17.

1.1K 113 4
                                    

Další ráno. Nenávidím rána. Od toho dne co si Ashton přivedl tu jeho blondýnu uběhl týden a Luke trval na tom, že se celá kapela přestěhují do jednoho domu a já s nimi jako jeho sestra, Ashton trval na tom že ta holka (přiznám se, že už jsem zapomněla její jméno) bude bydlet s námi. Taky s námi bydlí i Sophie, která se stihla dát dohromady s Mikem a já o tom samozřejmě věděla jako první. Soph je super holka, Mike dokonce pořád prudí, ať se mnou není tak často. Mezi Annie a Lukem to taky celkem jiskří.

Vstala jsem z postele a ještě v pyžamu si šla dolů pro snídani. Bylo tak 7 hodin a nikdo ještě nebyl vzhůru. Vzala jsem si v mojí lásce něco k jídlu a sedla si s tím do obýváku. Na co kluka. Mám ledničku a postel. Zapla jsem televizi, a zakotvila to na nějakém hudebním programu, kde hráli One Direction.

"But if you like causing trouble up in hotel rooms. And if you like having secret little rendezvous. If you like to do the things you know that we shouldn't do, Baby I'm perfect, baby I'm perfect for you. And if you like midnight driving with the windows down. And if you like going places we can't even pronounce. If you like to do whatever you've been dreaming about, Baby you're perfect, baby you're perfect. So let's start right now. " zpívala jsem poslední refrén s klukama, po kterých začali hrát ti debilové se kterýma teď musím bydlet. Hey Everybody. Tohle mi už začíná lézt na nervy, protože to 'Heeeeeeeeeeeeeeey Everybody' tady zní skoro pořád, tak jsem to přepla.

"Hej, co to přepínáš? Mimochodem hezky zpíváš." ozvalo se za mnou. S leknutím jsem se otočila a stál tam Ashton.

"Přepínám to protože další 'Heeeeeeeeeeeey Everybody!'," napodobila jsem jejich hlas, "Poslouchat nehodlám. A dík." odsekla jsem.

"Nemáš se náhodou mazlit se svojí holkou v posteli?" zeptala jsem se a založila ruce v bok.

"Hope ještě spí." usmál se tím jeho neodolatelým úsměvem. Kurva Alex! Máš ledničku a postel, tak se tady nerozplývej na klukem, co chodí s nějakou hnusnou kozatou blondýnou! okřiklo mě moje povědomí. Má pravdu. Posledních pár dní spolu s ledničkou a postelí vedeme nadějný vztah.

 Jen jsem na jeho odpověď přikývla hlavou, jakože rozumím a odešla zpátky ke mě do pokoje. Zapla jsem si počítač a brouzdala po sociálních sítích.

"Alex, potřebuju pomoc." vtrhl ke mě Luke. Jen jsem přikývla hlavou, ať pokračuje a dál jsem se věnovala počítači.

"Chtěl bych Annie někam pozvat. Nevíš co má ráda?" zeptal se.

"Jo vím. Pozvi ji někam do restaurace a dej jí kytky. Věř mi, že ti padne kolem krku." otočila jsem se na židli směrem k němu.

"Konečně jsi se odhodlal?" zasmála jsem se.

"Jo a díky." objal mě.

"Nemáš zaco." usmála jsem se.



Do you hate me, babe? // a.i.Where stories live. Discover now