Gözümü yavaş yavaş açtım vurulan ben değildim yerde kanlar içinde yatan Zico'ydu peki kim vurdu. Önüme baktım Jungkook? Gerçekten o mu vurmuştu.
"Nasıldı V" silahı üfledi. "Senin ne işin var burda" biraz düşündü. "Etrafı incelemek bu kadar geç olmazdı bende sana bişey mi oldu telaşıyla arka bahçeye geldim ve bam" cidden anlatması çok komikti.
Bide beni düşünmesi hoştu. Onun yanına gittim. "Hadi eve" ben önden o arkadan geliyordu. İçeriye girdiğimizde hepsi uyuklamıştı. Jungkook "Hadi ama bu kadar uykucu olmayın" diye bağırdı. Kimse uyanmamıştı.
Jungkook'un Ağzından
"Bana hayatını anlatır mısın V" biraz bekledi ve gözlerime baktı. "Benim hiç ailem olmadı. Hep tek başımaydım. Sevdiğim birisi vardı o da elden gitti. Ben kötüyüm ve öyle kalmaya da devam edicem işte benim kısa ve öz hayatım" deyip gitti.
Mal Jungkook Mal. Ne gerizekalısın. "V seni üzmek istememiştim. Üzgünüm" kafamı eğdim. Çenemden tutup kaldırdı.
"Unuttum bile hadi gel seni bir yere götüriyim, ama elimi tutman ve koşman lazım" elimi ona uzattım. Her seferinde aynı şey oluyordu. Nefes darlığı. İkimizde aynı anda koşmaya başladık.
Hava eserken koşmak muhteşemdi. Bir yerde durduk. Bak geldik. Mağra gibi bir yerdi. İçine girdik. Karanlıktı ve tuhaf sesler çıkıyordu. Bir yerden ışık geliyordu oraya doğru yürüdük.
İçinden çıktığımızda kocaman bir deniz vardı. "Böyle süper yerleri nerden buluyorsun" "Sus ve anının tadını çıkart" sustum. Eskiden nefret ettiğim şey şimdi bana huzur veriyordu sessizlik.
"Ne zaman üzgün ve sinirli olsam buraya gelirim" dedi. "Bu anın tadını çıkart bir daha gelemiceksin ilk ve sondu" yüzümü somurttum. Biraz izleyip ayağa kalktık. "V dur" arkasına dönüp bana baktı.
"Çakın yanında mı?" kafasını sallayıp bana uzattı. Yere 'V ve Jungkook' yazdım. Ve ona uzattım. "İlk ve sondu o yüzden oturduğum yere yazayım dedim" Yine o acayip sesler çıkaran yerden geçtik.
Bu sefer yavaş yürüyerek eve geldik. "Hadi Jungkook sende uyu artık" kafamı yastığa koyar koymaz uyudum
✳❇✴✳❇✴
"Acaba Jungkook'a söylesek mi?" gözümü zar zor aralayıp "Neyden bahsediyorsunuz" dedim. Anında bana baktılar.
"Hasta gibi görünüyorsun o yüzden bugün hiç biryere gelmiyorsun ve ,ve Jimin sende Jungkook'un yanında kalıcaksın" "Am-" "İtiraz istemiyorum Jimin" gözümü kapatıp geri yattım. Sanki ben ona meraklıydım.
Uykum yoktu ama gözlerimi açmak istemiyordum. Birisi gelip ateşimi kontrol etti. Bende gözümü açıp oturur pozisyona geldim. Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu.
"Al iç şunu" deyip önüme kaseyi koydu V. "Benim içirmemi bekleme beni bozar böyle işler" kaşığa uzandım. Ama alamıyordum. Gelip bana kaşığı ve kaseyi elime verdi.
"Şimdi zıkkimlana bilirsin" deyip gitti bende masaya koyup gözümü kapattım. Ve kendimi koltuğa bıraktım. Kafam sert bir yere gelmiş olsada ses çıkartmayıp uykuya kendimi verdim.
▶◀▶◀▶◀▶◀▶◀▶◀
Kimse evde yoktu. Şimdi iyidim çorba ve ilaç içmememe rağmen. Ayağa kalkıp etrafı gezmeye başladım. "Nereye" Jimin burdaymış arkama dönüp geri yerime oturdum. "Evi kolaçan edicektim birisi var mı diye" biraz atarlı konuşmuştum.
Oysaki önceden iyi anlaşıyorduk. Dayanamayıp "V'yi ne zamandan beri seviyorsun?" dedim. Bana şaşırmış bir şekilde baktı. "N-nerden biliyorsun" sizi dinledim diyemezdim herhalde.
"Belli oluyordu zaten" dedim. Kafasını salladı. "Aslında V'ye sevdiğimi söyledim ama o reddetti. Bişey var ve bize söylemiyor" ilk bana mı söylemişti yani.
V için özel olmam gerekirdi. Herşeyi ilk ben görmüştüm, ama yüzü hariç. Bana beklemediğim bir soru sordu. "Sevgilin veya sevdiğin birisi var mı Jungkook" sevgilim yoktu ama sevdiğim birisi var mı onu bilmiyordum.
Geçiştirmek için "Sevdiğim birisi var" dedim. "Sevdiğin birisi mi var?" Namjoon'nun bağırmasıyla o tarafa baktım....
Ehehehe. Yine ben :D. Vote ve yorunlarınızı bekliyorum. Yorum atan ve vote veren herkese galpcik ♥♥♥♥♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Policeman # Vkook #
Fanfiction"Sizin aranıza girip insan öldürmek ve uyuşturucu satmak istiyorum"