"Jungkook ve Yoongi siz burda kalın biz bir işi halledip gelicez" kafamı salladım Yoongi ve ben mi? Onlar gittikten sonra Yoongi gelip yanıma oturdu.
Ondan uzaklaşınca kolumu tuttu. "Benden korkma" kafamı sallayıp kolumu kurtardım. Bana bakıp gülümsedi bende ona sahte bir şekilde gülümsedim. Ah V ah başka birisi mi yoktu Yoongi diyorsun.
The cat'i izliyorduk. Korkunç değildi kızı korkunç yapmya çalışmışlardı. Kız adamı çekmiş ve ateşe vermişti ah cidden bu iğrenç. Dikkatlice izliyordum sonunu merak ediyordum.
Yoongi'nin Ağzından
Yola gelmesi lazımdı böyle. Planlarım vardı bu akşam için. İçimden kahkaha atıp filme döndüm. Kız asansöre binmişti. Kapalı alan korkusu vardı. Film bitince Jungkook'a döndüm.
"Ne yapmak istersin" biraz düşündü. "Bir fikrim yok" konuşurken o muhteşem dudaklarına bakıyordum. Önüme döndüm. Diğerleri geç gelicekti.
Ayağa kalkıp V'nin odasına doğru ilerledim. Kapıyı açıp kasaya doğru ilerledim. Kasanın yanında dolabı açıp uyuşturucu iğnelerden bir tane alıp cebime attım.
Planımı uygulamaya az kalmıştı. Geri diğer odaya gittiğimde Jungkook yatağına doğru gidiyordu hemen gidip kolundan tuttum. "Jungkook uyucakmısın" "Evet" ona masum bir bakış attım.
"Ben tek başıma sıkılırım uyuma lütfen" aslında amacım bu değildi. Kafa sallayıp koltuğa geri oturdu. İğnemi cebimden çıkartıp Jungkook'un koluna sapladım.
Bana ve koluna bakıyordu "Ne yaptın sen" "Birazdan anlarsın" piçimsi bir gülüş yaptım yavaş yavaş kendini bırakıyordu. Onu kucağıma alıp yatağa koydum üzerine çıkıp yüzüne doğru eğildim.
"Benim olucaksın demiştim" "Yoongi yap-ma" zar zor konuşmuştu ama ben ona demiştim benim olucaktı boynuna yapıştım beni itmeye çalışıyordu ama iğneyi yaptığım için itemiyordu.
Birden çekildiğimde yere yapıştım. "Ne yapıyordun sen Yoongi" Hoseok bana korkmuş gözlerle bakıp söylemişti. V hemen Jungkook'u kaldırmış sarılmıştı.
"Jungkook kendine gel ve bana bak" hiçbişey yapamıyordu. V, Jungkook'u yatağa bırakıp benim yakalarımdan tutup kaldırdı. "Seni arkadaşım bilmiştim, sana güvemiştim sen ne yaptın bana ihanet ettin sevdiğime göz koydun yazıklar olsun sana" deyip beni yere fırlattı.
Ne yaptım ben arkadaşıma ihanet ettim hemde en büyük ihaneti. Eski sevdiğinide en yakın arkadaşı tecavüz etmişti şimsi ise ben aynı durumdaydım.
"V bak ben-" "Kes sesini orospu defol git" ayağa kalkıp depodan çıktım. Neden yaptım neden? Bana kendisi söylerken bile sinirden elleri titriyordu eskiden bende hangi mal bunu yaparki diye icimden geçirmiştim.
Şimdi aynı durumda olmak canımı yakıyordu. Yokuş olan bir yere kadar yürüdüm. Ben ölmeyi hak ediyordum. Bir ayağımı havaya kaldırdım. "V, yakın arkadaşım, kardeşim, sana ihanet ettiğim için, seni üzdüğüm için çok özür dilerim"....
Nasıldı? Vote ve yorumlar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Policeman # Vkook #
Fanfiction"Sizin aranıza girip insan öldürmek ve uyuşturucu satmak istiyorum"