27.

3.8K 263 55
                                    

Hâlâ sarılmış vaziyette gece gece yolun ortasında sarılıyorduk. "Ihım artık kesseniz şunu" Yoongi geveleyerek konuşmuştu. Onu takmicaktım.

İkimzde birbirimizi seviyorduk. Birbirimzden ayrıldığımızda ellerini tuttum. Artık gidebilirdik depoya. Jungkook'a bakıp gülümsedim.

O da bana bakıyordu. Hoseok da kıkırdıyordu. Onun bu haline güldüm. Pozitif bir enerjisi vardı. Yavaş yavaş depoya ilerledik. Kapıya geldiğimizde Jungkook durdu.

"Biz biraz daha gezicez siz içeriye girin" bizde yürümeye devam ettik. "Benim gitmemem için mi seni seviyorum dedin yoksa gerçekten mi?" ona bakıp gülümsedim.

Emin olmak istiyordu. "Cevabını almak istiyorsan birazdan söyliyeceğim" onu kendime doğru çevirdim. Ve dudaklarına yapıştım.

Pamuk şeker gibi yumuşacıktı o dudakları. Dudaklarımı ayırdım. "Cevabını aldın mı?" kafasını salladı. Geri depoya doğru ilerledik. Yoongi yatmıştı. Diğerleri ise ayaktaydı.

"Yoongi'nin neyi var biliyor musunuz?" Jungkook'u seviyordu demicektim tabi. "Bilmiyorum" Jungkook beni yatağına doğru sürüklemeye başladı. "Beraber yatalım" kafa salladım. O yatağa girince bende girdim.

Kollarını bana sardı. "Seni seviyorum V" saçlarını okşarken bende konuştum."Bende" kafasını kaldırdı "Bende ne?" ona kahkaha attım.

Eskiden gülmeyen ben şimdi gülümsemem sönmüyordu. "Bende seni seviyorum Jungkook'um" gülüp kafasını geri koydu. Namjoon ile Jin'de sevgili olmuşlardı.

Onlarda iki yatağı birleştirip yattılar. Jungkook uyumuştu. Alnına bir öpücük kondurdum benim sonsuzluğum olucaktı. "Benim sonsuzluğum olmaya hazır ol "

Jungkook'un Ağzından

Sabah kolumdaki ağrı ile uyandım. V üzerine oturmuştu galiba biraz masaj yapıp ayağa kalktım. Herkes hâlâ da uyuyordu. Ayağa kalktım V'nin odasına doğru yürümeye başladım.

Kapıyı açtığımda yerdr uzanmış olduğunu gördüm hemen yanına koştum. "V uyan" kafasını çevirdi. Derin bir oh çektim. "Masanın altına kalemimi çıkartıyorum" ayağa kalkıp diğer taraftan kalemi aldım ve ona verdim.

Sinirli bir şekilde elimden hızlıca aldı. Gülerek odadan çıktım. Anında sırtım duvara çarpmıştı. Gözleri kıpkrımızı damarları çıkmış ve yaşlı gözlü bir Yoongi beklemiyordum.

"Benim olucaksın" "Bak Yoongi iyi değilsin sonra konuşalım kolumdan tutup geri yapıştırdı "Gayette iyiyim ve ciddiyim" onu ittirmeye başladım. Sanki duvara montalanmıştım.

"Yoongi bak bırak lütfen" bana güldü. "Benim olucaksın dedim" onu itip odaya doğru yürüdüm. Hemen Hoseok'un yanına oturdum. "Bişeyin mi var Jungkook bembeyazsın" "Yo Yok bişey" yüzümü elleimin arasına aldım.

V'ye söylesemiydim bilmiyordum. İçeriye Yoongi girdive diğer tarafıma oturdu. Bana doğru yaklaştı. "Benim olucaksın" deyip geri çekildi. Yutkundum. İşim bitmişti benim...

Arkadaşlar diğerki bölüm yani yarınki bölüm kesin final. Bugün geç yayınladım ve çok kısa oldu sorry. Biraz dalgınım belki bu bölümde olmamıştır ama siz yorum ve vote vermeyi unutmayın....
















Policeman # Vkook #Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin