Belimde hissetdiğim kollarla o esen rüzgara kendimi bırakamamıştım. Gözümü açıp arkama döndüm. "Hoseok?" ağlamıştı hemde baya belliydi beni sıkıca tutup geriye doğru götürdü."Niye yaptın" sessizce konuşmuştu. "Jungkook'u seviyorum ve bir hata yaptım tamam-" cümlemi kesen onun sert dudaklarıydı karşılık verdim. Bir elimi onun yanağına koymuştum.
Geri çekildiğimizde "Neden?" diye bir soru sordum. Ellerini saçlarına daldırdı "Sen hâla anlamadın demi ben seni seviyorum anla. şu beyinsiz kafan anlas-" bu sefer onun sözünü bölen de benim dudaklarımdı...
V'nin Ağzından
Jungkook'un kendine gelmesi için herşeyi yapmış olmama rağmen hâlâ birsey olmamıştı. Aynıdı. "Ah Yoongi neden yaptın" yatağa tekme attım.
Yine krizlerim başlamsın diye diğer odaya gidip uyuşturucuyu aldım. Dolabımın kapağı açıktı eğildim. Hayır olamaz felç olma tehlikesi var. İğneyi kenara fırlatıp uyuşturucuyu ağzıma attım.
Jungkook'un yanına geldiğimde hâlâ aynı durumda öyle yatıyordu. Gözleri açıktı ama konuşamiyordu. "Jungkook konuş bari bişey de" Hepsi Yoongi yüzündendi ben yetişemeseydim...
Jungkook'un gözlerinden yaşlar geliyordu ama konuşamiyordu. Yüzünü avuçlarımın içine aldım. "Jungkook kendine gel" vücudu da hareket edemiyordu.
Felç mi olmuştu yani. Yere çöktüm olmazdı. Bana bile bakamiyordu. Ellerimi saçıma daldırıp çekiştirmeye başladım. "V kendine gel" "Siktir git Namjoon"
1 Saat Sonra
Durum hâlâ aynıydı. Bana bakıyordu ve ağlıyordu. "Jungkook böyle yapma lütfen" ağlıyordu işte.
Saçlarını okşadım "sen iğleşiceksin tamam mı" yanından gidip kendi odama geçtim artık dayanamamıştım ağlamamak için.
Dolaptaki bütün iğneleri yere fırlattım. Damarımı kesbilirdim yoksa bu acıya dayanamazdım. Elime aldığım kırıkla damarıma doğru getirdim.
"V, Jungkook'un sana ihtiyacı var sen ölürsen o daha kötü olur" haklıydı işte kenara fırlattım. Ayağa kalkıp geri Jungkook'un yanına döndüm.
Yanına oturdum ona gülümsedim. "Sana bişey olmicak ve yine eskisi gibi olucaz" Namjoon,Jin ve Jimin de yanımıza geldi.
"Jungkook hadi iğleş sana bayıldığın sakızlardan vericem"Jin ağlıyarak söylemişti ve dayanamayıp arkasına döndü. O ne istiyorsa yapardım ama yeterki iğleşsin.
Hepsi uyuduğu zaman ayağa kalkıp dışarıya çıktım. Hoseok ve Yoongi'yi bulucaktım.
Yoongi'nin her zaman gittiği o tepeye doğru adımlarımı hızalattım. İkiside oturuyordu. Yoongi'yi asla affetmicektim.
Yalancı bir öksürük yapıp dikkatlerini üzerime çektim. Yoongi beni görünce hemen ayağa kalktı. "Hoseok sen kal Yoongi gel benimle" biraz uzaklaştığımızda onun yüzüne yumruk attım.
Yanağını tutarken diğer yanağına da yumruk attım."Senin yüzünden konuşamıyor,senin yüzünden felç oldu, senin yüzünden hep titriyo, senin yüzünden hep ağlıyo, senin yüzünden hep senin yüzünden. Seni affetmicem MİN Yoongi" onu itip yanından geçtim.
Daha gözümden akmayan yaşı sildim. Onu öldürmek vardı ama deymezdi. En çok güvendiğim kişi arkamdan bıçaklamıştı beni. Birdaha kimseye kolay kolay güvenmicektim.
Depoya geri döndüğümde Jungkook'un yanına gittim hâlâ uyuyordu. Kendi odama geçince direk sandalyeme oturdum. Çekmecedeki fotoğrafı elime alıp parçaladım. Kapı açıldığında içeriye Jimin girdi.
Ayağa kalktım çünkü ağliyordu. Bana gelip sarıldı. "Özür dilerim V herşey için özür dilerim" "Niçin özür diliyorsun" benden ayrılıp "Boşver" deyip kapıdan çıktı. Derin bir nefes aldım. O iğleşicek...
1 Yıl Sonra
"Jungkook al şunu ye" ona kurabiye uzattım. Artık felç değildi ama konuşamıyordu. Biz yine bir grup olmuştuk. Yoongi'yi hâlâ da affetmemiştim, affetmicektim ama onun tek yeri burasıydı.
Jungkook ise affetmişti Yoongi'yi. Kağıda bişey yazıp bana gösterdi.
Dans edelim mi?
Ona bakıp gülümsedim. "Hoseok aç bir müzik" Jungkook'un elinden tuttum. Ayağa kalkınca dans etmeye başladık. Sarılarak dans ediyorduk.
Ne zaman konuşacakti bilmiyorum ama onun sesini özlemiştim. Yaklaşık bir ay önce yürümüştü sonrada devamı geldi işte.
"Seni seviyorum Jungkook" ondan ses gelmiyeceğini biliyordum gözümü kapattım ama duyduğum ses ile gözlerimi açtım.
"B-bende s-seni s-seviyorum"...
İşte final. Bir hikayem daha bitti. Vote ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Beni çok mutlu ettiniz. Ağlicam şimdi :'( Hepinizi çok seviyorum ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Policeman # Vkook #
Fanfiction"Sizin aranıza girip insan öldürmek ve uyuşturucu satmak istiyorum"