11.

4.3K 329 115
                                    

Hepsi meraklı bir şekilde bakarken V iğrenmiş bir şekilde bana bakıyordu kafamı eğdim. Yanımdan rüzgar gibi geçmişti. Tescilli bir maldım.

Bu ağzımı birgün kapatmam lazımdı. "Eee kim o sevdiğin" deyip yanıma oturdu Namjoon. "Sen gerçek misin?" ayağa kalktım. Bugün hiç bilmediğim uzak biryere gidecektim ve birdaha geri dönmicektim.

Dışarıya çıkıp koştum koştum koştum. Bütün enerjim bitene kadar durmicaktım. En son bir yokuşa geldiğim zaman durdum.

Otostop çekiyordum ama kimse durmuyordu. Bir araba tam dibimden geçti. "Hay şerefsiz plakanı aldım bittin lan sen" çimenlik olan bir yere oturdum.

Kapkaranlık olmuştu yürüyemezdim. Daha yeni iyleşmiştim yine hasta olucaktım.

Emliyete gidip vermem lazım onları. Yerlerini biliyordum gözlerine de girdim.

Artık macera bitmişti. Artık yine kendi hayatıma dönmem lazımdı. Çimenliğe yattım sabah yola çıkardım artık. Ellerimi başımın altında birleştirip bacaklarımı uzattım. Uyumam lazımdı. Enerjimin yerinde olması lazımdı. (UYUDU).

V 'nin Ağzından

Nereye gittin Jungkook. İki saattir onu arıyorduk ama yer yarıldı içine girdi. Hiç bir yerde yok. Orda yatan insan vücuduyla "Jin bekle" arabayı sağa çekti.

Hemen inip o vücudun yanına gittim. İşte burdasın Jungkook. Onu kucaklayıp arabaya taşıdım. Ateşi vardı hâlâ. Eve geldiğimizde şömineye yakın olan koltuğa yatırdım.

Biraz daha iyi olurdu. Bende dışarıya gidip yere yattım. Zor olmuştu bulmak ama deymişti. Bugün yaptığımız mal satışı aksiyonsuz geçmişti. Silahımı elime alıp mermilerine baktım. Bir tane vardı içinde.

Kuşa isabet edip vurdum. "V bişey mi oldu" yanıma koşarak Jimin gelmişti. "Yok bişey kuşu vurdum" yanıma geldi. O minik elleriyle elimi tuttu. "V bişeyin var ama neden söylemiyorsun?" gözlerine biraz baktım.

"Yok bişeyim" deyip elimi çektim. "Bak V ben seni hâlâ da seviyorum sen istedin diye arkadaş olalım dedik ama böyle davranma" "Nasıl davranmamı bekliyorsun benden" elimi yine tuttu.

"Benden iğrenmiş bir şekilde bakma eğer arkadaşsak öyle davran. Ben elini tuttuğum zaman elini çekiyorsun ama ama Jungkook'un elini tutuyorsun" elimi çekmeye çalıştım ama sımsıkı tutmuştu.

"Arkadaş olalım düşman değil" deyip elimi bırakıp gitti. Artık sinirlenmeye başlıyordum. Ensemi kaşıdım. Cebimdeki uyuşturucuyu çıkartıp ağzıma attım.

İçmediğim zaman dayanamıyordum. O gün ilk defa uyuşturucu içmeden dayanmıştım ama en sondu yine içiyordum. Eve girdim. Jimin yatmak için hazırlanıyordu ve hepsi de uyumuştu. Yere oturdum. Jungkook geldiğindn beri hayatım değişmişti.

Şöminenin kenarında duran demir çubuğu ateşte ısıttım ve derime bastırdım. Kırmızı sıvı yerlere damlamaya başlamıştı çubuğu yere fırlatıp bir tane bez alıp sardım. İzlerim kapanıyordu bana yeni izler lazımdı.

Bu gecede sıkıcı geçiyordu. Gözüme bir ışık ilişince o tarafa baktım. Bir fenerin ışığıdı dışarıya çıktım. "Nereye gidiyorsun Jungkook" gelip kolundan tuttum.

"Bırak V gidicem ben" Nereye gidiyorsun ve benden izin aldın mı?" Jungkook güldü böyle bir konuşma yine yapmıştık. "Yoo" dedi bu sefer ben güldüm. "Hiç biryere gidemezsin" ciddi bir şekilde söylemiştim.

"Hayır giderim" "Gitmek için bir sebeb söyle eğer söyleyemezsen gidemezsin" biraz düşündü. "Bıktım" "Bu bir sebeb değil" biraz daha düşündü. "V bir sebebim yok ama gitmek istiyorum bırak lütfen" kolunu bıraktım.

Arkasına dönüp giderken "Jungkook bana dön" maskemi çıkarttım. Çok görmek istiyordu. Bana döndüğünde yüzümü incelemeye başladı.

Gözlüğümüde çıkarttım tam yüz görmek istiyordu. "Oldu mu Jungkook gördün rahatladın şimdi gidebilirsin" cevap vermeyip yüzüme bakmaya devam etti. Arkama dönüp eve girecekken Jungkook kolumdan tuttu bu sefer kendine çevirip dudaklarıma yapıştı.

Nazik öpüyordu. Ona istemsiz bir sekilde karşılık verdim. İlk defa böyle tuhaf hissediyordum. Muhtaçlık...

Fiyww. Jungkook yerine ben olacadımmmm. Maskeyi sonunda çıkarttırdım Neysee...Vote ve yorumlarınızı bekliyorum hepinizi seviyorumm. :* ♥♥♥♥































Policeman # Vkook #Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin