14.

1.1K 109 8
                                    

Ráno bylo jako každé jiné: vstala jsem, provedla hygienu, hodila na sebe nějaké nepotřebné hadry, nasnídala jsem se a zasedla za počítač. Na skypu mi hned blikl hovor od Annie.

"Ahooooj." jen co jsem přijala hovor, hned se na mě Ann zasmála, což mě donutilo se taky zasmát.

"No čau." odpověděla jsem jí.

Message from Amnesia:

Panebože, Victorie pořád od večera nemluví o ničem jiném, než že jí cituju 'nejlepšejší, nejúžasňákovatější kapela na světě zahrála přímo před očima akustickou verzi Don't Stop'

Tomuhle jsem se musela zasmát.

"Čemu se směješ?" vyzvídala Annie.

"Víš jak jsem ti říkala o Am? Že má tu úchylnou sestru?" začala jsem a čekala až mi Annie odpoví.

"Počkej," začala si hladit imaginární bradku.

"No. Vím." pronesla nakonec a poposedla si na židli trochu dozadu.

"No tak včera byli na koncertě a měly lístky do zákulisí a kluci jim tam zahráli akustickou verzi Don't Stop. Teď mi Amnesia napsala, že Victorie o tom pořád dokola mele." zasmála jsem se.

"Napsala: cituji 'nejlepšejší, nejúžasňákovatější kapela na světě zahrála přímo před očima akustickou verzi Don't Stop'" teď už jsme s Ann chytaly totální výtlemy.

Message from HemmoGirl:

Jsem netušila že ji to tak moc sebere :D

"Jo Ann, musím ti něco říct. Včera se stalo něco divnýho." chtěla jsem jí říct o tom polibku. Taky jsem jí chtěla říct, že se mi to nelíbilo. Ale to bych jí lhala.

'Ne nelhala! Jen si namlouváš že se ti to líbilo! Nic se ti nelíbilo!' okřiklo mě moje povědomí. A má pravdu. Jen si namlouvám že se mi to líbilo. No, nicméně jsem jí to řekla.

"Kecáš!" žasla.

"Bohužel ne." zkřivila jsem obličej.

"Megaaa." kývala hlavou.

"Ne, to nebylo mega. To bylo strašný! Vždyť mě normálně zmanipuloval aby mi mohl ukradnout to mlíko!" protestovala jsem.

"Přemýšlej Alex," plácla se do čela.

"Kdyby ti chtěl ukrást to mlíko, tak by ti ho asi ukradl. Normálně se taky topil v tvých očích." dokončila to.

"Máš pravdu." přiznala jsem otráveně.

"Ashtonovi se líbíš." skoro to až zapištěla.

"Nesmysl. Totální." odsekla jsem a pokroutila hlavou.

"Bože, Alex přemýšlej! To není možný jak ty seš hloupej člověk." zakroutila hlavou na náznak že to nechápe.

"Tak mi to vyvětlete paní chytrá." řekla jsem otráveně.

"Takže zastal se tě před tvým bráchou. Ta první pusa v tý kuchyni-"

"Řekl že to nic neznamenalo." přerušila jsem ji.

"Kecal. To by ti totiž nedal tu pusu. Taky by mu vadilo že jak jsme se koukali na ten horor, tak jsi na něm byla natisknutá jak nálepka. Dokonce si to užíval. A teď ta pusa v zákulisí. No neříkej že se mu nelíbíš." Dokončila svůj proslov. To není možný. Já se nemůžu líbit Irwinovi. Tomu Irwinovi se kterým se od 4ti nenávidíme.

"Ne nelíbim se mu. A tímto uzavírám kapitolu Ashton." založila jsem ruce na prsou.

"Ježiiš. Ty už mu říkáš Ashton. To je cute." zašišlala.

"Konec kapitoly Irwin!" řekla jsem rázně.

Ještě chvíli jsme s Ann kecaly. Stihla jsem si dokonce i obědnat pizzu na oběd a sníst ji. Z našeho povídání a uvažování o tom, jaký by to bylo být mužem (ano, máme úplně normální konverzace) nás vyrušil Luke, který bez trička přiběhl ke mě do pokoje a za ním Mikey, Calum a Ashton s vodníma pistolema. Taky bez trička. Co tu dělají?

Kecala bych, kdybych vám řekla, že moje oči na Ashtonovu hruď nezabloudily a jak jsem viděla, tak Annie měla co dělat, aby se z Luka neroztekla na místě. Luke běhal různě po pokoji a schovával se před kluky, kteří se ho snažili zasáhnout pistolema. Taky na něm bylo vidět, že sem tam očkem zabloudil na Annie a užíval si, že na něj čumí. Radši jsem videokameru na notebooku zakryla prstem

"Dost!" zařvala jsem, když jsem přestala slintat nad Ashtonem. Moment, ne. Já nad ním neslintala. Pouze jsem se dívala.

"Páni jde z tebe strach, Lex." podivil se Calum.

"Ven!" zařvala jsem a volnou rukou jsem ukázala na dveře.

"Už jdeme." pípl Ashton.

"Sice jsem nic neviděla, ale podle hlasu z tebe šel strach. A tu webku jsi zakrývat nemusela. Měla jsem dobrej výhled.'" zasmutněla Annie.

"Musela. Věř mi. Roztekla by jsi se na místě."

-------------------

ahoj o:))

prosím, řekněte mi někdo, že nemám jediná šílenou matku :DD

normálně mi sebrala mobil a řekla, že Calum chce ode mě pryč a že ho musí zachránit :'DD

jinák doufám, že si užijete čás a budu ráda za každý vote nebo coment :))

-nicii







Do you hate me, babe? // a.i.Where stories live. Discover now