11.

1.1K 116 6
                                    

"No moc jsi se teda nevyfintila" pokrčil nademnou nos Luke, když jsem seběhla schody dolů.

"Taky že nejdu na koncert nějakejch kunďáku abych se jim musela líbit" vyplázla jsem na něj jazyk.

"Vtip dobrej, ale už pojďme" zavelel Luke a šel ke dveřím.

"To nebyl vtip, ale ok, pojďme" pokrčila jsem rameny a šla ke dveřím.

Když jsme přijeli před arénu, už tam bylo strašně moc ječících holek. Fajn, v téhle chvíli kluků celkem lituju. Mám pocit, že mi prasknou ušní bubínky. Rychle jsme se s Lukem přesunuli k zadnímu vchodu. Jen jsem řekla Lukovi, ať mě zavede za Lou, a pak ať si dělá co chce. Vždycky, když jsem s nima na koncertě - což se opravdu moc často nestává - tak si s Lou povídáme. Zavedl mě do místnosti, kde byli nějaké gauče a zrcadla. Lou asi někde lítala, tak jsem si sedla na gauč a začala mobilit. Tohle sloveso se může používat v jakékoli situaci, která souvisí s mobilem. Trochu mě inspirovali kluci s jejich 'kapelit'.

"Alex, tebe jsem dlouho neviděla" vyrušil mě z mobilování hlas Lou.

"Ahoj. Dneska se mám sejít s kámoškou přes internet. Její sestra má lístky do zákulisí a ona musela jít s ní, tak jsem si řekla, že se s ní konečně uvidím" zasmála jsem se.

"To jo" zasmála se taky.

Po zvukové zkoušce začali do místnosti chodit kluci a bylo čím dál víc veselo.

"Mikeeeeeeeeeeeeeeeeeeey" skočila jsem mu kolem krku, když přišel.
"Co Sophie?" zeptala jsem se ho, když se mu podařilo si se mnou sednout.
"Celkem si teď píšeme. Já to vidím na dobrý cestě" pronesl pyšně.
"Já ti to tak přeju bráško" zase jsem ho objala.
"Tobě jeden brácha nestačí?" zeptal se Luke, kterému Lou zrovna dělala vlasy.
"Mikey je lepší bráška" vyplázla jsem na něj jazyk.
"To jsem neslyšel" urazil se.

Když už byli všichni 3 kluci hotoví, teprve nastalo peklo. Na řadě byl Irwin. Nechci znít jako nějaká mokrá třináctka, ale on ty svaly má opravdu boží.
Alexo! Nerozplývej se nad ním. Když vám bylo 14 hodil té do bazénu i s tvým novým iPhonem!! Okřiklo mě moje povědomí. Jenže to nešlo se nad ním nerozplývat.

No po 15ti minutách strávených nenápadnými pohledy na Ashto- chi říct Irwinovo tělo, byl konečně hotový a mohli jít na stage. Řekli nějakýmu chlápkovi, ať mě zavede na moje místo. Naposled jsem jim popřála hodně štěstí a šla za tím chlápkem. Zavedl mě na moje místo a za chvíli už kluci vlítli na pódium. Strašně jsem se divila, když se se mnou holčina, co seděla vedle mě chtěla vyfotit. Taky jsem schytala nechápavý pohled o Mikeyho, na který jsem jen pokrčila rameny. PO koncertě pro mě zase přišel nějakej chlápek a vedl mě do zákulisí.

"Amnesio, to je sestra Luka Hemmingse" uslyšela jsem křik. Otočila jsem se a tam stála Am s Vic. Amnesia na mě jen lehce zamávala a já řekla tomu chlápkovi, že mají lístky do zákulisí a že přijdu s nimi. 

"Am" zasmála jsem se a běžela ji obejmout.

"Ehm.. Nechce mi tady někdo něco vysvětlit?" vyrušila nás z objímání Victorie a nenápadně se podívala na Am.

"Tohle je Alex. Ale to víš. Asi před rokem si mě Alex followla na twitteru. Jednoho dne jsem napsala tweet, jestli si nechce někdo psát a Alex napsala. Tak nějak nám to zůstalo. Vůbec jsem nevěděla, že to je Lukova sestra, ale potom jsme jednou volaly na skypu a do pokoje jí vletěl polonahej Luke a za ním Ashton s vodní pistolí. No a takle se znám s Hemmingsovou" zasmála se Amnesia.

"A kdy jsi mi to chtěla říct?" zeptala se jí zase Victoria.

"Ty mi taky neříkáš s kým se bavíš. Alex je uplně normální holka. A navíc tě většina mých kámošů nezajímá" pokrčila Amnesia rameny.

"OK. Já jsem Victorie" podala mi Tori ruku.

"Já vím. Am mi o tobě vyprávěla" usmála jsem se a tu ruku jí oddělala.

"Supeer. Teď jdeme za klukama" řekla a táhla nás k V.I.P. vchodu.

------------------------------------------

ahoj :)

předem se strašně strašně a strašně moc omlouvám, že část nebyla v neděli, ale musela jsem se učit a potom nebyl čas :// celý týden jsem prakticky fungovala na kofeinech :DD

tak doufám, že jste si díl užili

už radši další díl neslibuju :DD

-nicii






Do you hate me, babe? // a.i.Where stories live. Discover now