03.

6.7K 437 178
                                    


"Alın istediğiniz mallar" deyip çantayı uzattım. İçine açıp baktılar. "Kaldırın ellerinizi" bunlar kendilerini akıllı sanıyordu.

Arkadan Jin ve Namjoon geldi. Jin silahla omurilik soğanından vurdu. Adam yere yığılırken diğerini de ben vurdum tam kalbinden.

Jungkook ağzı açık bakıyordu yutkunup bana baktı.Ona silahı uzattım oda vurucaktı.

Jungkook'un Ağzından

Bana silahı uzattı. Vurmam gerekiyordu V'nin gözüne girmem için, zaten ölmüştü. Silahı tutup patlattım. V bana bakıyordu.

Yüzünü hiç görememiştim. Hep maske ve gözlük takıyordu. Uyuşturucuları ve paraları alıp yürümeye başladı. O yanındaki sevimli çocuğu hep yanında götürüyordu.

Sadece Namjoon'un ismini bildiğim için onu kolumla dürttüm anında bana baktı. "Şu çocuğun ismi ne?" "Jimin".

Arabaya binip yine aynı şekilde oturduk. Biraz gözlerine girmem gerekiyordu.

Depoya gelince indik. Herkes koltukta oturmuş sessiz bir takılıyorlardı. V ise bana bakıyordu. Bu bana neden bakıyordu ki. Önümdeki gazete gözüme çarptı. Aynen şunlar yazıyordu.

Kim Yoo Kwon'un katili hâlâ bulunamadı. İnsanlar polislerin yetersiz çalıştığını ve hiçbirşey yapmadığını dile getirdiler.

Kahretsin. İşimi hızlı tutmam lazım. "Neye öyle sinirlenmiş bakıyorsun" bana mı bakıyo diye baktım. Gözlüklerini çıkartmıştı ve gözleri gerçekten çok güzeldi. "Hiç" deyip gözlerimi kaçırdım.

"Jungkook'a bir yer açın" deyip diğer tarafa gittiğinde bizde yatağa yattık.

✳✳✳✳✳✳

Onların uyuduğuna emin olup gözümü açtım. Uykum yoktu oturarak düşünmeye başladım ne yapsam da V'nin gözüne girseydim.

Kapı açıldı ve içeriye V girdi. "Sen hâlâ uyumadın mı?" "Uykum yok" koltuğa oturdu. "Sen niye uyumadın" biraz bekledi bana baktı ve "Sanane" sanane mi? sanane mi? Yatağa yatıp gözümü kapattım. Uyumalıydım yoksa bu V beni sinirlendirecekti.

V'nin Ağzından

Hepsi uyumuş Jungkook uyumamıştı. Koltuğa oturdum. Bana neden uyumadığımı sorduğunda sanane cevabını verdiğimde sinirlenip yatmıştı.

Bende sessiz bir şeklide onları izlemeye başladım. Rüyasında konuşan, yatarken farklı şekillere giren... Böylelerdi her gece bunları izlerdim. Jungkook hiç hareket etmiyor ve konuşmuyordu.

Bu çocuk farklıydı. Ayağa kalkıp Jimin'in üzerine örtüyü örttüm. Çok hareket ediyordu ve örtüde üstünden düşüyordu. Jimin uyanıp ayağa kalktı.

"V hâlâ burda mısın?" koltuğa oturduğumda yanıma gelip bacağıma başını koydu ve ayaklarını uzattı.

"Ihım.. Şey ben birisini seviyorum V... " sevmek mi? "Sevgi hastalıktır Jimin.Tedavi olmazsan yaşayamazsın" benim gözlerime baktı bir süre sonra gözleri yavaş yavaş kapandı.

Uyuduğunda onu kucaklayıp yatırdım. Çıkarken son kez Jungkook'a bakıp çıktım.

Masama oturdum ben hiçbir zaman uyumazdım. Uykum gelmiyordu bu işe başladığımdan beri böyleydi. Tıkırtı sesi geldiğinde elim otomatikmen silahıma gitti.

Silahı çıkartıp sesin geldiği yöne doğru gittim. Kapıyı açtığımda sadece bir kediydi. Ayağımla alıp fırlattım.

Her zamankinden daha da sıkıcı geçiyordu bu gece. Ben geceleri seven bir insandım ama bugün bir darlık geliyordu.

✳✳✳✳✳✳

Güneş doğmaya başlamıştı. Bugün birisini öldürmem lazımdı yoksa rahatlıyamıyacaktım. Silahı çıkartıp bir adamın üzerine tuttum tam vurucakken"Ne yapıyorsun" arkama döndüm ne işi vardı bu salağın.

"Ne işin var" " İlk ben soru sordum" hemen gelip boğazına yapıştım. O adamı öldüremediysem Jungkook'u öldürürdüm.

"Sana hesap vermek zorunda değilim" "Zorundasın" zorla konuşmuştu. "Neden?" "Çünkü......

Bence güzel yerde kestim. Yine bennnn :) Bir günde iki bölüm. Fiywwww. Hep diyorum ama vote ve yorumlarınızı bekliyorum. ♥♥♥♥
















Policeman # Vkook #Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin