"Páni" vyskočilo z Amnesie, která do písničky byla taky nějak moc zabraná.
"Nikdy se mi vaše hudba moc nelíbila, ale po tomhle měním názor" zasmála se.
"Tak teda díky" zasmál se Calum a pořád se na Am koukal. Victorie odešla na záchod a Calum využil situace. Vzal si kytaru a táhnul Am do orhu pokoje, kde jí něco hrál a spolu se smáli. Bylo vidět že si rozumí. o 10 minut později přišla Victorie a Amnesia s Calumem přišli zpátky za námi.
"My už půjdeme. Je celkem pozdě" řekla nakonec Amnesia, a zase od Caluma tahala Vic, která se na něj zase při slovech 'už půjdeme' nalepila.
"Tak ahoj" usmál se na ni Calum. Bylo na něm vidět, že nechce aby odešla.
"Hoodovi se líbíš" šeptla jsem Amnesii, když jsme se objímaly na rozloučenou.
"Nesmysl" šeptla zpátky.
"Věř mi" šeptla jsem nazpátky a odtáhla se, aby to nebylo moc podezřelé.
"Tak ahoj" řekla naposled a už jsem jen sledovala jak s Victorií mizí v dálce.
"Hoode, pojď sem" usmála jsem se na Caluma a táhla ho do místnosti pro uklízečky.
"Tobě se líbí Amnesia!" skoro jsem zakřičela. A to ještě nezavřel dveře.
"Ticho" přikryl mi pusu rukou.
"Nelíbí" dodal
"Jo líbí" dupla jsem nohou.
"Jde ti to vidět na očích" dodala jsem.
"Fajn, tak se mi líbí. Ale nikomu to neříkej" zamračil se.
"Neboj. U mě je tvoje tajemství jako moje tajemství" usmála jsem se. Páni, připadám si jak nějaký deníček. Každý mi říká kdo se mu líbí. Teda z Luka a Caluma jsem to vytáhla a Ashton mi neřekl, kdo se mu líbí. A myslím že to ani nemá v plánu.
"Díky" objal mě.
"Nemáš zaco" usmála jsem se a stiskla ho pevnějc.
"Jdeme domů. Všichni jsou unavení" strčil do dveří hlavu Mikey.
"Já chi taký" přidal se k nám, když viděl, že se objímáme.
"Clifforde, co ti tak trvá na tom říct těm dvoum, že už jdeme" Vešel do kumbálu otrávenej Luke.
"Skupinový objetí! Ashi pojď taky!" zakřičel nakonec snad na celé zákulisí. Za chvíli se nás všech pět objímalo v kumbálu pro uklízečky. Musel na nás být opravdu pěknej pohled.
"Dost! Jdeme domů. Jsem unavená" odehnala jsem je od sebe a mířila si to rovnou k východu. U našeho auta jsem počkala na Luka a mohli jsme konečně jet domů.
Doma jsem šla rovnou do koupelny, kde jsem si hodilla rychlou sprchu, odlíčila se, vyčistila zuby a oblekla do pyžama. Přešla jsem do pokoje, lehla si do postele a ponořila se do říše snů.
YOU ARE READING
Do you hate me, babe? // a.i.
Fanfiction„Nenávidím tě, Irwine." odsekla jsem drze. „Miluješ mě, přiznej si to, Lex." odpověděl mi a usmál se tím jeho božským úsměvem. Nemůžu nad ním slintat. Opravdu nemůžu. -- #70 in FanFiction - best of ♥