26.

3.6K 285 50
                                    

Jungkook'un Ağzından

V öylece çekip gittiğinde yere oturdum sevgime karşılık vermiyecek miydi? Keşke söylemeseydim. Gözlerimden yaşlar akıyordu.

Pantolonum ıpıslak olmuştu. Eğer beni sevmiyorsa neden öptüğümde karsılık veriyordu? neden bana yakınlaşıyordu? neden bana gülüyordu? Neden duygularımla oynadı? Bunların cevaplarını istiyordum.

Eğer beni sevmiyorsa yapacak bişey yoktu unutacakım işte bu kadar. Ayağa zar zor kalkıp diğer tarafa doğru ilerledim. Hepsi bana bakıyordu Yoongi ayağa kalkıcakken onu elim ile durdurdum.

Yatağıma doğru gidip yattım işte bu yüzden sevmiyordum yılbaşını mutlu bir yıl geçiremicem diye.

V'nin ağzından

Herzamnki gibu Ağaca tekme attım. Neden beni seviyo? neden başka birisi mi yok ? başka insan mı yok? neden ben? Silahı çıkartıp havaya ateş ettim.

"Üzgünüm, üzgünüm sevgine karşılık veremediğim için üzgünüm" arabaya binip sessiz bir yere doğru sürdüm.

2 Gün Sonra

İki günde depoya hiç uğramamış. Baya ağlamış ve kriz geçirmiştim. Arabada bulunan uyuşturucu iğnelerden bir tanesini alıp koluma sapladım.

Sakinleşiyordum böyle de. Arabaya yaslandım ben onu seviyormuydum? Hiçbir fikrim yoktu. Kafa dinlemem lazımdı.

Jileti cebimden çıkartıp cizikler atmaya başladım yine kapanmıştı o çizikler. Kan damlası ateş olan yere düşerken çıs sesi gelmişti. Bugün depoya dönücektim.

Peçete alıp koluma sardım. Aslında dönmek istemiyordum. Jungkook'a bakmaya korkuyordum.Onun üzgün suratını görmekten korkuyordum.

Aslında ben korkak, zavallının tekiydim. Akşam olunca gidicektim. Birazdan hava kararmaya başlıyacaktı zaten. Hava karardığında arabaya girdim dönelim depoya..

✳✴❇✳✴❇

Depoya geldiğimde ses çıkmıyordu odaya girdim kimse yoktu kendi odama girdiğimde de kimse yoktu. Nerdeydiler bunlar.

Masama oturup ellerimi saçlarımdan geçirdim. Maskemi çıkartıp masaya koydum. Önümde duran küçük not kağıdı dikkatimi çekmişti.

Nerdesin...

Yazıyordu ve bir ıslaklık vardı. Elimi sürdüm göz yaşı olması lazımdı ve daha yeniydi o zaman daha yeni yazılmıştı.

Gidiyorum...

Gidiyormuydu. Jungkook gidemezdi. Hemen yerimden kalktım. Depodan çıkıp sol tarafa doğru koştum kimse yoktu. Ters dönüp bu sefer sağdan ilerlemeye başladım.

Biraz durup soluklandığımda geri koşmaya başladım. "Gidemezsin bu sefer izin vermem" Uzaktan bizimkileri gördüğümde daha da hızlandım.

"Gitmesen olmaz mı?" Yoongi sormuştu yavaşladım. Tam arkalarından ilerliyordum. "Benim ve V için gitmem lazım" hemen koşup Jungkook'un önünde durdum beni görünce o da durdu hepsi şaşırmıştı.

Ona sıkıca sarıldım kulağına "Kaçmak istedikçe sana yakalanıyorum, söndürmek istedikçe sana yanıyorum yenildim işte! ama seni seviyorum" bu sözleri ona fısıldadım oda kollarını benim belime dolamıştı.

"Gitme" yine aynı fısıltıyla söylemiştim o da kulağıma doğru yaklaştı "Sen istemediğin sürece hayır"....


Arkadaşlar söylettirdim sonunda sevdiğini. İnşallah beğenmişsinizdir AMİN. Vote ve yorumlar...

Arkadaşlar finale son iki bölüm iki bölümden sonra biticek sizce sonu kötü mü bitsin iyi mi ??








Policeman # Vkook #Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin