22.

1K 117 3
                                    

Pohled Ashtona

Hlavně doufám, že Luke řekne Mikovi,ať je potichu, protože když sem přišel Luke s takovým rámusem, Alex už neměla tak klidný spaní. A Mike je ještě hlučnější něž Luke.

"Pizzaaaaaaa!" zakřičel šeptem Mike, když rozrazil dveře. Díkybohu.

"Podej mi ji." natáhl jsem k němu ruku a on mi do ní dal talířek s pizzou.

"Co ta Kráva?" zeptal jsem se.

"Chvíli po tom co šla Lex k tobě se zvedl ze sedačky a řekla, že jsme všichni naivní píčusové, prej dáváš dobrý drahý dárky a potom odešla se slovy: 'Ty věci mi přivezte zítra.'. Luke jí řekl, že prý nic nedostane, protože ho zklamala. Ona mu na to odpověděla zdviženým prostředníčkem." pokrčil rameny.

"Kráva. A už vypadni!" hodil jsem po něm polštář a on vyšel z pokoje s rukama nad hlavou.

"Alex, vstávej." šeptl jsem jí do ucha a pohladil ji po zádech. Jen se zavrtěla a objala mě pevnějc.

"No tak, Mikey přinesl pizzu." zasmál jsem se.

"Kde?" otevřela oči a trochu stisk povolila.

"Tady." usmál jsem se a podal jí talíř s pizzou.

"Děkuju." usmála se na mě taky a začala jíst pizzu.

"Héj, nebuď lakomec a dej mi taky!" zasmál jsem se, když už měla tak 4 dílky pizzy v sobě.

"Na." zasmála se s plnou pusou a chtěla mi strčit kousek pizzy do pusy. Na poprvé mi to málem strčila do nosu, na podruhé pusu taky minula a na potřetí se jí to konečně povedlo. Radši jsem od ní tu pizzu převzal a dojedl ji sám, protože kdyby mě krmila, tak tu jsme do rána.

"Mě se nechce dolů." zaskuhrala, když jsme tu pizzu dojedli.

"Nemusíš." pokrčil jsem rameny.

"Já tě tady budu oxidovat." zasmála se a objala mě. Páni. Ještě včera mě neměla ráda. Ale ne že bych si stěžoval, to ne.

Pohled Alex

Užívala jsem si. Užívala jsem si každé chvilky s ním, protože jsem potřebovala nahradit těch 5 let. 5 let, kterejch jsem dělala chybu. A to v tom, že jsem ho nenáviděla.

"Mám tě ráda." zamumlala jsem mu do ramene, když jsem ho znovu objímala.

"Já tebe taky. A víc než je zdravý." odpověděl mi.

"Tak proto? Proto to zastání, proto ta pusa v kuchyni, proto ten horor, proto ta pusa v zákulisí?" podívala jsem se mu do očí. Ashton jen sklopil zrak na svoje kolena a přikývnul. Prsty jsem ho chytla za bradu a nadzvedla mu obličej tak, abych mu viděla do očí. Pomalu jsem se přibližovala, až se moje rty dotkly těch jeho. V břiše mi poletovalo asi milion motýlků a já si přála, aby tenhle moment nikdy neskončil.







Do you hate me, babe? // a.i.Where stories live. Discover now