20.

1K 119 7
                                    

"A nechcete tam kurva dát něco, na co bych se mohla dívat i já?" začaly zvyšovat hlas.

"Na nějaký zkurvený klučičí filmy se dívat nehodlám!" už křičela.

"V klidu, zlato." snažil se ji Ashton utišit.

"Nebudu v klidu! Když už jsem si kurva myslela, že tahle hrabude fajn, že spolu budeme trávit minimum času, jenže tenhle píčus," ukázala na mě ana Ashovi bylo vidět, že ho to hodně zamrzelo. "Nás zatáhnul do tohodle baráku a já do toho s tebou spadla doopravdy! Ne, že bych tě přímo milovala, tohle opravdu za týden a něco říct nemůžu, ale strašně se mi líbíš! No a když jsme u toho baráku, tak se tady ani nemůžu v klidu podívat na svůj milovaný pořad, protože páni dokonalí ještě nestihli koupit televizi do každého pokoje! A tak si to sem nakráčí jeho zkurvená sestra a hraje si tady na největšího pána a poradí nám, pustit si film, který se bude líbit nám všem. Všichni tady navrhují nějaké střílečky a akčňáky, jenže já nejsem na takovejhle typ filmů a ty jseš ještě tak nehorázně velkej píčus, že se mě ani nezastaneš! Pořád nechápu, jak jsem se s takovejma píčusama mohla nastěhovat do jednoho baráku!" začala ječet na celej dům a sprostými slovy nešetřila. Na Ashtonovi bylo vidět, že se ho to dotklo. Hodně se ho to dotklo.

"Ježiš, tak promiň, že jsem tak nedokonalej! Mě si nadávej jak chceš, ale o mých skoro bratrech a Alex takhle mluvit nebudeš!" taky začal zvyšovat hlas.

"Já si o nich budu mluvit jak chci! Byli, jsou a budou to jen obyčejní píčusové, kteří ani neví, co je to hudba!Ty to samý! A o tý pindě ani nemluvím. To je taková píča, že to ani není možný" pořád na něj ječela.

"Před chvílí tady na mě řveš, jak moc se ti líbím a teď mi tady říkáš, že jsem píčus? A oni nejsou píčusové! A o Alex taky tak nemluv. Jo, možná se nemáme moc rádi. Teda ona mě, ale já ji mám rád. Ty víš, že jsme jen chtěli zjistit, jestli ona mě taky. Možná se nechovala, že by jí to nějak moc vadilo, ale už radši do konce života budu v jednom baráku s ní, a budeme si dělat naschvály. Pořád lepší než s tebou! Taky jsi se mi moc líbila, a myslel jsem si, že když budu s tebou, tak se do tebe zamiluju, a na ní zapomenu, ale ona je narozdíl od tebe hodná a hezká! Pod tou tlustou vrstvou makeupu, se kterou chodíš i spát, ani pořádně nevím, jak vypadáš. Ale určitě si hnusná." Ashton se nás pořád zastával. A zastával se i Alex. Calum byl zaseknutý těmi slovy, co padaly; Mikey, který by obvykle chytnul záchvat smíchu, si tentokrát uvědomoval vážnost situace a já měl slzy na krajíčku.

"Víš co? Běž doprdele!" zařval a odešel nahoru. Hope si asi uvědomila, co právě vypustila z huby a sesypala se. Ashton se nevracel ani po 10ti minutách a já se celkem bál, že si něco udělá.

"Volej Alex, dělej!" sykl jsem po Calumovi, který už popadal mobil.

Ashtonův pohled

Po té hádce z Hope se mi chce zvracet. Jo, možná jsem lhal, že se mi moc líbí, ale pořád jsem ji měl trochu rád a myslel jsem, že přestanu na Alex myslet.

Sednul jsem si za bicí, a pořádně jsem do toho mlátil, abych se odreagoval, jenže to nepomáhalo. Z očí mi vyteklo pár slz. Opravdu jsem nečekal, že Hope je taková. Na první pohled působí jako hloupá kozatá blondýna, na druhej pohled je strašně super a milá, a na třetí pohled to je sprostá hloupá kozatá blondýna. Nemůžu uvěřit, že o mých nejbližších mohla z huby vypustit něco takovýho.

Šel jsem do koupelny si opláchnou obličej, ale na umyvadle ležela žiletka. Nevím co tam dělala, ani kdo ji tam dal, ale ta slova, která řekla Hope, bolela u srdce tak moc, že jsem tu psychickou bolest potřeboval něčím přehlušit. Už jsem ji držel u zápěstí, když v tom někdo zaklepal. Počítal jsem s tím, že to budou kluci.

"Běžte pryč! Nechci s váma mluvit!" zakřičel jsem ubrečeně.

"To jsem já, Alex." šeptla tak, že by ji skoro nikdo neslyšel. Ale já ji slyšel. Odhodil jsem žiletku na umyvadlo a šel jí otevřít. Hned mě uvěznila v obětí.

"Co se stalo?" zeptala se. Vtáhnul jsem jí do pokoje a zavřel za námi dveře. Sednuli jsme si na postela já jí všechno řekl. Vynechal jsem ale fakt, že prvních pár dní byl vztah nahranej. Z očí mi zase vyteklo pár slz, při vzpomínce, jak je urážela a Lex na tom nebyla jinak.

"Hope je kráva. Nestojí ti za to, aby jsi kvůli ní brečel." usmála se na mě. Možná měla napuchlé oči od breku, ale pořád byla krásná. Vstala z postele a šla do koupelny. Asi si umýt obličej.

"Ashtone Fletchere Irwine!" zařvala po chvíli a přišla se žiletkou v ruce. Položila ji na psací stůl vedle dveří od koupelny a přešla ke mně. Vzala moje ruky do těch jejích a mnou projel jakoby elektrický proud. Otočila je tak, aby viděla na zápěstí, a když viděla, že jsou bez jizvy, pořádně si oddechla a objala mě. Pevně. Za chvíli už jsem jen cítil něco vlhkého na rameni.



Do you hate me, babe? // a.i.Where stories live. Discover now