Yazar'ın Ağzından
"Çünkü.. Çünkü cevap vermek zorundasın" :D O uzun parmaklarını Jungkook'un boğazından çekmiş bir sümüklü mendil misali fırlatmıştı.
Yerde duran boğazını ovuştuturken o sadece ona bakıyordu. Ayağa kalkıp çıktı dizi hafif kanıyordu. Umursamayıp daha yeni tanıştığı beş kişinin yanına gitti.
Jimin ile iyi anlaşmıştı. Tek bir sorunu vardı zaten V. Onun ile de iyi anlaşması gerekiyordu. Tabağın içinde olan çerezden iki tane alıp ağzın attı.
Severdi çerezleri. Bacak bacak üzerine atıp planını düşünmeye başladı. Namjoon onu çağırıyordu ama o düşünmekten duyamamıştı.
Yoongi eline bir çerez alıp gencin kafasına fırlattı. Jungkook kafasını ovuştururken onlar gülüyordu, içeriye V girdi.
Nadiren güler ve hiç uyumazdı. Elindeki buruşturulmuş gazeteyi alıp Hoseok'a fırlattı. Hoseok buruşturulmuş gazeteyi düz tutup okumaya başladı.
Zico sonunda bulundu. Ama V hâlâ ortalıklarda yok. Zico, "V benim ayak topuğumdan vurdu bulun onu!!!" şeklinde bir açıklama yaptı.
Gazeteyi bir kenara koyup V'ye baktılar. Sinirden herşeyi deviyordu. Jungkook hiç bu deli halini görmemişti sadece onu izliyordu.
Onun bir polis olduğunu bilseydi yaşatmazdı zaten. Cebinden beyaz bir hap çıkarttı. Uyuşturucuydu ağzına atıp yuttu bir zaman sonra da sakin olmuştu.
Koltuğa oturup yine Jungkook'a bakmaya başladı. Tanıdık birisine benzetmişti onu bulmaya çalışıyordu. Jimin ayağa kalkıp gencin elinden tuttu.
"V sakin ol". Jungkook nedense bu görüntüye sinirlenmiş Kafasını çevirmişti görmek istemiyordu.
❇✳✴❇✳✴❇
Jungkook'un Ağzından
"Bugün yine bir işim var hepiniz burda kalın hepiniz" V işi için çıkıp gitmişti onu takip edicektim. Ayağa kalkıp"Ben dışarıya çıkıyorum" diye bir açıklama yapıp peşinden gitmeye başladım. Simsiyah giyinmişti.
Yavaş adımlarla ilerlemeye başladı. Arada bir ensesini kaşıyordu. Bir yerde durduğunda ben de durdum. Arkasında silahı yavaşça çıkartıp ateş etti. Kapı anında açılmıştı.
İçeriye girdiğinde bende peşinden girdim. Çok ağır yürüyordu. O kalın sesi depoda yankılandı. "Sıçarım lan beyinlerinize" deyip silahı patlattı. V'nin kesin bir sorunu vardı.
V birden arkasına döndüğünde beni gördü. Hay aksi şeytan. "Ne işi var burda" "Sadece-" "Jungkook arkadanda" arkama dönüp elinde çakısı olan adama çenesinden bir yumruk geçirdim.
Yere düştüğünde tekmelemeye başladım. "Kimsin lan sen beni bıçaklıcaksın" bunları tekmelerken söylüyordum.
Elimde bir sıcaklık hissettiğimde başım da dönmeye başladı. V elimi tutmuş beni çekiştiriyordu. Terlemeye başlamıştım.
Elimde terlemişti zaten. silahla ateş ederken eli hâlâ elimdeydi. "Jungkook al şu silahı da ateş et" elini çekmişti silahı vermek için verdiğinde yine elimi tuttu.
Hadi ama Jungkook kalbin neden bu kadar hızlı atıyo. Önüme gelenleri vuruyordum. Neden yaptığımı da bilmiyordum. Adam kalmadığında ikimizde durduk.
Elimi bırakıp bu sefer bileğimi tuttu. Yürütmeye başladı. Elim yavaş yavaş soğuyordu. Kendi depomuza geldiğimizde kapıda durup elini bileklerimden çekti.
"Neden peşimden geldin?" "Ben sadece sana yardım etmek için peşinden gelmiştim" kafasını salladı. "Tamam şimdi ilk sen git daha sonra da ben giricem".
"Tamam" deyip içeriye girdim. Kızmamıştı ve bağırmamıştı bu biraz tuhaftı. "Neredeydin" "Şeyy.. Sıcak basmıştı bende biraz dolaşıyım dedim" diyip koltuğa oturdum. Yalan değildi aslında V elimi tuttuğu zaman sıcaklık üst seviyedeydi.
Hafif sırıttım. "Ne diye sırıtıyorsun" V'nin sesiydi. Şaşkın bir şeklide ona baktım.
Ayy. Jungkook yerine kendimi koyuyorum da süper olurdu yah. Neyse vote ve yorumlarınızı bekliyorum. (:) ⬅ ( ikili gülücük )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Policeman # Vkook #
Fanfiction"Sizin aranıza girip insan öldürmek ve uyuşturucu satmak istiyorum"