Pohled Alex
"Budeš moje princezna?" zeptal se a jakoby otevřel imaginární krabičku s prstenem.
"Ano." usmál jsem se a on mi 'nasadil prsten'.
"Já ti to říkal! Dlužíš mi stovku!" uslyšela jsem za dveřmi Lukův křik. S Ashtonem jsme si vyměnili nechápavé pohledy a šli se tam podívat. Otevřela jsem dveře a k nohám mi spadnul Lukas, který na nich byl nejspíš natisknutý. Nad ním stál smějící se Mike.
"Jak dlouho tu jste?" zeptal se Ashton.
"Od tý části 'Já budu svoji princeznu rozmazlovat'." pokrčil Luke rameny.
"A o co jste se sázeli?" zeptala jsem se pro změnu já.
"Jestli spolu chodíte nebo ne." polkl Luke.
"Aha?" zkroutila jsem to spíš do otázky.
"Jdeme. Nebudeme se zdržovat." vzal mě Ashton za ruku a táhnul ke dveřím. Obuli jsme si boty a šli směr nějaká restaurace."Co sem?" zeptal se asi už u desáté restaurace.
"Jo, ta vypadá dobře." usmála jsem se.
"Konečně." oddechl si. Jen jsem se zasmála.
"Tak pojď." chytla jsem ho za ruku a táhla dovnitř. Sedli jsme si na nějaká volná místa a za chvíli k nám došla nějaká číšnice s velkým výstřihem a dala nám jídelní lístky, při čemž se nezapomněla pořádně vyprsit na Ashe. Strašně mi připomínala Hope.
"Co si dáš na pití, zlato?" usmál se na mě Ashton.
"Colu." usmála jsem se na něj taky.
"Fajn, tak 2x colu." řekl to té číšnici
"Jasně." až moc přehnaně se na nás usmála. Pardon, na Ashtona.
"Jseš nějakej žádanej." zasmála jsem se, když ta číšnice odešla.
"Viděla se vůbec v zrcadle?" zasmál se Ashton taky.
"Co si dáš na jídlo?" změnila jsem téma.
"Asi špagety." pokrčil rameny.
"Máte vybráno?" přišla k nám číšnice s colou.
"Já si dám špagety." řekl Ash, a podíval se na mě tázavým pohledem.
"Já si dám těstoviny s tou sýrovou omáčkou." usmála jsem se na ni. Samozřejmě že jen abych vypadala mile. Než nám přinesli jídlo, povídali jsme si o největších kravinách světa. Začalo to u jednorožců a skončilo to u letadel. Prej mi Ashton jedno někdy koupí. Co myslíte, že jsem odpověděla? Jasně, že jsem ho poslala do háje.
"Tady je to jídlo." usmála se až moc přehnaně, a když dávala Ashovi jídlo, ty svoje kozy, které má snad větší než Hope, mu nasolila přímo pod nos. Ten jeho pohled stál opravdu za to. Měla jsem co dělat, abych se nerozesmála."Bylo to dobrý." řekla jsem, když jsme dojedli.
"Jo. Jdeme?" usmál se Ash. Jen jsem přikývla. Hodil nějaký bankovky na stůl a šli jsme domů.
Celý zbytek dne jsme se jen dívali na filmy a líbali se.
"Miluju tě. A budu tady pro tebe. Navždy. Slibuju." dal mi pusu do vlasů předtím, než jsme šli spát.
"Taky tě miluju." šeptla jsem a ponořila se do říše snů.
'--------
Soooo ahoj :]
Alex a Ash už jsou spolu, a to znamená, že příběh pomalu končí :[ počítám, že tak 6 částí + epilog.
Taky nás čeká jeden veeeeeelkej skok do budoucnosti :d-nicii
YOU ARE READING
Do you hate me, babe? // a.i.
Fanfiction„Nenávidím tě, Irwine." odsekla jsem drze. „Miluješ mě, přiznej si to, Lex." odpověděl mi a usmál se tím jeho božským úsměvem. Nemůžu nad ním slintat. Opravdu nemůžu. -- #70 in FanFiction - best of ♥