07.

5.1K 349 52
                                    

Ondan yavaş yavaş ayrıldım. "Neyse ben gidiyorum" deyip çıktım. Kapıya yaslanıp kalbimin ritmine baktım. Bu kadar hızlı atması normal değildi bir doktora görünmeliydim.

Kapıya yaslanmayı bırakıp yatağa ilerledim. V'nin o adamı öyle yapması felaketti. Bu kadar yakından ilk defa görmüştüm. Uykum yoktu. Telefonumu çıkarttım.

Biraz oyalandıktan sonra elimden çekildi. "Telefon kullanmiyacaksın" deyip yere fırlattı. Anında param parça olmuştu.

"Neden?" "İzlerini mi bulsun istiyorsun" deyip yanıma oturdu ilk defa karşıma oturmamış yanıma oturmuştu. Nerdeyse sabah oluyordu.

Yoongi kalkıp bize baktı yeni uyanmıştı ve öcü gibi görünüyordu. Geri yattı bu hali gerçekten de komikti. Herkes teker teker uyanmaya başlayınca Jimin kızgın bir suratla yanımıza geldi.

V 'nin yanına oturup başını onun omzusuna yaslandı. Derdi neydi bunun. Ayağa kalktığımda V bileğimden tutup geri oturttu.

"Nereye" "Dışarıya gezicem biraz" "Benden izin aldın mı?" "Yoo" bileğimi hâlâ bırakmamışken ayağa kalktı beni de kaldırıp peşiden sürükledi.

"V nereye" "Sadece bekle" deyip sürüklemeye devam etti. Bir yerde durduğunda etrafıma baktım. Ama burası süperdi. "V ama burası süper" yere oturduk.

✳✴❇✳✴❇✳

Ne kadar oturduğumuzu bilmiyordum. Hava kararmaya başlamıştı. "Hadi Jungkook dönelim" kafa sallayıp ayağa kalktım. Bu sefer elimi tuttu.

Ah elleri sıcacıktı. Depoya gelene kadar hava iyce kararmıştı. Kapıyı açıp içeriye girdik. Ellerimi çektim hepsi zaten bize bakıyordu.

"Nerdeydinz siz" jimin bunu sinirli bir şekilde söylemişti. "Sadece dolaştık" diye yanıtladı V. "Bu akşam bişey yapmicaz, ne yapıyorsanız yapın" deyip gitti.

Bugün gerçekten de çok güzeldi. Jimin bana kötü bir şekilde bakıyordu. "Jungkook napiyorsun" deyip yanıma oturdu Namjoon.

"İyiyim de sen benden bişey isticeksin gibi geliyor" "Zannettiğimden daha akıllı çıktın" yüzümü somurttum. "Bir insanı hergün düşünüyorsan bu ne olur?" biraz düşündüm.

O kişiyi aşıktıt demektir. "O kişiye aşıksın demektir" diye bir cevap verdim ardımdan " Fazla abartmayın.. Yerlere göklere sığdıramadığınız aşk, birgün bir hoşçakal'a sığacak..." deyip koltuğa oturdu V.

Herkes pür dikkat ona bakıyordu. O ise bana, yine gözümü kaçırdım. Namjoon ise yerine geri oturdu. Herkes yine kendi alemindeydi. Jin ise uyuyordu.

V ayağa kalkıp kendi odasına gitti. Artık yüzünü görmek istiyordum V'nin. "Hoseok sen hiç V'nin yüzünü gördün mü?" diye bir soru sordum. Bana biraz tuhaf bakıp "Evet" dedi.

Demek ki bir ben görememişim. Elime gazeteyi alıp yine okumaya başladım. Yine aynı gündemdi kenara bırakıp ayağa kalktım. V'nin yanına gidicektim bu ortamdan sıkılıştım çünkü.

Kapıyı açıp çıktım. V'nin kapısına gelince derin bir nefes aldım. Kapının kulpunu indirecekken Jimin'in sesi geldi. "Biliyorum V ama söylemesem de olmaz. Ben seni seviyorum V hemde deliler gibi" yutkundum cidden üzülmüştüm.

O kalın ses gelmeye başladı. "Tek anladığım seven kaybeder" diye bağırdı. Bende ordan uzaklaşıp geri odaya döndüm. Bugün erken uyuyacaktım. Yatağa yatıp örtüyü kafama kadar çektim. Gözümü kapattım. Artık bu işi bitirmem lazımdı...

✳❇✴✳❇✴

Jungkook çabuk kalk uzak bir yere gidicez" Yoongi'nin sesi ile uyandım. Uzak yer?. Kendime çeki düzen verip yanlarına gittim. Hadi ama yine mi aynı oturma planı.

V'nin yanına oturmak istemiyordum. Arabaya binip oturdum. "Nereye" kimseden ses çıkmadı bende umursamayıp gözümü kapattım. Fazla uykum vardı.

V'nin Ağzından

Jimin ile arkadaş olmaya karar verdik. Aşk, sevgi bana göre bi kavram değildi. Dağlık eve gidecektik. Hem orda planlarımız hemde yakmam gereken acılar vardı.

Merhaba yine ben. İnşallah beğeniyorsunuzdur AMİN... Multide Jimin of bu haline bayılıyorum neyse ... VOTE VE YORUMLAR LİTFİN!! ^^

vkook127 okuyucumun isteği ile bu bölüm uzun yazılmıştır ve yazılacaktır. :D




















Policeman # Vkook #Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin