„Tak my s Ashem uděláme něco k večeři, co by jste si daly?" zeptal se nás Luke a zase se usmál.
Drkla jsem do Ann, která byla v transu.
„Pizzu!" vyhrkla bez přemýšlení a já přikyvovala.
„Super, takže nemusíme nic dělat" oddechl si Luke.
„Jdu objednávat" vyhrkla jsem a běžela k mobilu. Objednala jsem sýrovou pro mě a Ann a salámovou pro kluky.
„Ann, jdeme nahoru, kluci nás zavolají až ta pizza bude tady" řekla jsem, když jsem vytahovala z televize flashku.
„Fajn, počkám tam na tebe" vydala ze sebe tak rychle, že jsem málem ani nepostřehla co říká, a utekla nahoru do pokoje.
Zakroutila jsem nad tím hlavou a šla za ní. Vešla jsem do pokoje a věnovala jí jeden nechápavý pohled.
„No co? Mně se z toho úsměvu tvého bráchy podlamovaly kolena! Dlouho bych tam nevydržela" zasmála se.
„Takže.." zamyslela jsem se „Na vás nejde nic vymyslet" udělala jsem smutný obličej.
„Na vás jo" vyplázla na mě jazyk.
„Ashlex, Aleshton a podobně" zasmála se.
„Ale nic nebude" řekla jsem jí zvýšeným hlasem.
„Ok, už mlčim" řekla a udělala vážný obličej, který jí moc dlouho nevydržel a začala se smát. Po chvilce mi začaly cukat koutky a taky jsem se rozesmála.
„Holky je tu pizza" vtrhnul do pokoje Irwin.
„Ashtone děláš si prdel? Učili tě klepat? Co kdybychom tu byly nahé!?" vyjela jsem po něm a Ann se už válela smíchy po posteli.
„Tak bych měl nezapomenutelný zážitek" vypláznul na mě jazyk .
„A mimochodem, ty jsi mi řekla Ashtone?" podivil se.
Vzala jsem si nejbližší polštář a hodila ho po něm. Vyhnul se. Vzala jsem další a tentokrát ho s ním začala honit. Seběhl schody a běžel do kuchyně, kde se schoval za Luka.
Ashton
Asi 15 minut po tom, co holky odešly zazvonil poslíček s pizzou. Luke mi řekl, ať jdu pro holky. Vyšel jsem schody a chtěl vejít k Alex do pokoje.
„Na vás jo" zaslechl jsem Ann.
„Ashlex, Aleshton" řekla a zasmála se.
„Ale nic nebude" zvýšila na ni Alex hlas. Upřímně? Celkem mě to mrzelo. Luke ví, že se mi líbí jeho sestra a nijak mu to nevadí.
„Ok už mlčím" řekla Ann a začala se smát. Po chvilce se k ní přidala i Alex.
„Holky je tu pizza" vešel jsem do pokoje.
„Ashtone děláš si prdel? Učili tě klepat? Co kdybychom tu byly nahé!?" vyjela po mně Alex. Ona mi neřekla Irwine? Pokrok.
„Tak bych měl nezapomenutelný zážitek" vypláznul jsem na ní jazyk.
„A mimochodem, ty jsi mi řekla Ashtone?" podivil jsem se tentokrát nahlas
Vzala si nejbližší polštář a hodila ho po mně. Vyhnul jsem se se. Vzala další a tentokrát mě s ním začala honit. Seběhl jsem schody a běžel do kuchyně, kde jsem se schoval za Luka, který dával pizzu na talířky, takže polštář skončil na něm. Vlastně z něj sjel na pizzu.
Luke se tvářil překvapeně, potom chvíli naštvaně, ale nakonec propukl v záchvat smíchu. Vyndal polštář z pizzy a zanesl ho asi do koupelny.
------------------------------------
Ahoj!
Upřímně? S tímhle dílem jsem si vůbec nevěděla rady, ale nakonec je tady! :D a máme tu i Ashův pohled :3
Jinak co škola? :D
Mě naštvala naše nová angličtinářka s tímhle: „Takže každé úterý budeme psát takový testík"
Jinak doufám že se vám část líbí J
nicii
YOU ARE READING
Do you hate me, babe? // a.i.
Fiksi Penggemar„Nenávidím tě, Irwine." odsekla jsem drze. „Miluješ mě, přiznej si to, Lex." odpověděl mi a usmál se tím jeho božským úsměvem. Nemůžu nad ním slintat. Opravdu nemůžu. -- #70 in FanFiction - best of ♥