O 3 roky později
Ashton je poslední měsíc divnej. Po obědě se někam vypaří, večer přijde a říká mi, jak mě miluje a bude tu pro mě navždy. Luke to před dvěmi lety dal dohromady s Annie a jsou šťastný páreček. Sophie už není Kingová, ale Cliffordová. A Calum je pořád single. Amnesia si našla kluka, což ho totálně zdeptalo. Tyhle 3 roky byly ty nejlepší v mém životě.
"Alex! Annie přejelo auto! Musíme rychle do nemocnice!" vtrhl ke mě do pokoje Luke, když jsem zrovna přemýšlela, kde je zase Ashton.
"Panebože!" dala jsem si ruku před pusu a na místě ztuhla.
"Rychle!" zařval a probudil mě z tranzu. Vstala jsem ze židle a spolu jsme běželi k autu. Luke už si chtěl sednout na místo řidiče, ale já ho zastavila.
"Ne, já budu řídit. Promiň, ale tohle nezvládneš." pohladila jsem ho po rameni. Jen se usmál a šel si sednout na místo spolujezdce.
"Dobrý den, před chvíli jsem přinesli Annie-" chtěl pokračovat, ale přerušila ho recepční.
"Annie je právě na sále." začala něco ťukat do počítače.
"Jak víte o kom mluvím?" zeptal se Luke.
"Jste Luke Hemmings. Moje dcera vás žere. Vím, že s Annie chodíte." usmála se na něj. Luke se na ní taky jen usmál a táhl mě do čekárny, která byla před sálem. Čekali jsme tam asi tam hodinu,než vyšel ze sálu doktor s kamennou tváří.
"Jak je na tom?" vyběhl k němu Luke.
"Je mi to líto. Dělali jsme, co jsme mohli." prohlásil doktor a odešel. V ten moment, jakoby se všechno zhroutilo. Luke ke mě přišel a zhroutil se na židli vedle mě. Dostal záchvat breku. Kurva, co to je za špitál? Vidí, že Luke tu má záchvat a oni si jen tak kolem něj chodí. Začala jsem ho utišovat, jenže co zmůžu já, která se taky právě rozbrečela? Nic. Ztratila jsem nejlepší kámošku. Vzala jsem mobil a začala vytáčet Ashe.
"Ano zlato?" zvedl to.
"A-Ashtone, prosím přijdi pro nás do nemocnice. Auto tu máme." snažila jsem se trochu uklidnit.
"Co se stalo?" vyjekl.
"Annie srazilo auto. Je mrtvá." rozbrečela jsem se.
"Hned jsem tam." típl to. Snažili jsme se s Lukem nějak navzájem uklidnit, jenže ta bolest ze ztráty byla velká. Moc.
"Tady jste!" proběhl jsem snad celou nemocnici." řekl Ash, když k nám přišel. Tak proto mu to trvalo tak dlouho. Oba nás nějak podepřel a došli jsme k našemu autu. Pochopil, že nám asi není moc do řeči, tak na nás nemluvil.
Doma hned Luke vyběhl z auta rovnou k sobě do pokoje.
"Radši jdi za ním." řekla jsem Ashovi. Luke je schopný si ublížit. Vystoupila jsem z auta a šla knám do pokoje. Lehla jsem si na postel a vzpomínala na Annie. Na všechno co jsme spolu prožily. Hodně lidem by to ubližovalo ještě víc, ale bylo to, jako by byla tady se mnou.
"Já to věděl." přišel do pokoje Ashton s žiletkou v ruce. Rovnou s ní šel do koupelny. Bože. Luke si chtěl ublížit. Nemám ráda sebepožkozování. Ale to je asi proto, že jsem k tomu nikdy neměla důvod.
"No ták, to bude dobrý." začal mě utěšovat Ash, když viděl že zase brečím.
YOU ARE READING
Do you hate me, babe? // a.i.
Hayran Kurgu„Nenávidím tě, Irwine." odsekla jsem drze. „Miluješ mě, přiznej si to, Lex." odpověděl mi a usmál se tím jeho božským úsměvem. Nemůžu nad ním slintat. Opravdu nemůžu. -- #70 in FanFiction - best of ♥