20.

3.7K 266 120
                                    


Jimin'in Ağzından

"V ben seni-" "Aaaa siz burdamıydınız hadi içeriye" neyseki durumu kurtarmıştım. Seni seviyorum dicekti ama ben izin vermicektim.

"Jungkook devam et sen" "V sonra söylerim artık" işte böyle, içeriye geçtik. Jin kahve getirdi bize. Jungkook ve V de birbirlerine bakıyordu.

Üzgünüm Jungkook ama V benim ve o da beni sevicek. Jungkook ya bu gruptan çıkıcak ya da çıkıcak. Tek bir seçme hakkı var o da bu gruptan çıkmak olucak.

Kahvemi bitirip yatağa oturdum. V, bu Jungkook'un neresini beğensin ki. V diğer odaya gidince herkes yatağına yattı. Örtüyü kafama kadar çekip küçük bir delikten Jungkook'u izlemeye başladım.

Uyumayacak ve V'nin yanına gidicekti. Hah simdi tam onu yapıyordu. Odadan çıkınca bende ayağa kalktım. Bu odadan çıkıp V'nin olduğu taraftaki kapıyı dinlemeye başladım.

"Ah sen uyumadın mı Jungkook?" "Uykum gelmiyor" tabiiiii siz dışarıda öyle oturun. Üzerine de kahve için zaten uykun gelmezdi. Benim bile gelmiyordu.

"V ben sana birşey diyecektim.. Ben seni" orda duran bir şeyi yere fırlattım ve kendimi yere attım. Anında kapı açılmıştı.

"Jimin ne oldu?" "Ayağım,ayağım çok kötü" beni kucaklayıp odaya taşıdı. İşte zafer budur. Beni koltuğa bırakınca "neresi" dedi. "Burası hah işte orası çok ağrıyor" biraz masaj yaptıktan sonra bıraktı.

"V bu akşam yanımda yatar mısın?" ona en güzel gülümsememi gönderdim. Bir bana bakıp birde Jungkook'a baktı. "Tamam" beni geri kucaklayıp yatağa yatırdı bu sefer. O da yanıma yatınca ona sarıldım.

Jungkook da kendi yerine gitmişti. Göz ucuyla V'ye baktım. Dümdüz bakıyordu ve belli ki bişey düşünüyordu. Ona iyce sarıldım. Bu gece V'yi bırakmak yoktu.

Bi zaman sonra hareketlenmeye başladığında ona geri sarıldım. O da geri yatmıştı zaten. Hafif sırıttım. Rüyamda konuşmuş gibi yapıcaktım. "V seni seviyorum beni bırakma" konuşmamıştı ama saçlarımı okşuyordu....

Jungkook'un Ağzından

Tam V'ye söyliyeceğim sırada bir ses çıktı. Bu ikinci olmuştu. V kapıyı açınca Jimin'i yerde gördük. Bu iş yatmıştı. Onu kucaklayıp odaya götürdü. Biraz masaj yaptıktan sonra Jimin, onun yanında yatmasını istedi. V onun yanına yatınca bende kendi yatağıma gittim. Gözümü kapatıp uykuya gucak açtım.

✴✳❇✴✳❇

Yine sıradan bir güne gözümü açtım. Sıradan olduğu kadar da sıkıcıydı. V'nin yine bağırma sesi ile odasına doğru ilerledim. Kapıyı açtığımda odada Jimin vardı. Kapıyı kapatıp geri yerime döndüm.

Ne zaman söylicektim onu sevdiğimi. Odaya giricekken Yoongi çıktı. Beni köşeye doğru sürükleyip duvarda sıkıştı. Kafasını boynuma gömdü sonra kafasını çekti. Ne yapacağımı bilmiyordum ona şaşkınca bakıyordum. "Nasılsın Jungkook"













Ah ah. Arkadaşlar bu üç bölümdür hiç yazamıyorum :'( . Ama bunu telefi edicem söz veriyorum. Vote ve yorumlar (:)



ZaraP04 okuyucum istedin diye yayınlıyom. :* :)































Policeman # Vkook #Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin