Kış da yavaş yavaş geliyordu. Uzun bir yolculuk olucaktı. Jungkook çoktan uyumuş ağzı açıktı. Rapmon'un yüzü şişmişti, hoseok gülüyordu artık rüyasında ne görüyorsa, yoongi de gözleri morarmıştı. Jimin ise görünmüyordu. Sadece jin ve ben uyanıktık yani.
Zaten jin uyuyamazdı bende uyuyamıyordum. Bende gözümü kapatıp dinlendirmeye başladım. Uyuyamıyordum sonuçta.
Bana bir avuç uyku hapı vermelerine rağmen uyuyamıyordum.
✳❇✴✳❇✴
Araba hafif sarsılmaya başladığında geldiğimizi anlayıp gözümü açtım. Hepsi uyuyordu. Hepsini dürtüp uyandırdım. Hepsi arabadan indi.
Eve girdiğimizde ev soğuktu. Jungkook hariç hepsi direk yere yattılar. Jungkook'a baktım. "Jungkook hadi gel şömine için odun toplayalım" dışarıya çıktık. Havalar iğce soğuyordu. "Ne kadar" aslında fazla bişeye gerek yoktu. "Kafana göre topla"
Birkaç tane bulup eve girdik. Odunları şömineye attım. Jungkook'un yanına oturdum. "Neden uyumuyorsun" "Uykum yok" biraz sinirli gibiydi ve kısa kısa cevaplar veriyordu.
Yarım Saat SonraOmzumda bir ağırlık hissedince o tarafa baktım. Uymuştu. Ordan çekilip koltuğa yatmasını sağladım.
Odaya gidip dört tane örtü getirdim. Hepsine yetecek kadar örtüğümde Jungkook'un tam karşısında olan koltuğa oturdum.
Jungkook'un Ağzından
Sabah kalktığımda herkes uyuyordu ve V yoktu. Ayağa kalkıp buzdolabından bir gazoz aldım. Dışarıya çıkıp dolaşmaya başladım. Bir kuş vardı ve rengi muhteşemdi.
Kuşa bakarken kuş birden yere kanlar içinde düştü. Arkama baktığımda V'di kuşu öldürmüştü. "Ne? Ne varki öyle bakıyorsun kuşu yemek için beklemiyormuydun?" ona cevap vermeyip yanından geçicektim ki kolumdan tuttu.
"Ne bu tavırlar" "Yok bişeyim" gözlerimin içine baktı. "Yalan söylüyorsun" kolumu kurtardım ve ordan uzaklaştım. Koşarak bir tarafa gittim. Göl gibi bişeydi. Orda olan taşların yanına gittim.
Ve bir taşa oturdum. Cidden çok zordu birisini enselemek. V gözlerime bakıp yalan söylediğimi bile anladı bunu da anlardı herhâlde. "Ne işin var senin burda" Yoongi söylenip yanıma oturdu.
"Biraz canım sıkkın ve buraya geldim, burası senin yerin mi?" "Evet sadece ben geliyorum buraya arada da V" dedi ve ardından V buraya geldi.
"Jungkook seni ne zamandan beri arıyorum biliyor musun?" beni merak mı etmişti yani. "Buradayım işte" o da gelip benim yanıma oturdu.
Hiçbirimiz konuşmuyorduk. Yoongi kalkıp gittiğinde V konuşmaya başladı. "Ne oldu" "Yok bişey V" üzülüyordum emliyete vermeyi.
Alıştım onlara hepsi bana iyi davranıyo ve ben onlara kazık atıcaktım. V ye sarıldım. O da sarılmama karşılık vermişti. Çok zor olucak sizi emliyete vermek çok zor...
Ellerimi çektiğimde V de çekti. "Maskeni çıkartabilir misin?" bana bakıp "Hayır" dedi. Neden ki, hepsi görmüş oysaki. Sıkıntıdan parmaklarımla oynamaya başladım.
"Aşk'a neden inanmıyorsun" diye bir soru yönelttim. Cevap vermedi tam kalkıp giderken"eski yakın arkadaşım yüzünden" dedi bende geri oturdum.
"Sana ne yapmış olabilir ki" "Bana yapmadı eski sevgilime tecavüz etti o günden beri böyleyim ve anca acı çektirdiğim zaman gülebiliyorum" ihanet.
Bende ihanet edicektim ama mecburdum. V'nin elini tuttum "Gülmek için mutlu olmayı bekleme, belki mutluluk gülüşünde saklıdır, Belki bir yerlerde senin bir tek gülüşün için yaşayan biri vardır.." elini bıraktım.
V ayağa kalkıp karşıma geçti "Unutma; Her seven gelmez.." deyip uzaklaştı.
Ne demek istedi ki. Bende yerimden kalkıp eve girdim. Jimin daha yeni uyanıyordu. Cebimde olan sakızın paketini açıp ağzıma attım. "Nefret ederim sakızdan" dedi V. Bu çocuk hiçbirşeyi sevmiyordu.
Omuz silktim. "Bugün yine bir acı çektirme işimiz var herkes hazırlıklı gelip hazır olsun" gözlerime bakıp söylemişti. Zor olacaktı ama bende de yapacaktım...
Bu bölüm sıkıcı gibi oldu ben öyle hissediyorum. Vote ve yorumlarr :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Policeman # Vkook #
Fanfiction"Sizin aranıza girip insan öldürmek ve uyuşturucu satmak istiyorum"