Oblečení jsem položila na zavřený koš se špinavým prádlem a vyčistila jsem si zuby. Poté jsem si vzala svůj krém a dala ho na obličej. Nebudu vám popisovat, jak jsem na sebe patlala ty zkrášlovací věcičky. Holky to znají. Vyčistila jsem si zuby, rozčesala vlasy a vyšla z koupelny. Někdy mám pocit, že mi to trvá kratší dobu než Lukovi. Ten si tam na sebe hodinu paplá ty gely a laky na vlasy a já nevím co ještě.
„Tak co Lunnie, Lannie, Lukie a Lunn?" zasmála jsem se na Ann, když jsem přišla do pokoje. Ta se na mě jen nechápavě podívala.
„To jsou vaše shipovací jména" vysvětli la jsem jí.
„Sophie můžeš na chvíli?" vtrhnul do pokoje Luke.
„Jste všichni stejní. Neumíte klepat" rozčilovala jsem se. Luke na tím jen protočil oči.
„Pojď Sophie" řekl. Tohle bude vážný Sophie mi neříká moc často. Následovala jsem ho k němu do pokoje. Za stolním počítačem seděl Irwin a hrál nějakou hru. Když zpozoroval že jdu, pausnul hru a otočil se. Když jsem uviděla, kam se kouká, tak jsem si uvědomila, že můj výstřih není zrovna takový, že by toho odkrýval málo. Uviděla jsem na posteli nějaké triko, tak jsem ho přes sebe přehodila.
„To je Calumovo triko" ozval se Irwin.
„Calumovo, Lukovo, Michaelovo, tvoje. Je v tom nějakej rozdíl?" zeptala jsem se.
„Jo, je" odpověděl.
„Panebože. Včera ho měl na sobě Luke, dneska ho budeš mít ty, zítra Michael a pozítří Calum. Je to jako se vším vašim oblečením" protočila jsem oči.
„Luku, co jsi chtěl?" zeptala jsem se Luka, který celou situaci sledoval s nadzviženým obočím.
„Slyšel jsem co jsi říkala Annie. Dneska to jsou shipy, zítra to bude, že se mi líbí, za měsíc nás budeš nutit do svatby a za půl roku nás budeš hlídat, abychom měli děti. Co nejvíc dětí" odsekl.
„Na to jsem nemyslela, ale dík za tip" usmála jsem se.
„Alex, já si nedělám srandu" promluvil vážně.
„Já taky ne" zase jsem se uculila.
„Fajn, nebudu si z vás dělat srandu" řekla jsem mu otráveně.
„Děkujů" uculil se.
„Luku, tak jí řekni, že se ti líbí" vložil se do toho Irwin.
„Ty to víš?" zeptala jsem se ho s nadzviženým obočím.
„Řikáne si všechno, Hemmingsová" zasmál se.
„Aha, já myslela, že tohle jsou spíš holčičí záležitosti" odpověděla jsem.
„Co si pod pojmem 'holčičí záležitosti představuješ?" zeptal se.
„Třeba takový to říkaní si všech tajemství, a takové kravinky" odpověděla jsem jednoduše.
„Mají to tak i kluci" usmál se.
„Luke taky ví, kdo se mi líbí" dodal a usmál se.
„Wau, tohle byl první rozhovor, kde jste se usmívali" pronesl pyšně Luke.
„Jdu za Annie" odsekla jsem a odešla z Lukova pokoje.
YOU ARE READING
Do you hate me, babe? // a.i.
Fanfiction„Nenávidím tě, Irwine." odsekla jsem drze. „Miluješ mě, přiznej si to, Lex." odpověděl mi a usmál se tím jeho božským úsměvem. Nemůžu nad ním slintat. Opravdu nemůžu. -- #70 in FanFiction - best of ♥