Jungkook'un Ağzından
Dudaklarımızı ayırdık. Ama yüzlerimiz hâlâ yakındı. "V ben seni-" kapı pat diye açıldı. Hadi ama bu üçüncü oluyo. "Çüşş" deyip geri gitti Hoseok.
V geri çekilip "Hoseok gel"dedi geri geldiğinde yüzü kıpkırmızı olmuştu gülmekten olmuştu belliydi. Ah rezillik arkama döndüm biliyordum ki yüzüm kızarmıştı.
Ellerimle de yüzümü kapatıyordum yüzümü şimdi görmüyorlardı ama utanıyordum.
"V bugün uyuşturucu satışı vardı" "Ha tamam şimdi kaybol" arkama dönük olduğum için birşey görmüyordum. "Devam et Jungkook" V'ye bakmadan ve cevap vermeden odadan çıktım.
Of of neden öptüm birden. Elimle kafama vurdum. "Ne yapıyorsun Jungkook" Namjoon'nun sesiyle ona sırıtarak baktım.
"Hıı yok bişey" içeriye geçtik. Hoseok hâlâ gülüyordu. "Sen niye hâlâ gülüyorsun Hoseok" diye bir soru sordu Namjoon.
Hoseok bana baktı kafamı hayır anlamında salladım. Söylemesini istemiyordum ikinci bir utanç çekmek istemiyordum. "Bişey yok ya aklımda bir fıkra var" diye geçiştirdi. Koltuğa oturdum.
O arabada V kalmış olsaydı simdi hayatta olmazdı. İçeriye V girdi "hadi gidiyoruz" Jimin koşarak V'nin koluna girdi. Hoseok da eliyle beni durdurdu.
Hepsi gidince "V ile aranızda bişey mi var?" bu soru karşısında yutkundum. Ciddi bir şekilde sormuştu aslında bende bilmiyordum varmıydı yokmuydu.
"Hayır" diye kısa cevap verdim. Kafa sallayıp onlara yetişmek için hızlı koştu. Bende arkadan yavaş yavaş geliyordum. "Hadi ama Jungkook biraz hızlı ol" kendime gelince arabaya doğru hızla ilerledim.
Yeni bir arabaydı aynı o yanan arabaya benziyordu. Arabaya bindim yine sıkışmıştık. Bu halimize güldüm. V hepimize silah dağıttı.
"Şimdi bugün kimse gizlenmicek herkes benim yanımda olucak" herkes kafalarını salladı. Araba durunca herkes teker teker indi. Uyusturucuları adama verdi adamda paraları bize verdi.
İki tarafta dağılmıştı. Onlar önden ilerlerken bende kenara gidip ayakkabımın bağcını bağladım. Patlama sesi geldiğinde hemen ayağa kalktım ve silahımı elime aldım. Cebime sıkıştırdığım mermilerin bazılarını silaha koydum.
Sesin geldiği tarafa ilerleyince bizim grubu çevrelediklerini gördüm. Yani hiç bir hamle yapamazlardı. Adamları baya fazlaydı. Arka cebime sıkıştırdığım üç çakımdan birini aldım.
Bir adamın omurilik soğanına fırlarttım. Adam yere düşerken bir diğer adam buraya doğru geliyordu. Yakınımda olan bir arabanın altına girdim.
Adam ayağı ile toz çıkarttı tam da yüzüme doğru hapşurmamak için kendimi tuttum adamın gittiğinden emin olduğum zaman yerimden çıkmadan arabanın altından beş kişiye ateş ettim.
Altı kişi vurmuştum ve beş kişi kalmıştı. Diğer iki kişiye de ateş edince mermi içinde kalmadı elim de cebime ulaşamıyordum. Bizimkiler o kalan üç kişiyide vurdular kimse kalmamıştı.
"Jungkook nerde" Yoongi sormuştu ama ben burdan çıkamıyordum tek başıma. Biraz uzaktalardı ve sesimide duymayabilirlerdi. "Burdayım" elimi çıkarttım alttan.
Yoongi gülerek bana doğru yaklaşırken arabanın motoru çalışmaya başladı. Yoongi gözlerini büyüttü burda ölücektim. Bu kadardı hayat maratonum. Araba hareket etmeye başladığımda gözümü kapattım.....
Yine güzel bir yere bitirdim. Yaşasın kötülük neyseee Vote ve yorumlar... (:)⬅(size yine ikili gülücük gönderiyorum)
Yorumları ile beni mutlu eden ZaraP04, atlante93, vkook127, y5ocak, _bangtanboys_ ve KookieTaeTae9597 bu bölüm sizler içindi. ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Policeman # Vkook #
Fanfiction"Sizin aranıza girip insan öldürmek ve uyuşturucu satmak istiyorum"