"No a co? Já za to nemůžu že tvůj bratr je tak sexy." zakroutila hlavou.
"Já taky nemůžu za to že je Irwin sexy." řekla jsem bez rozmýšlení. Když mi došlo, co jsem řekla, okamžitě jsem si zakryla rukou pusu. To neni dobrý.
Pohled Luka
Když nás Alex vyhnala od ní z pokoje, tak jsem si řekl, že nebude na škodu chvilku poslouchat za dveřma o čem si povídají s Annie. Hood s Cliffordem už byli někde na zahradě a stříleli po sobě z vodních pistolí, tak jsem tu zůstal jen s Ashem.
"No a co? Já nemůžu za to že tvůj bratr je tak sexy." uslyšel jsem hlas Annie. Blouzním? Hrabe mi? Nebo opravdu řekla že jsem sexy? V obou případech jsem od Ashtona schytal nechápavý pohled.
"Já taky nemůžu za to že je Irwin sexy." Alex?!
"Myslím, že se Alex taky líbíš:" zasmál jsem se na Ashtona.
"Nesmysl. Vždyť mě nenávidí. Rozbil jsem jí iPhone." odsekl.
"Přežil to. Takže si nemá co stěžovat." povzbudivě jsem se na něj usmál.
"Takže jsi to přiznala! Já věděla, že se ti líbí!" Annie.
"Ne! Já se přeřekla! Myslela jsem Hooda!" Alex.
"Jo, to ti tak budu věřit." Annie.
"Vážně." Alex. Ale moc přesvědčivě nezněla.
"A já jsem královna Alžběta. Nepamatuju si, že by jsi mi někdy říkala, že se ti líbí Hood." Annie.
"Takyže se mi líbí jenom chvíli. Chtěla jsem ti to říct." Alex.
"Já ti nevěřím." Annie.
"Fajn, přiznávám. Ashton se mi možná trošililililililililililililililililililinku líbí. Ale jenom trošku." Alex.
"Budeme předstírat, že ti věřím." Annie.
"Fajn, nevěř mi." Alex. A zněla dost otráveně.
"Notak zlato. Hele už musím jít, tak zítra někam zajdem. Pa." Annie.
"Pa." Alex.
Potom už se jen ozvalo zaklapnutí notebooku a vrzla postel.
"Hele co kdybychom si z Alex vystřelili a tak zjistili jestli Annie kecala?" zeptal jsem se Ashtona.
"Jak?" zeptal se taky.
"Mám kámošku a celkem hodně mi dluží. Je to taková ta typická kozatá blondýna a Alex ji nikdy neměla ráda. Mohla by ti zahrát přítelkyni." navrhnul jsem mu.
"Dobrej nápad." zakýval hlavou v náznak souhlasu.
"Fajn, jdu jí napsat." usmál jsem se a táhnul ho ke mě do pokoje.
Já: Ahoj, Hope. Mám nápad jak by jsi mi mohla oplatit tu pomoc.
Hope: No nazdar Lucasi :D tak povídej. Ale předem ti říkám, že se s nikým nehodlám vyspat. Možná vypadám jako nějaká děvka, ale rozhodně děvka nejsem.
Já: Neboj :) potřebuju jen aby jsi hrála Ashtonovi přítelkyni.
Hope: To je ok :D jen mě prosím trochu víc uveď do situace.
Já: Ashtonovi se líbí moje sestra Alex. Jenže ona ho nenávidí. No a před chcíli jsme odposlouchávali hovor jí a její kámošky a Alex jí řekla, že je Ashton sexy. No hodinu se tam hádaly jestli jí kecala, nebo mluvila pravdu. A to teď chceme zjistit.
Hope: Fajn, beru to.
Já: Díky, díky, díky, díky. Zítra v 9 ráno se sejdeme v parku a probereme podrobnosti.
Hope: Nemáš zaco. A ok :D
"Ashtone, domluveno. Zítra v 9 ráno buď v parku." pyšně jsem se na něj usmál.
"Fajn, tak teď jdeme pro ty dva debily a my už půjdeme domů." taky se usmál.
"Jdu s tebou." odpověděl jsem mu.
Šli jsme dolů a donutili ty dva idioty se oblíct a dokonce jsme je dokázali i vyhnat, no což jsme pyšní, protože tohle je skoro nemožné.
"Tak ahoj. A zítra v 9 v parku." naposledy jsem se rozloučil s Ashtonem.
"Ahoj. Jo neboj, budu tam." usmál se a už se vzdaloval od našeho domu.
YOU ARE READING
Do you hate me, babe? // a.i.
Fanfic„Nenávidím tě, Irwine." odsekla jsem drze. „Miluješ mě, přiznej si to, Lex." odpověděl mi a usmál se tím jeho božským úsměvem. Nemůžu nad ním slintat. Opravdu nemůžu. -- #70 in FanFiction - best of ♥