Stále pohled Luka
Ráno jsem se probudil o půl deváté. Sakra, nestíhám. Rychle jsem na sebe hodil nějaké oblečení, vyčistil si zuby a narval do sebe nějaké jídlo. Alex ještě spala. To je celá ona. Nikdy nevstává před desátou. 9:55 jsem vycházel z domu. Přišel jsem do parku s 5ti minutovým spožděním, čímž jsem si od obou vysloužil dobrýho sprda.
"Ashtone, ty se na Alex nesmíš moc dívat, protože já vidím jak se na ni díváš. A rozhodně se na ni nedíváš jako na mě nebo na Caluma. Takže teď půjdeme k nám. Vy budete dělat jakože ten nejšťastnější páreček na světě. Však víš." ukončil jsem svůj půlhodinový proslov, jak tenhle románek bude probíhat.
"Jo, už to opakuješ po několikáté." zasmála se Hope.
"Musí to být přesvědčivé. A hlavně NIKDO nesmí vědět, že to je nahraný. Je to jen mezi náma třema." zamřačil jsem se.
"Takže teď jdeme k nám. Při troše štěstí už bude Alex vzhůru." řekl jsem a šli jsme z parku směrem náš dům.
Pohled Alex
Ráno jsem se probudila kolem deváté. No, já se neprobudila. Vzbudilo mě bouchnutí dveří. Usnout už se mi nedařilo, tak jsem se převlekla z pyžama a provedla ranní hygienu. Vzala jsem si mobil a projela twitter, instagram, facebook a ask. Zase nic nového. Vzdala jsem to a šla se dolů nasnídat. Vzala jsem si nějaké pečivo a jogurt, a sedla si s tím do obýváku k televizi. Pořád jsem přepínala kanály, než jsem našla něco, na co by se dalo dívat. A v mém případě to byl Spongebob. Při pohádce jsem dojedla snídani, a už chtěla jít zpátky nahoru, ale vyrušil mě klíč, který začal chrastit ve dveřích. Myslela jsem si, že se Luke vrátil domů, ale když za ním do dveří vešel Ashton, který se držel za ruku s nějakou kozatou blondýnou. On má holku?!
"Alex!" zakřičel na mě Luke. Sice jsem byla na schodech, ale chvíli jsem jen tak šoupala nohama, aby to vypadalo, že jsem byla nahoře.
"No?" zeptala jsem se, i když jsem věděla o co jde.
"Ashton ti chce někoho představit, že Ashi?" usmál se na mě a svůj pohled přemístil na něj.
"Tohle je Hope, moje holka." usmál se a dali si s Hope pusu. Fajn, tohle se mi nelíbí. Ani trochu. Co když ho jen vodí za nos, a chce peníze?
"Alex, těší mě." nahodila jsem falešný úsměv a nastavila jsem směrem k Hope ruku.
"Hope." usmála se taky a moji ruku přijala, přičemž tou druhou pořád držela tu Ashtonovu.
"Jdu nahoru. Má přijít Annie, tak ji pak za mnou pošlete." oznámila jsem napůl sklesle a odcházela nahoru, kde jsem napsala Annie.
Já: Přijď sem, musím ti něco říct, nebo to spíš musíš vidět. Ale je to ultra hnusný.
Annie: Co?
Já: Přijď, uvidíš sama.
Annie: Fajn, za 10 minut jsem tam.
Já: Čau.
Za 15 minut už jsem měla Annie v pokoji.
"Můžeš mi říct, co to dole má jako znamenat?" zeptala se.
"Proč se tam Ashton Fletcher Irwin, bubeník kapely 5 Seconds Of Summer, olizuje s nějakou kozatou, umělou, hnusnou, nechutnou blondýnou?!" začala po mě šeptem řvát.
"Já jsem ti psala že to je ultra hnusný." pokrčila jsem rameny.
"Vadí ti to?" zeptala se mě Annie.
"Jasně!" vyhrkla jsem.
"Mám tě!" vykřikla.
"Kdyby se ti Ashton nelíbil, tak by ti to nevadilo." řekla už v klidu.
"Však se mi nelíbí. Jen má na lepší." odpověděla jsem jí.
"Nezníš moc přesvědčivě." zasmála se.
"Kašlem na ty 2, jdeme na pizzu." usmála jsem se na Annie.
"Mě se nikam nechce, objednej to sem." lehla si na postel.
"Fajn, lenochu." zasmála jsem se a šla pro mobil. Objednala jsem jednu sýrovou pizzu, protože s Ann každá sníme tak půlku. Když nám ji konečně dovezli, tak to byla oslava jak něco, protože jim to trvalo asi hodinu.
Celou dobu jsme jen jedly pizzu a povídaly si o kravinách. Ten hnus dole jsme na celé odpoledne vypustili z hlavy dokud na mě Luke nezavolal, že už odcházejí, ať se s nima jdu rozloučit. Tohle nechápu.
"Ahoj, a už se tady neukazuj!" mávala jsem na Hope, když už byli s Ashtonem za rohem, a nemohli mě slyšet, protože o nějaký hádky s Ashtonem nestojím. Mávala jsem asi dalších 5 minut, až ze mě Annie umírala smíchy.
Když už kolem sedmé večer odešla i Annie, tak jsem si pustila nějakej film a lehla si v pyžamu do postele.
------------
ahoj :)
vím že se ptám strašně brzo :d¨
ale viděl už někdo how did we end up here?
jestli jo, co na to říkáte?
mě s tím rozhodně přizabili, 'cuz ty cenzury a záběry bez triček
awwww
nebo jak dělali ty kliky a dávali si H5 - pak je tu Annie, která neudělá ani 1 klik :ddddd
soo doufám, že jste si část užili
-nicii
YOU ARE READING
Do you hate me, babe? // a.i.
Fanfic„Nenávidím tě, Irwine." odsekla jsem drze. „Miluješ mě, přiznej si to, Lex." odpověděl mi a usmál se tím jeho božským úsměvem. Nemůžu nad ním slintat. Opravdu nemůžu. -- #70 in FanFiction - best of ♥