimdi içeriye girin ben arka tarafa bakıyım yine de"
arka tarafı kolaçan ettim görünürde kimse yoktu arkama döndüğümde gözümün önünde bir silah vardı.
"Nereye gidiyorsun V" hah zico demek polislerin elinden kurtulmuş "Silahını yere bırak V yoksa seni vururum" silahı yere attım.Birden silah sesi geldiğinde gözümü kapattım....
Güzel yerde kesiyom beya. Vote ve yorumlarrrrr :)))
ÖNEMLİ!!!
VKOOK
VMİNSİZCE HANGİSİ????????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Policeman # Vkook #
Fanfiction"Sizin aranıza girip insan öldürmek ve uyuşturucu satmak istiyorum"