25.

3.7K 278 75
                                    

Jungkook'un Ağzından

Kafasını omzuma koydu. Elimle okşamak istiyordum saçlarını ama olmazdı. Yoongi de diğer tarafıma kafasını koydu.

Ofladım artık sıkılmıştım V'ye söylemem lazımdı. Depoya geldiğimizde V'ye dokundum. "V geldik" V gözünü açıp kafasını kaldırdı bana gülümseyerek arabadan indi.

Yoongi'yi, Hoseok uyandırmıştı. Bende arabadan indim. Uykum fazla olduğu için koşa koşa yatağıma ilerledim. Yatağa yatıp gözümü kapattım. Gel uyku gellll.

"Jungkook kalk kalk kalk kalk kalk kalk" gözümü açtım. "Hoseok ne yapıyorsun" yatağımdan indi ben oturur pozisyona geldim. "Bugün 1 ocakkkk yani yıl başııııı" nefret ederdim bugünden.

Kafamı geri yastığa koydum. Her 1 ocak mutsuz giriyordum. Ama bugün öyle olmicak V'ye sevdiğimi bu sefer söylicem. Yataktan doğruldum. Hoseok yine aynı yerinde duruyordu.

"Aklın başına geldi sonunda " ona gülüp yanından geçtim. Koltuğa oturdum. Televizyonu açıp gezinmeye başladım. Hep haber vardı ve hepsi de kaza haberleriydi.

Televizyonu kapatık kumandayı kenara attım. V de gelip yanıma oturdu. "Neden bu kadar mutlusun" ona baktım o benim tam tersim öcü gibi duruyordu. "Bilmem" deyip kısaca yanıtladım.

"Yılbaşını sever misin?" diye bir soru sordum bana baktı. "Nefret ederim" V hiç bişeyi sevmiyordu. Yoongi gelip diğer tarafıma oturdu. V hemen dikleşip ciddi bir şekilde durdu.

"Bu gece ne yapıyoruz Jungkook" Yoongi'nin sorusuyla ona baktım. "Benim bir planım var" kafasını salladı kolunu omzuma attı...

✴✳❇✴✳❇

"Hadi cin çağıralım" Hoseok'a baktım nediyor bu çocuk. Herkes daire oluşturmuş sadece ben ve V oturmamıştık.

Onlar başladılar. "Ey cin geldiysen hapşur" ağzımı gülmemek için kapatıyordum hapşur nedir ya. V orda hapşurdu.

"Oha lan gelmiş neyse şimdi kimin içine giriceksen sinyal ver" V ordan benim yapmam için el işareti yaptı. Biraz sarsıldıktan sonra durdum. "Jungkook bittin sen" ikimizde gülüyorduk.

Ayağa kalktım ve onların yanına gittim. Hoseok hemen korkup ayağa kalktı. "Gelme tamam arkadaslar bitmiştir ama gelmesin üzerime" onun yanına yaklaştım ve tam gibine geldim.

Artık kendimi tutamayıp kahkahalarımı patlatmıştım. Hoseok beni itip yanımdan geçti. Saat 00.00 olmasını bekliyorduk. İşte tam o zaman sevdiğimi söylüyecektim.

Saat yaklaşmaya başlayınca herkes etarfı süslemişti. Bende V'ye nasıl söyliyeceğimi düşünüyordum. İki dakika kalmıştı. V'nin yanına gidip kolundan tutup onu diğer tarafa sürükledim.

"Ne oluyor Jungkook" cevap vermeyip sadece saatin gelmesini bekledim. Diğer taraftan geri sayım yapmaya başladıklarında boğazımı temizledim.

"V ben seni seviyorum" sonunda söyleyebilmiştim. Bugün olmuştu işte. V gözlerimin en derinliklerine bakıyordu sadece...

Yoongi'nin Ağzından

Bugün Jungkook'u sevdiğimi söyleme günüydü etrafta bulamayınca V'nin odasına doğru ilerledim aralık olan kapıdan bakmaya başladım.

"V ben seni seviyorum" söylediği an kalbimde bir yara oluşmuştu. Herkes V'yi sevmek zorundamıydı. Hemen ordan gidip diğer tarafa geçtim.

Namjoon ile Jin öpüşüyordu. Jimin ve Hoseok da izliyordu. Bende onların yanına oturdum. Bu sene mutlu iki çift girecekti....


Arkadaşlar olmadı gibi. Vote ve yorumlar please... :)





















































Policeman # Vkook #Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin