16.

4K 301 74
                                    

V'nin Ağzından

"Ahhh" Jungkook'un acı dolu bağırması ile onu kollarımın arasına almıştım. Ne mantıkla, ne mantıkla önüme atlamıştı. Kötüydüm ben kötülere bişey olmazdı. Jungkook'u yavaşça yere bırakıp kenarda olan şişeyi elime aldım.

Şişeyi taşın üzerine vurdum. Hâlâ bize piç bir gülüş yapan ve Jungkook'u vuran adamın yanına gittim. Elimde olan parçayla adama altı kere sapladım. Adam yere düşünce elimdeki o parçayı adamın yüzüne fırlattım. Yüzü kesilmişti ve kırmızı sıvı akmaya başladı. Karlar kırmızı rengini almıştı.

Jungkook'u kucaklayıp arabaya bindirdim. "Kahretsin Jungkook ne diye önüme geçtin mal mısın?" arabayı sürmeye başladım. Arada arka koltuktaki Jungkook'a bakıyordum. Hafif mırıltılar çıkartıyordu.

Depoya sürdüm hastaneye gidemezdik. Depoya gelince onu kucaklayıp arabadan çıkarttım. Kanı elime bulaştı. Sanki ben vurmuşum gibi. Ben yapacaktım herşeyi. İçeriye girip koltuğa yatırdım. "Hoseok herşeyi hazırla"

▶◀▶◀▶◀▶◀▶◀▶◀

Yavaş yavaş kurşunu çıkarttım. Sıra dikmedeydi. İğneyi ve ipi alıp dikmeye başladım. Karnına denk gelmişti kurşun kalbi olsaydı ölmüştü.

Diktikten sonra yerimden kalktım. Zor olmuştu ama Jungkook için değerdi. Ne diyorum ben. Hastaneye gidemezdik. Bizi polise verirlerdi. O zaman herşey daha kötü olurdu.

2 saat sonra

Jungkook'un mırıltısıyla o tarafa döndüm. Gözünü yavaş yavaş açıyordu. İğleştiği zaman ona çok kızacaktım. Benim önüme geçmek neymiş diye. Yanına gittiğimde bana gülümseyerk baktı.

"Sana bişey olmamış V" elini tuttup "Bu konuyu sen iğleştiğin zaman konuşalım" boş boşa hayatını tehlikeye atmıştı. Elini cebine götürdü. Ve bana bir kağıt uzattı.

"Parayı çalan kişinin ev adresi" adrese baktım vay pislik demek sensin. Masada olan silahımı alıp depodan çıktım. Jungkook nerden bulmuş bilmiyorum ama ben o adamı öldürcektim.

Eve vardığımda silahlı bir giriş yaptım. Adamlar silahlarını bana tutuyordu. Hatta tutamıyorlardı hepsinin eli titriyordu. Ellerine vurdum. Hepsi yerde öylece mal gibi kıvranırken içeriye girdim.

Oturuyordu işte beni görünce silahını çıkartmaya çalıştı ama geçti hemen ateşledim. "Orospu" yüzüne ayakkabım ile geçirdim. Ve yanında olan paralarımı aldım. Sayıp evden çıktım. Sayısı önemliydi benim paramdı sonuçta. Simdi depoya gidebilirdim artık.

✴✳❇✴✳❇

Depoya geldiğimde hepsi oturuyordu. Jungkook hariç o ise yatakta sıkılmış bir şekilde oturuyordu. Yanına gittim. Bana gülümseyerek baktı.

"V beni dışarıya çıkartır mısın diğerleri çıkartmadı" bu haliyle tabiki de hayırdı. "Hayır olmaz" dediğim an yüzünü somurttu. Onu kucaklayabilirdim.

Kucaklayıp kaldırdım. Yürümemesi lazımdı, yorulmaması lazımdı. Yoksa dikişleri açılabilirdi.

Dışarıya çıktık bana bakmıyordu. "Jungkook bana bak" duymamazlıktan gelmişti. Gülüp "Jungkook bana bak" dedim, bana baktı. "Bana bak ve gözlerini kaçırma benden" kafasını salladı.

"Artık girsek iyi olucak üşüdüm ben" içeriye girip onu yatağa geri bıraktım. Jimin sinirli bir şekilde baksada Jungkook vurulduğu için birşey demiyordu.

"Hadi hepiniz uyuyun" deyip çıkacakken Jungkook "V masanın altındaki böceği al" ne işi vardı ki. "Böcek mi ilaçlayın iğrenç" Hoseok herşeyi yanlış anlamıştı.

"Ses dinleme cihazı olan böcekten bahsediyoruz hoseok" açıklamayı Jungkook yapmıştı.

Kafamı tamam anlamında sallayıp diğer tarafa girdim ve böceği çıkarttım. Jungkook bunu nasıl gördüyse artık.

Kasayı da kapatmayı unutmuyacaktim. Bir sürü şey gelmişti başımıza kasayı açık unuttum diye.

Paraları kontrol edip kasayı kapattım. Kendimi yaşlı gibi hissediyordum. Bugün çok zordu. Ellerimi kafamın arasına aldım. Yine delirecektim vücudum sinyali vermişti. Cebimi yokladım cebimde uyuşturucu yoktu kasanın olduğu tarafa gidecek halimde yoktu.

Bağırmaya başladım. Nefes alamıyor ve başım ağrıyordu. "Ahhhh" başımı yumrukluyordum. Eğer alamazsam çok kötü olucaktım.

"Ahhhh dayanamıyorumm yardım edin" sesim yavaş yavaş kısılmaya başlamıştı. Kapı açıldı telaşlı bir şekilde içeriye Jungkook girdi.

"V ne ne oluyor" "Orda uyuşturucu var onu bana ver" hemen gitti ben dayanamıyordum artık."V burda birsey yok" "Nasıl yok Jungkook bul dayanamıyorum" biraz daha baktı.

"V her tarafa baktım ama yok" o zaman tek bir çözüm vardı. "Jungkook beni öp" .......

Arkadaşlarrr. Biliyorum her zaman güzel yerlerde kesiyom ^^ Neyseee... Vote ve yorumlar please... (:)


























































Policeman # Vkook #Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin