V'nin Ağzından
Odamdan çıktım Yoongi ile Jungkook'u görünce gözlerimi büyüttüm. Yoongi ve Jungkook öpüşüyordu gözümün önünde. Elimi yumruk yapıp depodan çıktım.
"Lanet olsun size" elimi ağaca geçirdim. Acısı hiç önemli değildi. Yoongi'yi anlardım ama Jungkook niye? "Hepinizden nefret ediyorum piçler" farkında olmadan göz yaşlarım akmış ve yere damlıyordu.
En son ağladığım zamanı hatırlıyordum da küçük bişeydim. O zaman kendime söz vermiştim ağlamıcam diye ama ağlamıştım. Sözümü bile tutamıyordum. Birkaç kez daha ağacı yumruklayıp ve tekme arabaya doğru ilerledim.
Mağraya gidecektim. Jungkook ile gittiğimiz yere. Arabayı çalıştırıp ilerlemeye başladım. Arabayı son süratla sürüyordum. Bu sayade daha çabuk giderdim.
Trafik yoktu ve hızlı gidebiliyordum. Mağraya yaklaşmaya başladığımda biraz yavaşladım. Arabayı kenara park edip mağranın içine girdim.
Jungkook'un çakımla yazdığı yazı hâlâ duruyordu. İlk günkü gibiydi yazı. Sadece yazının üzerinde kar yoktu diğer taraflar hep kardı. Oraya oturdum.
Neden yapmıştı ki. Ne istiyordu. Bana da mı böyle yapıcaktı. Ağacı salladım. Yaprakların üzerinde olan karlar hepsi başıma düşmüştü. Benim burda sakinleşip gitmem gerekiyordu.
Haplarımı da yanımda getirmemiştim. Eğer krizim başlasaydı burda ölebilirdim. Kendimi sakinleştirmem lazımdı. Elime bir dal aldım dal ile oynamaya başladım.
Arkadaşım bana dal ile oyna derdi sinirlenince. Hemen yere fırlattım. Orospu o pislikten de nefret ediyordum. Bundan sonra hayatıma kimse girmicekti. Sevgi, aşk diye birşey yoktu.
Neden öptü diye bu kadar tepki verdiğimi ben de bilmiyordum. Niye sinirlenip buraya geldim veya niye ağladım hiç bur fikrim yoktu. Ayağa kalkıp üzerimi sirkeledim. Mağranın içine girdim. Karanlık her zaman güzeldive sakinleştiriyordu. Oraya oturdum.
Kolumdan tüylü bir şey geçtiğini hissedince gülümsedim. Örümcekti. Bir ara örümcek yiyordum. Tadı güzeldi ama bırakmıştım şimdi. Biraz daha karanlıkta kaldım benim icin sakinleştiren şey siyah biryer.
Ayağa kalktım, gitme vakti gelmişti ve ben sakinleşmiştim. Arabaya girip arabayı çalıştırdım. Bu sefer yavaş gidicektim. Yavaş yavaş sürmeye başladım. Uzaktan araba kalabalığı vardı. Ah lanet olsun trafik.
Nedeni olmayan bir trafik. "Lan ilerlesenize" hepsi mal gibi bekliyordu. Kornaya yumruklarmışcasına basıyordum. Dayanamayıp polis yolundan geçip hızla sürmeye başladım.
Ara sokağa girince arabayı fren yapıcaktım. Ama araba durmuyordu. Basıyordum ama durmuyordu. Direksiyon da elimden kayınca herşey yuvarlandı ve sert bişeye çarptım.
Jungkook'un Ağzından
Yoongi'yi hemen itmiştim. "Şaka yaptım ya" deyip gitti. Böyle şaka olmaz olsun.
İçeriye girdim kalbimdeki ağrı ile yere oturdum. Çok fazla ağrıyordu. "Jungkook iyi misin?" "İyiyim Namjoon dışarıya çıkıyım rahatlarım" Dışarıya nefes almak için çıktım.Ama bu böyle bisey değildi. Nefes ile alakası yoktu. Elimi kalbime götürüp biraz masaj yaptım. Bu arada V nerdeydi. Depoya geri girip V'nin odasına girdim ama kimse yoktu.
Bizim olduğumuz tarafa da gittim. Burda da yoktu neredeydi V. Kalbim yine aynı şekilde ağrıyınca kendimi taşıyamayıp yere bıraktım.
"Ahhh V"
Yine ben nasıl bir bölüm oldu? Huhu. Vote ve yorumlarrrr....
Arkadaşlar sizce kaçıncı bölümde final yapayım???
KookieTaeTae9597 okuyucum dün akşam bölüm atamadım çok özür dilerim ama bu bölüm senin içindi :))))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Policeman # Vkook #
Fanfiction"Sizin aranıza girip insan öldürmek ve uyuşturucu satmak istiyorum"