Message from Amnesia:
Jdeš na skype? Nudím se.
Message from HemmoGirl:
Fajn. Taky ti musím něco říct.
Message from Amnesia:
Já ti nemusím ale nic říct :D já se nudím.
Na to už jsem jí neodpovídala a rovnou jsem zapla ten skype. Do minuty už mi volala.
"Ahooooooooooooj." vítala mě svým krásným úsměvem
"No čáu." zasmála jsem se taky.
"Tak povídej. Šup šup. Co jsi mi to chtěla říct?" zase nedočkavá.
"Asi jsi si všimla že nejsem u sebe v pokoji." začala jsem.
"No." kývala hlavou.
"Lucas mě donutil se přestěhovat. Takže teď bydlím se čtyřma idiotama a dvěma holkama, z čehož jedna je Mikeyho holka a je strašně super a ta druhá chodí s Ashtonem a je to taková ta typická kozatá blondýna a pod tou vrstvou makeupu ani nevím jak vypadá. Tohle ví jenom Ashton, který s ní obývá jeden pokoj." vylíčila jsem jí celou situaci.
"Páni. Nepsala jsi mi někdy že jste se s Ashem líbali?" zeptala se podezíravě.
"Am, tohle je uzavřená kapitola. Má holku, sice blbou a byla bych nejradši kdyby tady nebyla. Ale je tu. Bohužel." vydechla jsem.
"Fajn. A Cal někoho má?" zeptala se. Já říkala že se jí líbí.
""Tobě se líbí!" vyjekla jsem.
"Ne!" zvýšila hlas.
"Jinak by ses neptala." zasmála jsem se.
"Alex, pojď dolů. Oni se tam perou o ovladač. Už je nezvládám." přišel do pokoje zdrcený Calum.
"Proč?" nadzvedla jsem obočí.
"No, Luke se chce dívat na Jak jsem poznal Vaši matku, Mikey chce hrát xbox a Hope se chce dívat na něco o kráse, takže se pere s něma." vydechl si a když spozoroval usmívající se Amnesii na počítači hned zrudnul.
"Hezký vlasy." usmál se na ni a zdrhnul z pokoje. Am se červenala. No spíš byla rudá jako rajče.
"Nelíbí se mi. To ti budu věřit." zasmála jsem se.
"Běž tam vyřešit ten ovladač. Šup, šup." začala mě popohánět.
"Tak fajn. Ale pak si zajdu ještě do Starbucks, tak mě nečekej. Ahoj." usmála jsem se na ni a ukončila hovor.
Seběhla jsem schody dolů a namířila si to do obýváku. Luke, Hope a Michael se prali o ovladač. Ashton byl na mobilu a to co se děje pár metrů od něj ho nezajímalo.No Calum se je snažil od sebe oddělit.
"Dost!" zařvala jsem rázně, že by to museli slyšet snad i sousedi. Ashton se lekl, až mu mobil spadnul na zem a těm třem ovladač spadnul na zem, jak se lekli. Snad jsem Calum, který si mě všimnul a tohle čekal byl v klidu.
"Pusťte si nějakej film, kterej se bude líbit vše a neperte se tady o debilní ovladač. Jste skoro dospělí a snad máte mozek." zvyšovala jsem čím dál ví hlas.
"Calume, kdyby něco volej, já jdu do Staru." objala jsem ho.
"Já chci taky!" přiběhnul Mikey a objal mě.
"Kde máš Soph?" zasmála jsem se.
"V práci." posmutněl. Sophie má brigádu ve Starbucks, takže se tam asi potkáme.
"Budu pozdravovat." usmála jsem se na něj.
"Díky!" objal mě ještě pevněji. Teda pokud to jde. Nějak jsem se mu vysmekla a šla si obout boty. Vzala jsem si jen jemnou koženou bundu, protože venku moc velká zima není. Star máme jen 5 minut chůze od domu, takže to Soph nemá moc daleko do práce a my nemusíme moc daleko chodit, když na jejich kafe máme chuť.
Otevřela jsem dveře a hned jsem viděla znuděnou Sophii za pultem. Něco dělala na mobilu, takže si mě nevšimla.
"Baf!" potichu jsem se k ní připlížila a vybafla na ni.
"Bože, Alex. Já se tě lekla." dávala si ruku na srdce a smála se.
"Co to bude?" zeptala se.
"Dej mi třeba Frappuccino." usmála jsem se na ni.
"A napiš mi tam 'Největší fanoušek 5sos', Lucas bude nadšenej." zasmála jsem se.
"Dobře." zasmála se taky.
"Jo a mám tě pozdravovat od jednorožce." usmála jsem se na ni. Od tý doby co spolu chodí mu tak říká, protože ji často vozí na zádech a kůň nebo poník jí přijde moc obyčejný.
"Na. A díky, že taky pozdravuju." podala mi moje frappuccino.
"Fajn. Ještě si tady chvilku posedím. Chodit s tím domů je v těchhle časech nebezpečný." pokroutila jsem hlavou a uviděla její zmatený pohled.
"Doma je televizní krize. Každej se chce dívat na něco jinýho a prali se o ovladač. Musela jsem zavčasu zakročit. Teď hlavně doufám, že nebude volat Calum." oops, asi jsem to zakřikla, protože do dvou minut se kavárnou rozezněly první tóny American Idiot od Green Day, kterou mám na vyzvánění.
"Ano, Calume?"
--------------
Ahoj! hlásím se s dalším dílem :)
V příštím díle se něco stane :33
Vote a koment potěší :)
Kdyby někdo chtěl věnování, napište mi do inboxu nebo do komentů :)
-nicii
YOU ARE READING
Do you hate me, babe? // a.i.
Fanfiction„Nenávidím tě, Irwine." odsekla jsem drze. „Miluješ mě, přiznej si to, Lex." odpověděl mi a usmál se tím jeho božským úsměvem. Nemůžu nad ním slintat. Opravdu nemůžu. -- #70 in FanFiction - best of ♥