15.

4.2K 294 61
                                    


İkimizde gözlerimizin içine bakıyorduk. Bayadır aynı pozisyondaydık. Jungkook üzerimden kalktı. "Ihımm şey pardon" deyip uzaklaştı. Onun arkasından sırıttım.

Hepimiz içeriye girdik. Şimdi hava çok kötüydü. Jin bize ısınmamız için kahve getirdi. Jungkook'a bakıyordum ama o yüzü kızarıp başka tarafa bakıyordu.

Namjoon kahveyi tükürdü. "Jin ne koydun bunun içine" Jungkook kahkaha atıyordu. Çok güzeldi onu izlemek göz göze geldiğimizde sustu ve yine o tarafa bakmaya başladı.

Jungkook ayağa kalkınca bende ayağa kalktım pesinden gittim ve onu duvarda sıkıştırdım. "Bana bak Jungkook" bana baktı ama gözlerini kaçırıyordu yine.

"Gözlerime bak Jungkook" gözlerime baktı. "Neden bana bakınca gözlerini kaçırıyorsun" cevap vermeyip gözlerime bakmaya devam etti.

Onu biraz daha duvarda sıkıştırdım. "Şey ben bir kişiye öyle dakikalarca bakamam gözlerimi kaçırırım" telaşlı bir açıklamaydı.

Sırıtıp çekildim. Arkadan Jungkook'un nefes alış-verişini duyuyordum. 'Biri eğer gözlerini senden kaçırıyorsa emin ol ki o gözlerde sana ait bir şeyler vardır'. Diye bir söz vardı. Bakalım bana ait ne var o gözlerde....

Jungkook'un Ağzından

Bana yaklaşmasından sonra nereye gidiceğimi ne yapacağımı unutmuştum. Bana yakınlaşması içimde bişey oluşturmuştu. Geri onların yanına döndüğümde koltuğa oturdum.

Kapı hızlı bir şekilde açılmıştı. V di ve yüzü sinirden kıpkırmızı olmuştu. "Paralar yok" diye bağırdı nasıl olabilirdi. Hep burdaydık. Biraz düşündüm. Ne olabilirdi? Ne olabilirdi? Tabi ya biz kar ile oynarken olmuştu.

"Kim çalar lan" araya girmem lazımdı. "V, kar ile oynarken gelmiş olabilir kimse artık" bana döndü. Kafasını salladı. Maskesini cebinden çıkartıp taktı.

"Kim çalmışsa onun cezası kötü olucak anlıyor musunuz" deyip çıktı. Ben bulucaktım o kişiyi eskiden polistim bulabilirdim. V'nin odasına gittim.

Kardan oluşan ayakkabı izleri vardı. Kasanın olduğu tarafa gittim. Kasa zorlanmamıştı galiba darbe veya bir eziklik yoktu. Ellerini buraya sürmüş ve metalde belli eden parmak izleri.

Ayağa kalkarken masanın altında bir böcek gördüm. (Ses dinleme aleti olan böcekten) Tabi ya burda herşeyi dinliyordu şerefsizler. Bunun üzerinde de parmak izleri olması lazımdı.

Ayağa kalktığımda etrafı biraz dolandım. Bana biraz daha ipucu lazımdı. Tek parmak ve ayakkabı iziyle olmazdı. Kasanın olduğu tarafa yine gittim.

Yerde bir kağıt gördüm üstüne basılmıştı ve aynı daha demin yerde gördüğüm kardan oluşmuş ayakkabı izleriydi kağıdı elime aldım. Gerizekalı, gittiği yerin adresini düşürmüştü.

Kağıdı hırkamın cebine koydum. Bu işi kendim halledicektim. Silahımı alıp depodan çıktım. Kapşonu çektim gözüme kadar. Hadi başlasın...

✴✳❇✴✳❇

Demek burası. Etrafı inceledim. Baya bir büyüktü adamları da çok olması lazımdı. İşim çok zordu. Silahımı hazırda edip, içeriye girdim. Konuşma sesleri geliyordu oraya saklanıp konuşmaları dinledim.

"Al abi getirdim. Bu mal V kasayı açık unutmuş almam kolay oldu" biraz sessizlikten sonra "Ehehee afferin şimdi git V'yi öldür" Öldür mü bok. Onu öldüremezlerdi. Hemen ordan uzaklaştım. V'yi bulmam lazımdı.

Koşarak depoya ilerledim. "Ahh V nerde" "Ne oldu Jungkook bu halin ne" "Boş ver beni V'yi öldürecekler V nerde" "Bilmiyorum" dışarıya çıktım nerdesin V nerdesin.

Koşarak ilerlemeye devam ettim. V yi yerde oturuken gördüğümde yanına gittim. "V" bana döndü. "Ölmemişsin yaşıyorsun" deyip ona sarıldım.

"Ne oldu Jungkook" ondan ayrılıp "Burdan gitmeliyiz V yoksa seni öldürecekler" elinden bu sefer ben tutup ilerlemeye başladık. Karşımıza silahlı bir adam çıktı. Gelmişti işte vurucaktı şerefsiz.

"Nereye V" silahı V ye doğru tutuyordu. Piçimsi bir gülüş vardı suratında. Biraz bekleyip sürgüyü çekip bıraktı ve tetiğe bastı. Gözümü kapattım. BAMM

İ need u dinlerken süper oluyo sonu. Neyse vote ve yorumlar... :)))))



























Policeman # Vkook #Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin