21.

1K 112 4
                                    

"No tak, neplač." hladil jsem ji po zádech a sám neměl moc daleko od pláče. Ničí mě ji vidět takhle. Ale ona pořád brečela a moje tričko bylo víc a víc mokré.

Pohled Alex

V ten moment, kdy jsem u něj v koupelně našla žiletku se ve mně něco zlomilo, a já si uvědomila jednu věc: mám ho ráda, a už si to nezapřu. Ta Hope je taková kráva, že Ashtona donutila si skoro ublížit. Radši ani nechci vědět, co by se stalo, kdybych přišla jen o pár minut později.

Ještě dalších dobrých 15 minut jsem mu brečela do ramene. Chudák teď musí mít tričko od makeupu. Zvedla jsem hlavu abych mu viděla do očí. Měl je červený od pláče. Hope je opravdu kráva. Už jsem to říkala, jenže tohle bych mohla říkat pořád, protože je to pravda. 

Objala jsem ho znovu a on si se mnou lehl na postel. Položila jsem si hlavu na jeho hruď a za chvíli už jsem byla  v říši snů.

Lukův pohled

"Luku, běž ty dva zavolat na večeři. Piza tu bude za chvíli." přišel do obýváku Mikey.

Vyběhl jsem schody nahoru a přešel k Ashtonovu pokoji. Přiložil jsem ucho ke dveřím, abych zjistil, jestli nejdu nevhod a když jsem nic neslyšel, rozrazil jsem dveře.

"Ashi za chvíli dojde-" zařval jsem na celý pokoj, ale Ashton mi naznačoval ať jsem potichu. Nechápal jsem, ale pak jsem si všiml Alex,která mu ležela na hrudi a spala. Byla rozkošná.

"Za chvíli dojde pizza. Mám říct Mikovi, ať ti to potom přinese sem?" zašeptal jsem a Ashton jen kývnul. Opustil jsem jeho pokoj, a podíval jsem se na hodiny, které visely na stěně chodby. Sakra, 6:45. Nestíhám. 

Rychlostí blesku jsem přeběhl do pokoje, převlekl jsem se do něčeho, co se hodí na večeři, pro jistotu jsem si ještě vyčistil zuby a 6:55 jsem sbíhal schody dolů.

"Pizza je tady!" přihrnul se sem Mike.

"Přines ji Ashovi do pokoje. Ale potichu. Spí tam Lex. Já jdu s Annie na večeři." odbyl jsem ho a běžel ke dveřím. Obul jsem si boty a vycházel z domu. Tím, že jsme se přestěhovali to máme od Annie dál, takže jsem k ní přišel s pěti minutovým spožděním.

"Už jsem si myslela, že nepřijdeš." zasmála se, když otevírala dveře.

"Promiň, měli jsme doma strašnou krizi." omluvil jsem se jí.

"Jakou?" podivila se.

"Tou krávou Hope si nebudeme kazit večer." usmál jsem se a táhnul ji k restauraci, která byla od jejího domu kousek.

--------------------------------

Soo ahoj :)

další část O:)

omlouvám se za chyby O:)))))

na mém profilu se objevila nová jednodílovka s Hoodem, so budu ráda za každé přečtení, vote nebo koment :)))))

tady taky můžete zanechat vote nebo koment, cuz mi to taky udělá radost :D

doufám že se vám to líbí :))

-nicii








Do you hate me, babe? // a.i.Where stories live. Discover now