5.

1.3K 133 5
                                    

Ráno, teda odpoledne spíš. No to je jedno. Prostě jsem se probudila kolem půl druhé odpoledne. Ann ještě spala a já jsem ji nechtěla budit, tak jsem šla dolů s nadějí, že máme něco k jídlu. V obýváku seděl Luke a jedl pizzu.

„Dobré odpoledne" pozdravila jsem a vzala mu kousek pizzy.

„To je moje pizza! Vy máte v kuchyni svoji!" vyhrkl bez pozdravu.

„Neni možné, bratříček si vzpomněl na chudáčka sestřičku a objednal jí taky pizzu"

„Co? Na tebe jsem vůbec nemyslel. Já si vzpomněl na Ann" řekl bez rozmýšlení, ale když si uvědomil co řekl, tak si zakryl rukou pusu.

„Bratře, tobě se líbí moje kámoška" ukázala jsem na něj ukazováčkem a začala se smát.

„Nesmysl" zakroutil Luke hlavou a zrudnul.

„Lukovi se líbí Annie, Lukovi se líbí Annie" začala jsem skákat po obýváku.

„Dost už" křikl na mě Luke.

„Fajn" odsekla jsem otráveně.

Využila jsem toho, že nedával pozor a vzala jsem mu další kousek pizzy. Když si to Luke uvědomil, tak mě začal honit po obýváku.

„Ci se to tady děje!?" přišla do kuchyně Ann.

„Lukovi.." chtěla jsem jí říct, že se mu líbí, ale Luke mi zakryl rukou pusu a ujal se slova:

„Snědla mi oběd"

Podívala jsem se na něj nechápavým pohledem.

„Ann, hned jsme tady" řekla jsem a táhla Luka za ruku do koupelny.

„Hodláš jí to říct?" zeptala jsem se.

„Ani náhodou" odpověděl.

„Proč? Vždyť ty se jí taky líbíš" řekla jsem mu.

„Protože nevím, jestli to je vzájemný. Počkat, cože?!" podivil se.

„Já že se líbím Ann? Když ti tohle říkala, tak musela být pořádně opilá" dodal.

„Ale nebyla" řekla jsem a šla zpátky do kuchyně. Luke mě následoval. Když jsme přišli, tak v kuchyni u stolu seděla Ann. Ale nebyla sama. Vedle ní seděl člověk, o kterém jsem si myslela, že už dávno odešel. Irwin.

„Dobré ráno. Spíš odpoledne" pozdravil ho Luke.

„Dobré" odsekla jsem.

„Dobré" odpověděl nám a usmál se, přičemž mu vyskočily ďolíčky a já měla co dělat, abych se udržela na nohách. Proto jsem si radši sedla. Vzala jsem si kus sýrové pizzy a snědla ho. Jakmile jsme dojedli, tak kluci šli k Lukovi do pokoje a já s Annie ke mně. Ještě před tím, než jsme se rozešli do pokojů jsme si domluvili, kdo kdy bude v koupelně. Na mě to vyšlo samozřejmě jako na poslední.
Když konečně Luke vyšel z koupelny, tak jsem na posteli vzala své oblečení a vydala se do místnosti, ze které právě vyšel.

Do you hate me, babe? // a.i.Where stories live. Discover now