1.

1.8K 137 3
                                    

Když jsem se konečně probudila z transu, tak jsem okamžitě vyběhla nahoru do pokoje a napsala Ann.

Já: hele nechceš přijít dřív? o:)) musím si s tebou o něčem promluvit

Ann: OK :3 za 10 minut jsem u tebe o:))

Ann bydlí několik ulic od nás, takže to má blízko. Než přišla Annie, tak jsem si na googlu zapla obrátky a slintala nad Taylorem Lautnerem. Než jsem se vzpamatovala, tak zazvonil zvonek. Už jsem se chtěla zvednout, že půjdu otevřít. No, předběhl mě Lucas.

„Alex! Máš tu Annie" zařval.

Seběhla jsem dolů, než se něco stane, protože Ann je z mého bratra celá udělaná.

„Jdeme nahoru Ann" řekla jsem jí, když jsem seběhla dolů.

Doslova jsem ji dohnala ke mně do pokoje a ona se posadila na postel.

„O čem jsi chtěla mluvit?" zeptala se, když si položila batoh s věcma vedle noh.

„O Irwinovi" odpověděla jsem jí.

„Co zase s ním? Poslední dobou o něm mluvíš pořád"

„Políbil mě"

„Povídej, přeháněj" řekla nadšeně.

„Nic zajímavýho. Prostě jsem si šla do kuchyně dát něco k jídlu, on tam přišel, ale nevšimnul si mě. Napustil si vodu, a když ji vypil, tak se otočil a lekl se mě. Řekl mi, že jsem jak duch a já mu začala vyprávět o naší kuchyni. Potom mě políbil, řekl že moc mluvím a odešel. Potom jsem ti šla napsat, takže to není ani tak dávno" dokončila jsem svůj proslov.

„Mám vás začít shipovat?" zeptala se podezíravě.

„Opovaž se! Nic nebude!" vyjela jsem po ní.

„Okej, sorry" řekla a dala ruce před sebe na obranu.

Uslyšela jsem kroky a z toho jsem usoudila, že Irwin a Lucas jdou k němu do pokoje.

„Hele, když jdou ti dva k Lukovi do pokoje, nejdeme si do obýváku pustit nějakej film?" zeptala jsem se Ann.

„Jo" odpověděla a dál si prohlížela moje plakáty s Taylorem Lautnerem. Dělá, jako kdyby je nikdy neviděla.

Vzala jsem si notebook a najela na moje filmy.

„Co si pustíme?" zeptala jsem se.

„Máš Lesního Ducha?" zeptala se. Lesní Duch je jediný horo, na kterýse dokážu koukat, protože jsem ho viděla snad milionkrát. Ale nikdy mě neomrzí.

„Jo" odpověděla jsem a uculila se.

„Myslím, že víš, co máš dělat" zasmála se.

Strčila jsem do notebooku flash disk a přetáhla tam Lesního Ducha. Mezitím, co se film kopíroval, jsme se bavily o strašných kravinách.

„Hotovo" oznámila jsem Ann a vytáhla flash disk. Sešly jsme dolů a mezitím, co jsem dělala popcorn Ann pustila film.

Do sklenic jsem ještě nalila colu a šla zpátky za Ann, která na mě čekala.

Asi v půlce filmu do obývacího pokoje přišel Irwin.

„Alex, můžu s tebou mluvit?" zeptal se a poškrábal na zátylku.

„Jo" řekla jsem, zvedla se z pohovky a za ruku ho táhla do kuchyně.

„Ann, můžeš se dívat, znám to skoro nazpaměť" usmála jsem se na Ann.

„Spusť" oznámila jsem mu v kuchyni.

„Víš, dneska ten polibek," na chvíli se odmlčel a mně začalo bušit srdce.

„Nic neznamenal" dokončila jsem za něj bez přemýšlení.

„Přesně" usmál se. Ale falešně. Má strašně krásný úsměv. Pravý je sice hezčí, ale ten falešný je taky krásný. KURVA ALEXO! NESLINTEJ TADY NAD IRWINEM! Okřila jsem se. Vážně nad ním teď nemůžu slintat. Vždyť ho nenávidím.

Odešla jsem z kuchyně a Irwin chvíli po mně.

„Tak co?" zeptala se Ann a na chvilku stopla film ve chvíli, kdy si Nathalie řezala ruku.

„Nic zajímavého. Jen jsme si vyjasnili ten polibek, že to nic neznamenalo" odpověděla jsem jí.

„Hele, já myslím, že pro něj to něco znamenalo," začala „Protože jak na tebe koukal, když přišel, tak v tom bylo něco víc" dokončila.

„Pusť ten film. Teď se nechci bavit o Irwinovi" řekla jsem jí a ona ho pustila.

Když začaly běžet závěrečné titulky, tak se do obýváku přiřítil Luke a Irwin.

„Ann, budeš s náma večeřet?" zeptal se jí Luke.

„Ona tu bude spát" oznámila jsem mu.

„Takže i večeřet" dokončila za mě Ann a zasmála se. Luke se taky zasmál, ale Irwinovi do smíchu moc nebylo.

--------------------------------------------

ahooj! nový part tu :3

hope you like it! :))

v médiích Ann :)


Do you hate me, babe? // a.i.Where stories live. Discover now