3.

1.4K 135 2
                                    

„Ok, takže polštářovo-salámová pizza. Ashtone, bude ti chutnat?" zeptal se mě a zasmál se.

„Doufejme" zasmál jsem se taky.

„Holky, budete to jíst tady, nebo si to vezmete k Alex?" zeptal se holek a podával jim talíře.

„Tady" usmála se na něj Ann a převzala si svůj talíř. Alex si taky vzala talíř, a sedly si na gauč do obýváku.

„Pojď, my jdeme ke mně" vrazil mi do ruky talíř s pizzou a šel nahoru.

Alex

„Ann? Kdybych si chtěla obarvit vlasy, jakou bys mi doporučila barvu?" zeptala jsem se Ann.

„Já bych šla do takové světle modré, až šedé" navrhla.

„A možná bych si je ještě nechala trochu ostříhat" dodala.

„Máš pravdu, to by mohlo být hezký" odpověděla jsem jí.

„Mám nápad!" vyhrkla z ničeho nic Ann.

„Jakej?" zeptala jsem se.

„Uděláme si s klukama filmovou noc! Prosíím, Lex" udělala na mě psí oči.

„Fajn" odpověděla jsem.

„Něco mě napadlo" dodala jsem.

Vběhla jsem do kuchyně a vzala si obyčejné bílé papírové kelímky a černý fix. Do mikrovlnky jsem strčila sýrový popcorn. Na kelímky jsem nakreslila jednoduché duchy a dala je na podnos. Kelímky jsem poté naplnila do poloviny sýrovým popcornem a druhou polovinu jsem doplnila slaným. Trochu popcornu jsem ještě poházela na podnos a zanesla to do obýváku. S Ann jsme šly ke mně do pokoje si dát sprchu a obléct se do pyžama. Dolů jsme ještě nanosily nějaké deky a polštáře, ať to má atmosféru.

„Jdu pro kluky" řekla jsem Ann a šla ke schodům.

Zaklepala jsem na dveře Lukova pokoje a po otráveném 'dále' jsem vešla dovnitř.

„Kluci, chcete si s náma udělat filmovou noc?" zeptala jsem se jich.

„Nevím jak Ash, ale já to beru" řekl Luke a šel si obléct triko, protože byli jen v boxerkách.

„Já to taky beru" řekl Irwin a následoval ho.

„Přijďte dolů" řekla jsem jim, když jsem zavírala dveře.

Přišla jsem dolů a namířila si to rovnou do kuchyně, kde jsem do hrnků s logem 5SoS udělala čaj a zanesla ho do obýváku. Sedla jsem si na koberec vedle Ann, která kopírovala nějaké filmy z počítače na flashku.

  „Tak jsme tady" přišli do obýváku kluci.

„Co si pustíme?" zeptala jsem se všech.

„Mám tady Příšerky s.r.o., The Simpsons movie, Texaský masakr motorovou pilou, V zajetí démonů, Sinister, Za plotem, Harryho Pottera, Šéfe jsem v tom, 3:15 zemřeš, Forrest Gump a Spongeboba ve filmu" dokončila Ann seznam filmů.

  „Já jsem pro V zajetí démonů" řekl Irwin.

„Já taky" souhlasil s ním Luke.

Tohle mi Ann udělala naschvál. Ví, že film V zajetí démonů je asi jediný horor u kterého se bojím. A protože ona bude určitě natisklá na Luka, tak mně zbude Irwin.  






Do you hate me, babe? // a.i.Where stories live. Discover now