06.

5.5K 382 189
                                    

"Adam hazır mı Namjoon" "Evet V" "Güzellll" malzemeleri bir torbaya koydu Namjoon. "Hadi gidiyoruz" arabaya bindik. Diğer depoya gidicektik.

O biraz uzaktı ve yol uzun sürücekti. Arabayı bu sefer Yoongi sürücekti Jin yoktu sonuçta. Jungkook'a baktığımda gözünü kapatmıştı.

Geldiğimiz zaman indik. Deponun kapısını açıp içeriye girdim. Bugünkü işim acı çektirmek olucaktı. Ne kadar uyarmama rağmen beni dinlemeyen itin cezası bugün verilecekti.

"Nasılsın?" cevap vermeyip sadece yüzüme baktı. "Namjoon şişi ısıt, Hoseok pet şişeyi getir, Yoongi bıçağı hazırla sende, Jungkook sen ise sadece izle" Namjoon şişi ısıtıp bana verdi.

"Dikkat et V" dikkatlice tutup gözüne soktum. Anında o çığlığı depoda yankılandı. Hoşuma gidiyordu. Diğer gözüne de soktum. Yine çığlık atmıştı acı dolu çığlıyı duyduğumda sırıttım.

Şişi kenara attım. "Hoseok pet şiseyi ısıt" hemen ısıtıp getirdi. Derisine bastırdım. O çığlığı yine duyuldu. Bir kaç tane daha pet şişe getirtip bastırdım. Bütün vücudu gitmişti.

Son olarak da Yoongi bıçağı getirdi. Erkekliğine soktum. Orda kalıcaktı. Ayakkabım kalın tabanlıydı yüzüne bir tane geçirdim. İşim bittiğinde arkama döndüm.

Jungkook yerdeydi ellerini kulaklarına koymuştu ve yüzü bembeyazdı. Onu kucaklayıp arabaya kadar taşıdım.

Ayrıca çok da üşüyordu. Hoseok ve Namjoon oraları temizlicekti. Jungkook'un elini tuttum. "İyimisin?" "E-evet" diyip elini çekti. Korkmuştu belliydi.

Kendi depomuza geldiğimizde Jungkook'u yine taşıdım uyumuştu bu sefer. İçeriye girdiğimde Jimin bana kötü kötü bakıyordu. Jungkook'u yatağa yatırıp üzerine örtüyü örttüm ve geri çekildim.

Koltuğa oturduğumda Jimin seke seke yanıma geldi. "Ne oldu" "Bugün bir adama birazcık acı çektirdim o da korktu" diye bir açıklama yaptım. Jimin'de ilk gördüğü zaman böyle olmuştu.

"Hadi hepiniz yatın" deyip diğer tarafa gittim. Artık böyleydi alışması lazımdı. Aslında böyle olmamın bir sebebi vardı. Küçüktüm sevdiğim birisi vardı, ve en yakın arkadaşım gelip onu tecavüz etti.

O günden beri de böyleydim. Anılar aklıma gelmeye başlayınca masanın üzerinde ne bulursam fırlatmaya başladım. O yüzden kimseye kolay kolay güvenmiyordum. O yüzden aşkı sevmiyorum inanmıyorum. Kapı açıldı Jungkook gelmişti.

"V ne yap-" "Git burdan Jungkook canın yanar git" bana baktı. "Hayır gitmicem" "Sana git dedim lanet" hemen onun yanına koştum boğazını sıkıcaktım yine ama kollarımı tuttu.

"Sakin ol V sakin" "Olamıyorum olmuyo yapamıyorum" başını hayır anlamında salladı. "Sen yaparsın yapacaksın" biraz daha bekledikten yavaş yavaş kendime geldim.

İlk defa uyuşturucu kullanmadan ilk defa birine zarar vermeden. Ellerini çekti "biraz daha iyimisin" evet anlamında başımı salladım ve bir koltuğa oturdum.

"Niye sinirlendiğini sormuyacağım yine sinirlenirsin yoksa. Neyse ben yatmaya gidiyorum" deyip hareket etti ayağa kalkıp kolundan tuttum.

Kendime çevirip sarıldım. İlk defa iyi birşey başarmıştım.

Jungkook'un Ağzından

Kolumdan tuttuğunda kötü bişey yapıcağını zannettim geri çevirip sarılmasıyla kötü düşünceler aklımdan gidip yerine heycana bıraktı.

Kalbim hızlı tekmelemeye başladığında sarılmasına karşılık verdim. Bu gidişle ben kötü olucaktım..........

Arkadaşlar kötülük yapmak çoh güzel yine iyi yerde kestim gibi gibi :) Multideki fotoya bayılıyorum süper yani. Neyse.. Vote ve yorumalarınızı pekliyorum. :D






















Policeman # Vkook #Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin